torstai 16. huhtikuuta 2009

Ihana kevätpäivä

Noniin, tässä tämän päivän asua. Mulla on melkein aina samanvärinen/sävyinen paita päällä kun oon tässä keväällä pikkasen haalinu niitä. Hups :D Tuo väri on vaan niin ihana ja pirteä. Voisi tietenkin yrittää seuraavalla kerralla ostaa jotain muutakin väriä. Toinen rakkaus on nuo uudet tennarini. Eli toisin sanoen jumituskengät. Ne on niin ihanat jalkaan ja kun väritys on valkoinen-vaaleanpunainen niin ne on vaan rakkautta.


Photobucket

Tämän päivän aikaisemmassa postauksessa kerroin että tarkoitus oli lähteä viettämään lukuvuoden päätösbileitä yöelämään. Mutta mulle tuli valitettavasti totaalinen väsymys joten ei kykene lähtemään hillumaan mihinkään. Ei ihme ehkä kun olin aamusta ilta kahdeksaan asti menossa ja muutenkin on ollut aika hulabaloota taas viime päivät. Otan nyt rennosti koska huomenna on joka tapauksessa pakko jaksaa lähteä juhlimaan JYPin virallisia mestaruusbileitä keskustaan :)

3 kommenttia:

Helena kirjoitti...

Tuo väri onkin tosi piristävä! Ja kun kerran tykkäät siitä kovasti, miksi vaihtamaan :) Kiva vaan jos joku osaa käyttää räväkkää väriä, eikä kaikilla ole vain mustaa ja harmaata, kuten minulla.

Marengin elämää kirjoitti...

Sait tartutettua minulle tennarimanian ;) Kiitos! :D Ostin jo yhdet, mutta vielä himottaisi ainakin kymmenet. Tein Bershka löydön kirpparilta. Jos tiedät merkistä jotain niin voisit infota blogissani, kun itse olen tällainen maalainen ;)

Reetta kirjoitti...

melina: Totta, ei kai hyvää kannatakaan vaihtaa :)

Marengin elämää: Tennarit on niin ihania! Mä voisin myös haalia kymmenet tennarit :D