keskiviikko 18. maaliskuuta 2009

I Want Spring And Summer Shoes From Bianco

Huh mikä päivä on ollut! Suoraan iltapäivällä kun oma aikataulu sen juuri sopivasti jousti kuskasin 15v. serkkupojan lääkäriin. Hänen vanhempansa kun on töissä tietenkin. Poika on ihan nuutunut ja flunssainen ollut jo monta päivää ja poskiontelontulehdushan sieltä löytyi. Hän sai lääkityksen ja pääsee paranemisen alkuun :). Sitten ilmeni että poitsulla on huomenna matikan koe. Kysyin että "osaatko ne jutut"? Vastaus oli: "Öö en" No sanoin että voin tulla illalla auttamaan kun hoidan vielä välissä omia asioita. Hurautin illasta laskemaan matikkaa serkun kanssa ja tilanne vaikuttaa nyt oikein hyvältä. Enemmän se on henkistä tukea että joku istuu vieressä kun hän laskee tehtäviä kun se että ei muka osaa yhtään mitään. (Olen siis aikaisemminkin monta kertaa hjelpannut serkkuani matikassa koska mun mielestä matikka on jees :) )

Ilta menikin siinä ja olin kotona vasta puoli yhdeksän aikaan. Sen jälkeen olenkin istuskellut koneella tätä tehden :)

Olen päättänyt että haluan kesäksi noin kolmet korolliset sandaalit. (Öö, onko se liikaa? :D) Mustat on jo tilauksessa Ellokselta mutta katsotaan miten ne sopivat jalkaan. Tässä ihastuksia Biancosta. Biancon kengät sopivat jalkaani kivasti joten voi olla että parhaat kesäkengätkin löytyvät sieltä.

Nämä kaikki voisin ottaa mielelläni kesäksi jos joku voisi sponsoroida, onko vapaaehtoisia? ;) Ainakin kahdet haluaisin ehdottomasti (ja aion varmaan ostaa, heihei kesätyöpalkat ;) ). Eniten nuo alimmaiset vaaleanpunasävyiset houkuttelee (ylläri!) :) Kaikki kengät löytyvät Biancon valikoimista.






Lisäksi laitan tähän vielä kevätkenkä bonuksen. Sovittelin alla olevia nilkkureita Biancossa ja haluaisin nuo ruskeat mutta toisaalta valkoisetkin olisi kivat. Äh en osaa päättää. Kenkiä löytyisi myös mustana mutta minulla on jo yhdet mustat nilkkurit joten samanvärisiä en haluaisi.





Eikö olekin ihanat? Juuri käytännölliset keväälle ja sopii varmasti myös viileille kesäilmoille. Olisi enemmän kuin kivaa jos voisitte heittää kommenttilaatikkoon ehdotusta väristä :)

Tänään jäi yllättävien menojen takia liikunta väliin mutta huomenna aion täräyttää FitBall sekä JustDance tunnin :) Niin ja tänään ei ole enää ollut tietoakaan eilisen väsymyksestä, jee!

Mikä on sinun suosikkikenkäsi ensimmäisestä kollaasista?

EDIT// Anonyymi joka kysyit Espritin mustasta laukusta jossa on vetoketju. Kenkiä katsellessani bongasin laukun täältä: http://www.brandos.fi/esprit/ilke-8277/

10 kommenttia:

Milla kirjoitti...

Aaaw! nui korallit/pinkit on aivan ihanat!
Ja nuista nilkkureita minä suosisin ruskeita, mut mä olenkin vähän tylsä;) Enkä mä ole koskaan oikein osannut sulattaa valkoisia kenkiä...

Katja kirjoitti...

voi läähhh! kiva peeaana kuolailla tässä :I
nuo mustat ekat ja ruskeet nilkkurit, superlääh! paljonko noi vikat maksaa? ;) aivan täydelliset ois, jotkut ruskeet haluisinkin, tällä hetkellä ku kengät on kaikki lähes mustia. ja siis ruskeesta ite tykkään ihan hirveesti, valkonen ei oo meikäläisellä ainakaan kauan valkonen...

Sandylion kirjoitti...

Tuosta ekasta kollaasista mustat on ihanimmat (ja yllättäen kalleimmat) ;) Suosin myös ruskeita kenkiä kun nuo valkoiset ei pysyis ainakaan mun käytössä kauan aikaa valkoisina. Onpa sun serkku saanu mukavan serkun itselleen :) Mullakin on 18-vuotias serkkupoika, joka on tosi tärkeä.

Karamellinelli kirjoitti...

Noi mustat sandaalit on jäätävän tyylikkäät! Nilkkureiden valinta on kyl kinkkinen. Valkoset näyttäis älyhyviltä farkkujen tai hamosten kanssa, mutta mä ainakin pelkäisin sottaavani ne. Mä aina onnistun potkimaan kengilläni ties mitä... Joten varmaan valitsisin ruskeet. Ainakin tossa kuvassa toi ruskeen sävy näyttää syötävän hyvältä!

Reetta kirjoitti...

Milla: Olen itsekin nyt pikku hiljaa ruskeiden kannalta. Ne on enemmän aikuismaisemmat ehkä :)

Kadyah: Kyllä mullakin valkoinen olis kohta harmaa :D Nilkkurit maksavat 59€ eli ihan ok hinta Biancossa :)

Sandylion: Ruskeat taitaa nyt rokata jos kengät päädyn ostamaan :) Kiitos, kyllä näin on ja mä oon saanu mukavan serkun vaikka se mua aina tietty kiusaa siks kun oon tyttö ;)

Hanna: No nii! Mustat on ihanat mutta korko hirvittää, saattaisin ehkä kuitenkin huojua niillä liikaa ;) Ruskea rokkaa tällä hetkellä.

Lilou kirjoitti...

täältä ääni ruskeille myös :) ovat mielestäni vähän monikäyttöisemmät. Molemmat kivoja!

Käypä kurkkaamassa ennättäessäsi, blogissani on sulle haaste :)

Reetta kirjoitti...

Lilou: Kiitos äänestä :) Jep kurkkasin haasteen, kiitos. Teen sen mahdollisimman pian :)

suvi m / Valkoinen Harmaja kirjoitti...

Ekassa kuvassa tykkään eniten mustista kengistä ja alemmasta ottaisin mielummin ruskeat. Jos siis itse pitäisi valita. :)

Anonyymi kirjoitti...

hei, kiitos tuosta laukun vinkkaamisesta, oot tosi kiva..Oisin vielä halunnut kysyä, että miten hyvin toi esprit printti näkyy? Kun sun kuvissa näkyy hyvin vähän, mutta ton nettikaupan sivuilla se oikein hyppäsi silmiin..

Reetta kirjoitti...

suvi m: Mustat on upeat ja veikkaan että ruskeat käytännölliset :)

Anonyymi: Printin näkyminen riippuu ihan valosta. Luonnossa se näkyy enemmän kun omissa valokuvissani. Mutta ei kuitenkaan hyppää samalla tavalla silmille kuin nettikaupan kuvaassa. Teksti näkyy, mutta ei liikaa. Tämä on mun mielipide ja tietenkin mahdollisimman sekavasti selitettynä :D