perjantai 1. toukokuuta 2009

Vappulounas

Tänään oli suvun voimin perinteinen vappulounas. Koolla oli mun vanhemmat, Laurin vanhemmat, mun äidin vanhemmat, mun äidin sisko ja veli perheineen. Meillä on ollut aina vappupäivänä vappulounas. Joskus olemme käyneet ravintolassakin mutta alkoi suku kasvamaan joten olemme nykyisin jonkun luona syömässä. Tänään olimme mun vanhempien luona. Vappu ei olisi mitään ilman tätä perinnettä koska olen tottunut tähän pienestä asti :) 16 vuotta sitten saimme toisenkin syyn juhlia vappua koska silloin syntyi yksi serkkupojistani ja meillä on aina vapun lisäksi synttärijuhlat. Kaksi juhlaa yhdellä kertaa :)

Nyt on luvassa jonkun verran kuvia, ensin kuitenkin päivän asu. Asu koostui Vilan topista, Josefssonsin farkkuhameesta ja Vågan korusta ylioppilaslakkia unohtamatta. Kengät olivat Biancon mustat avokkaat joita ei näy kuvassa ja jos tuli kylmä päällä oli Vero Modan pitkä musta neuletakki.

Photobucket



Photobucket

Serkkutyttöni vappuvarusteissa ja mulla on joku ihana vappuposeeraus :D

Photobucket

Heristelin nyrkkiä serkkupojalle, mutta sitä vaan nauratti. Mua ei otettu ilmeisesti tosissaan :D

Photobucket

Mulle pääsi päivän aikana kasvamaan vähän isommat muovikorvat. Joku juttu naurattaa ihan törkeesti :D

Photobucket

Photobucket

Ruokaa ja ruokaa. Eikä tuossa ollut vielä kaikki. Lämmin ruoka oli hellalla mutta en tajunnut ottaa kuvaa siitä.


Photobucket

Päivänsankari leikkaa kakkua. 16-vuotta täyttyi tänään.

Photobucket

Hyvä meininki! Oujee! :D


Photobucket

Laurikin on päässyt osittain kuvaan ja mua taas naurattaa.



Nyt jatkan Suomen pelin katsomista. Olen tässä sivusilmällä katsonut kun ei meinaa hermot kestää :D Toivottavasti tulee voitto!

Ihanaa kun huomiseksi on luvattu ainakin 19 astetta ja pelkkää aurinkoo, nams!

2 kommenttia:

Marengin elämää kirjoitti...

Tosi kiva toi toppi! Minä en voi käyttää tuollaisia toppeja D-kupin rinnoilla, niin kateellisena katson muiden päällä ;) Kaulakorukin on tosi kiva. Minulla on vajaan 3 viikon päästä synttärit, niin aloin tänään vihjailemaan miehelle että mun kaula kaipais jotain nättiä korua ;) Äidiltäni saan synttärilahjaksi Nomination rannekorun. Minä olen huono ostamaan koruja itsellni.

Reetta kirjoitti...

Toppi on kyllä kiva ja kesäinen. Harmi kun et voi pitää. Tosin monet tykkäisivät tuon kokoisista rinnoista mutta kyllä se asettaa haasteita vaatetukselle ainakin välillä.

Toivotaan että mies nyt tajuaa sitten vihjeen! :) Olen itsekin haaveillut Nominationista. Se olisi niin kiva.