lauantai 28. maaliskuuta 2009

Päivän himotus

Eräs ihana ystäväni soitti mulle aamupäivällä. Hän soitti oikeastaan vain sen takia että bongasi Elloksen uutuuksista mulle sopivat kengät. Uteliaana menin tietenkin tsekkailemaan kenkiä. Oi ja voi. Kengät ovat niin minun näköiset. Ihanat ballerinat joissa on mustaa ja vaaleanpunaista. Veikkaanpa että popot ovat erittäin hyvät jalassa ja vaikka ovatkin Adidakset, ulkonäkö on silti oikein hurmaava ja tyylikäs.
Voi olla että joudun klikkailemaan kengät Elloksen ostosoriin. En voi mitenkään jättää kyseisiä kenkiä sinne. Ystäväni totesi että "kengät huutavat sun nimeä". Noniin, luet tätä kuitenkin joten et haluaisi maksaa puolet? ;D Hintaa kuitenkin löytyy 69,90€


Ohjelmassa on tänään ainakin Kalpa-JYP pelin tuijottamista Grand Star Cafessa ja yleistä hengailua. Tästä voisin hiippailla pikku hiljaa käymään keskustassa ja miettiä mitä pistän päälle Grandiin. En viitsi sinne laittaa JYPin pelipaitaani (jep, sellainen löytyy. Olin ala-asteella kova kiekkofani :) ) Keksin ehkä jotain tyylikkäämpää.. :)


Mukavaa lauantain jatkoja kaikille!


PS. Eilisen illan asua ja raporttia tulee heti kun saan kuvat kaverini kamerasta. Suurin osa kuvista on siinä.

5 kommenttia:

Pahalapsi kirjoitti...

Aivan ihanat popottimet! Tämmöiset miekin voisin ottaa kävelykengiksi kevyille lenkeille :) Kivan väriset.

kullanmuru kirjoitti...

Aika söpöt :D

Lilou kirjoitti...

Tuliko sulle sellaista -50% kuponkia? Mulle tuli, tosin se saattoi olla joku mainospostitusjuttu, kun en ole koskaan Ellokselta tilannut. Kaivelepa postiasi, jos vaikka saisit söpökkäät hyvällä alella :)

Tiia kirjoitti...

Aivan ihanat kengät! Tekisi mieli itsekin tilata. Ah, tuijottelen noita varmaan kymmenettä minuuttia. :D

Reetta kirjoitti...

Insanity_ : Niimpä, tahtoo tahtoo!

kullanmuru: jep :)

Lilou: On mulle tullut mutta se ei koske merkkituotteita(tai ainakaan mun kupongilla ei saa), ihan tyhmää :/

Tiia: Ei ihme, ne ovat niin suloiset.