sunnuntai 22. maaliskuuta 2009

Paikasta A paikkaan B

Sunnuntai-iltaa kaikille! Otsikko kuvailee hyvin viikonlopun menoa. Lupailin että eilen olisi tullut postauksia yms mutta en kerennyt millään hypätä kunnolla koneelle ja tehdä postausta. Tyhmää, olisin niin halunnut. Sitäpaitsi mulla on noin 100 postausideaa mielessä ja haluaisin toteuttaa niitä mutta aika on välillä rajallista :/

Viikonloppu on hurahtanut sekä poikkiksen porukoilla ja mun porukoilla. Poikkiksen isoveli tuli käymään kotikulmilla kun hän opiskelee eri kaupungissa joten pitihän hänen kanssaan hengailla jne.. kun nähdään sen verran harvoin. Ollaan käyty kotona vaan nukkumassa, että sellainen hulina ollut :D

Tänään käytiin syömässä mun porukoiden luona ja alla näette päivän asun joka on ihan basic linjaa. Nyt on jotenkin niin ollut vauhti päällä että hyvä että on ehtinyt vaatteita miettiä. Niin terveisiä vaan poikkiksen veljelle kun luet tätä kuitenkin, susta se kiire johtuu :D (Eiks ookin hyvä syyttää aina muita? ;) )




Eilen ja tänään on paistanut niin ihanasti aurinko että mieli on keväinen. Heräsin tänään reippaasti ja olin jo 12:45 jumppailemassa FitBall tunnilla. FitBall on niin parasta kun siinä tulee ihan huomaamatta treenattua vatsoja yms.. Parin päivän päästä se kyllä tuntuu!

Oltiin eilen kaupungilla hengailemassa ja löysin pari pientä juttua. Pystyin hillitsemään ostohaluni yllättävän hyvin.. paitsi että Biancossa olisi ne yhdet ihanat nilkkurit ;) En ostanut kuitenkaan vielä.




Löysin Lindexistä kahdet sormikkaat superedullisesti hintaan 1,75€ siis kahdet tuolla hinnalla. Oli ihan pakko ostaa. Söpöt rannekorut löytyivät Mekasta, siellä oli kaikki jutut -20% joten en voinut vastustaa tarjousta ;)

Olen blogissani aina pyrkinyt esittelemään viikon parhaimman ilmeen. Hölmöjä ilmeitä kun tulee asukuvia ottaessa välillä :D Viime viikolla ilme jäi esittelemättä koska en muistanut. Nyt kuitenkin sarja jatkuu ja tadaa tässä tämän viikon hölmöily:



En todellakaan tajua että mistä tuokin naamanvääntely on peräisin :D Varmaan justiinsa oon sanonut jotain ja joku kiva on napsassut kuvan :D


Huomenna pyrin pääsemään takaisin normaaliin päivärytmiin ja ettei tarvitsisi ihan näin hurjalla vauhdilla juosta. Ongelma on se että mun on pakko postata usein koska olen ihan koukuttunut bloggaamiseen koska tämä on niin kivaa!

Nyt tsekkailen Blogilistalta suosikkilistani päivitykset. Siellä on paljon lukemattomia blogeja. Ehdin eilen illalla vähän tsekkailla mutta nyt päivitän blogien tapahtumat ajan tasalle :)

Miten teidän viikonloppunne on sujunut?

Ei kommentteja: