lauantai 18. huhtikuuta 2009

101.postaus + päivän asu + vähän muuta

Huomasin tuossa Bloggerin hallintapaneelia tsekkaillessani että olen kirjoittanut tähän mennessä 100 postausta. Eli tämä on 101. postaus. Aika paljon olen jo kirjoitellut vaikka olen pitänyt blogia vasta noin kaksi kuukautta. Tarkalleen taisin aloittaa 22.2.2009 :) Olen täysin koukuttunut tähän hommaan ja on tämä mukava harrastus.

Tänään olin ystäväni Lauran kanssa kaupungilla. Perimmäinen tarkoitus oli ostaa serkulleni synttärilahja mutta yllättäen jotain muutakin tarttui mukaan Lauralle sekä minulle :D Ne pari juttua mitä ostin esittelen huomenna koska saan kuvattua ne kunnon päivänvalossa.

Tällaisena hengailin tänään:


Photobucket

Asukuvat kuvasin vasta hetki sitten kun lähdin suoraan kaupunkireissulta käymään vanhempieni luona. Lauri sairastaa edelleen joten en halunnut pakottaa häntä kuvaamaan. Peilin kautta kuvaamiseen valo ei ihan meinannut riittää mutta kyllä nyt selvää saa.

Tänään on ollut tosi kiva päivä, sai nukkua pitkään ja syödä aamiaisen rauhassa. Parasta kaupungilla oli se että ei ollut kiire mihinkään ja sai rauhassa katsella ympärilleen. Kävimme Lauran kanssa Arnoldsilla donitsilla koska pakko sitä oli välillä istuakin. Himo iski kun H&M:lle kantautui huumaava ja herkullinen tuoksu. Meillä ei siis ollut vaihtoehtoja :D

Huomenna on ohjelmassa serkkujen synttärit. Toinen täyttää 16v. ja toinen 10v, he ovat sisaruksia joten samat synttärit siksi että molemmat ovat syntyneet huhtikuussa. Mulla on nyt kriisi mitä laitan päälle. Olisi kiva laittaa jotain keväistä ja ei liian arkista mutta ei yyberjuhlavaa. Täytyy pähkäillä, onhan mulla huomiseen iltapäivään asti aikaa :)

Edellisessä postauksessa kerroin kuinka Singstar himottaisi ja muutama muukin peli. Bongasin Gigantin nettisivuilta Singstar Summerparty pelin ja mikrofonit yhteishintaan 29€, siis todella edullinen! Sama setti maksaa Prismassa 59€ Ihanaa, nyt ei hinta kirpaissut kovinkaan pahasti ja paketti tulee kaiken lisäksi ilman postikuluja! Jos Singstar kiinnostaa, klikkaille itsesi Gigantin sivuille.

Mukavaa lauantai-illan jatkoa.. tai no sunnuntain puolelle ollaan jo kovaa vauhtia menossa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tuommoinen määrä postauksia tuossa ajassa on tooosi paljon! ahh kun olisikin aina aikaa :DD harmi ettet päässy kattomaan sinne mutta oli siellä kyllä hyvä tunnelma! jyväskylä kaipas tämmöistä!

Reetta kirjoitti...

Hanna: En tajua oikein mistä oon tuon ajan repiny. Ehkä oon ollut niin yyberinnokas ja sitten on jäänyt jotain muuta tekemättä :D Niin kaipas ja kolme JYPiläistä otettiin Leijoniin, jee!