sunnuntai 6. syyskuuta 2009

"Inside my head there's a radio station.."

Tänään olimme mun siskontytön 1-vee synttäreillä. Oli tosi mukavaa ja hauskaa. Varsinkin kun päivänsankari on aina niin iloinen ja nauravainen.

Päivän asussa on nyt uudet farkkuleggarit edelliset siis todellakin ratkesi, tunika, kengät ja koru ovat myös upouudet. Olen aivan rakastunut tuohon tunikaan sen väriin ja malliin <3 Tälläiset vaatteet ovat niin pop lasten synttäreillä kun pitää ryömiä ja leikkiä vaikka mitä. Kummipoikani 4v. on päivänsankarin isoveli joten leikkimistä riitti :)
Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Yksi pääasia oli tietenkin kakun ja muiden herkkujen syöminen niin että maha on ihan täynnä vieläkin. Lahjoja ei sovi unohtaa. Tosin en tajunnut ottaa kuvaa. Ostimme Marimekon pitkähihaisen violettisävyisen raitapaidan ja samanlaiset sukat. Päivänsankarin kanssa oli tietenkin päästävä samaan kuvaan ja ihanaa että saatiin häneltä vielä nauruakin mukaan. Mun oli tietenkin sitten ihan pakko poseerata myös 1-vuotiaan uuden My Little Ponyn kanssa.. :D No lapsi on terve kun se leikkii.. ;)

Otsikko on Anna Abreun uusimmasta biisistä Music Everywhere, ihan mahtavan hyväntuulinen ja menevä biisi. Mulle tulee siitä huippuhyvä fiilis :)

4 kommenttia:

Mar3ngi kirjoitti...

Kiva kun olet back!! Pitkään kävin joka päivä kurkkimassa blogiasi ja sitten kun pidän parin viikon tauon niin heti olet tehnyt postauksen :D

Reetta kirjoitti...

Kiva että tulit taas kurkkimaan :)

Mirre kirjoitti...

no höh, mulle tuli kakkunälkä!! :D

Reetta kirjoitti...

Mirette, juu ei mikään ihme tuon kuvan takia :D