perjantai 27. maaliskuuta 2009

Rakkaalla lapsella on monta nimeä..

Olen tässä blogin kirjoittamisen yhteydessä miettinyt että miten mainitsisi teksteissään läheisistä ihmisistä. Poikaystäväni kun liittyy jokapäiväiseen elämääni ja joissakin kirjoituksessa sivuan häneenkin liittyviä asioita tai mitä olemme tehneet yhdessä. Mielestäni on vain vaikea päättää ja muotoilla millä nimellä häntä kutsuisi.





Poikaystävä, avomies, poikkis, avokki, mies jne.. Nimiä olisi monta mitä voisi käyttää. Olen kuitenkin lopulta tullut ehkä siihen päätökseen että kirjoitan herrasta yleisimmin täällä hänen omalla nimellään. Se tuntuu luontevimmalta ja järkevältä. Mulle tulee tosi omituinen ja virallinen olo jos kutsun jatkuvasti Lauria esim. avomieheksi tai poikaystäväksi ehkä sellainen ei sovi minun tyyliini tai jotain :D Sovitaan siis niin että tästä lähtien hän on Lauri niin kuin hän oikeastikin on.





Toinen ongelma on kaveripiirissä. Niimpä, ovatko ympärillä pyörivät ihmiset kavereita, ystäviä, porukkaa vai mitä? Ystävä on hyvä sana mutta jotenkin sekin tuntuu joihinkin yhteyksiin turhan teennäiseltä ja asialliselta. Olen tämän asian suhteen tullut siihen tulokseen että käytän molempia nimityksiä eli he saavat olla kavereita ja ystäviä fiiliksen mukaan :)


Hih, tulipa hassu postaus mutta tämä on mietityttänyt minua jo jonkun aikaa.


Onko muilla saman tyylisiä ongelmia? :)

Kuvituksena ihanat Nalle Puh ja Nasu kuvat www.easyart.com

Ei kommentteja: