maanantai 23. helmikuuta 2009

Vilan huppari tai hupparimekko

Ihastuin eilen Mungolife-blogin Annan päivän asuun. Hänellä oli päällä Vilan pitkä huppari jota voi myös käyttää hupparimekkona. Olin katsellut tuota hupparia aikaisemmin mutta en ollut sitä kuitenkaan ostanut. Nyt kuitenkin innostuin paidasta ja kipitin Vilaan katsomaan olisiko sitä vielä jäljellä. Olihan siellä. Sovitin paitaa ja se sopi juuri hyvin joten en voinut muuta kun viedä paidan kassan kautta kotiin ja olen nyt hupparimekon uusi onnellinen omistaja. Voi minua :D Kuva tulee tässä, ei ole nyt mikään paras mahdollinen mutta näette vähän miltä tämä ihanuus näyttää. Tulen pitämään sitä kuitenkin jo tällä viikolla päällä joten esittelen sen sitten asukuvana uudelleen. Huppari maksoi 29,95€


Minun pitäisi varmaan rajoittaa tuota Vilassa käyntiä ja ostamista sieltä koska myyjät muistavat jo minut vähän liiankin hyvin siellä. Tänään yksi myyjä sanoi minulle että "Tässä olis nyt tällaisia pitkiä neuleita mitä sä silloin syksyllä etsit" Tosi mukavaa kun myyjät muistaa noin tulee vaan sellainen olo että käyn siellä AINA :D Tämän kaupungin Vilassa on ihan huippupalvelu ja tykkään kaupasta todella <3

Onko teille sattunut sellaista että myyjät muistavat mitä viimeksi ostit tai mitä olet aikaisemmin kaupasta tuloksetta etsinyt?

5 kommenttia:

Keittiövaaka kirjoitti...

Joskus kauan sitten tapasin raahautua videovuokraamoon liki joka ilta. Silloin jotenkin aavistin, että minut muistettiin... ;)

Sini kirjoitti...

Mua ei muisteta kaupoissa, mutta oon ite vaateliikkeessä myyjänä ja vakkariasiakkaat muistan. Ne on myös otettuja siitä, että ne muistetaan ja sellasten palveleminen on aina kivaa :)

Reetta kirjoitti...

Keittiövaaka: Sellvä :D

Sini: Ihanaa että olet muistavainen myyjä ja mukavaa että asiakkaatkin siitä tykkäävät. Minä ainakin :)

Johanna kirjoitti...

Toi on kyllä hirmuisen kivannäköinen, sopii varmasti sulle tosi hyvin! :) Vilassa saa kyllä aina erittäin hyvää palvelua, tykkään ko. liikkeestä ihan senkin vuoksi jo.

Reetta kirjoitti...

Adriana: Kiitos ja Vila on niin paras :)