lauantai 28. maaliskuuta 2009

"Kaikessa kohtuus paitsi lauantaina liikaa"

Nyt on luvassa raporttia eiliseltä illalta. Olin kavereideni kanssa katsomassa Happoradiota Amarillossa. Oli tosi huippu ilta. Mentiin Amarilloon ajoissa jotta saadaan pöytä ja voidaan syödä ennen bändin esiintymistä. Ruoka oli tosi hyvää! Memphis on ollut pitkään mun suosikkipaikka mutta Amarillo on alkanut pikku hiljaa kivuta rinnalle :) Nyt kuitenkin asiaan.




Kaikessa lähtötohinassa unohdin kuvata kengät ja laukun mutta ehkä tästä nyt selvitään :D Vilan toppi pääsi ulkoilemaan ensimmäisen kerran, vaikka ostin sen jo tammikuussa.







Illan kampaus oli ihana letillä alkava sivuponnari. Tunnustan että en itse tehnyt kampaustani vaan ystäväni teki sen. Oli kivaa kun tukka oli eri tavalla kuin yleensä.









Ruokaa ja juomaa! Mansikka Margharita oli sitten alkoholiton, aikuisten oikeesti!






Pakolliset poseeraukset, jotka kuuluvat jokaiseen bileiltaan :D







Ei kuitenkaan unohdeta sitä minkä takia oltiin paikalla. Happoradio, hyvin te vedätte!



Bileet loppuivat noin yhden aikaan ja osa meidän porukasta lähti baariin. Minä tylsistelin ja lähdin kotiin, väsytti tosi paljon! Mulla loppui siis kunto kesken.. oonkohan tulossa vanhaksi? ;) Tai ehkä se johtui siitä että en juonut illan aikana yhtään alkoholia.. olisi ehkä pitänyt niin kuntokin olisi kestänyt :D


Loppuun vielä Happoradion biisi Tavikset. Postauksen otsikossakin on lainattu biisin sanoja.





7 kommenttia:

Helena kirjoitti...

Nättinä oli liikenteessä!!! Kiva kampaus.

Reetta kirjoitti...

Kiitos. Juu kampaus oli tosi kiva, täytyy opetella tekemään itsekin tuollainen :)

Anonyymi kirjoitti...

Oi, Amarillon mansikka-margaritat ovat kyllä niin hyviä! On yritetty opetella tekemään niitä nyt kotonakin, kun saatiin blenderi. Ihan parasta tequilan määrää ei vielä ole löytynyt (täytyy vain harjoitella;).

Olet muuten ihan mun kaverin kaverin näköinen, jos et jopa sama tytteli sattuisi olemaan, kun viimeksi olen henkilön nähnyt joskus omissa ja kaverin yhteisissä 18-vuotisjuhlissa Jyväskylässä eli lähes 10 vuotta sitten. :p Ei varmaan voisi osua niin hyvin. :D

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä se muuten osui! :D Kaisan Feissarista piti käydä vakoilemassa, kun olin niin varma, että juuri tältä näyttäisit nykyään. Että joskus on yhdessä synttäreitä juhlittu, muistatko enää? :D

Reetta kirjoitti...

Kyllä minä nyt sinut muistan! Hassua että olet tänne eksynyt. Mietin vain että oon ollut silloin jotain 12v. :D Muistan kyllä että hauskaa on ollut.

Ja tietty Kaisa on raportoinut että olet kääntynyt kannatamaan väärää joukkuetta ;) Hei me mentiin silti finaaliin :D

Anonyymi kirjoitti...

Tuolta Blogilistalta tänne eksyin samoista gategorioista, joissa oma blogi on. Pieni on maailma, ei voi muuta sanoa. :) Ihania vaatteita ja muita kuvia sulla tässä blogissa.

Hahaa, kyllähän Jyppi kannatetaan nyt loppuun. :D Koti on ollut jo sen verran kauan täällä kalakukkojen keskellä, että pitää yrittää kannattaa omia. ;) Kerrankin tekivät sarjasta jännän. Sovitaanko niin, että Jypille kulta ja Kalpalle se pronssi.

Reetta kirjoitti...

Tiia: Hih, maailma välillä näyttää pienuutensa. Kiitos, tosi mukava kuulla :)

Juu mun mielestä tuo on paras idea. Kalpa on pronssin ansainnut!