maanantai 23. maaliskuuta 2009

Valkoista inspiraatiota

Olen inspiroitunut valkoisista farkuista. Ne olisivat niin ihanat kesäiset. Ongelmana on se että likaantumisen riski on suuri. Voisihan sitä silti sellaiset olla.. voihan ne pestä :D Mulla on joskus ala-asteella ollut valkoiset 555 mallin Levikset ja vähän ne oli cool ;) Elloksen valikoimissa valkoisten farkkujen kuva on todella houkutteleva. Mallin päällä ne näyttävät ainakin todella kivoilta. Yhdistäisin farkkuihin mustat korolliset sandaalit ja jonkun yksinkertaisen paidan, värinä ehkä musta tai vaalea.


Valkoiset farkut 42,90€, Ellos


Tänään eksyin selailemaan H&M:n nettisivuja. Siellä oli ihania uusia kuvia yms. Bongasin ihanan melkein kokonaan valkoisen asun. Tuli sellainen olo että tällainen asu on pakko saada kesäksi. Asu on niin raikas ja kesäinen.


Jakku 29,90€, Toppi 14,90€, Shortsit 14,90€, Kengät 39,90€, Laukku 9,90€, H&M


Minut on taas ajettu taas pois kotoa kun poikkis lukee tenttiin. Olen tällä hetkellä ystäväni luona. Oon reilu kaveri kun tulen vaan päivittään blogia tänne kun en voi kotona olla ;) Ystäväni tekee ennakkotehtäviä AMKiin joten olen tässä samalla myös henkisenä tukena :) Tulin tänne suoraan Aerobic tunnilta. Täällä oli ruoka valmiina ja kaikkee. Syötiin kanapastaa, nams. Jäkiruokana oli jäätelöä ja trooppisia hedelmiä. Tosi kivaa viettää iltaa välillä myös näin. Harvoin arki-iltana tulee hengailtua näin :)


Päivän jäkiruoka



Mitä mieltä olette valkoisista farkuista ja valkoisesta kesäasusta? Iskeekö vai tympiikö?

Ei kommentteja: