lauantai 18. huhtikuuta 2009

Let's play!

Oon täysin hullaantunut peleihin. Olen pitkään harkinnut ostavani Singstarin ja Buzzin mutta en ole saanut aikaiseksi vaikka Playstation löytyykin. Viime aikoina olen pelannut molempia pelejä kavereideni luona ja olen täysin koukkuuntunut. Laulaminen on kivaa ja olen aina tykännyt tietokilpailu/visailu peleistä ja katson niitä mielelläni myös telkkarista.

Nyt on siis ostoslistalla Singstar, Buzz ja Trivial Pursuit. Luultavasti ostan ekana Buzz pelin koska voin pelata sitä Laurin kanssa. Singstar olisi ihan mulle ja jos kavereiden kanssa halutaan laulaa :)


Photobucket

Trivial Pursuit olisi siitä kiva että sitä voisi pelata iso porukka eikä aina tarvitsisi sitä Pleikkaria. Helppo raahata mukana esim. mökille :)


Mikä on Playstation ja lautapeli suosikkisi?

6 kommenttia:

Marengin elämää kirjoitti...

Meillä on Singstar ja Buzz oli, mutta se lähti nopeasti kiertoon. Buzzia emme jaksaneet kauheasti pelata, kun meitä alkoi ärsyttämään sen juontajan samat turhat löpinät. Meni hermot, kun ne lauseet osasi jo ulkoa.

Kaisa kirjoitti...

Mä oon maailman huonoin häviäjä ja silti häviin aina kaikissa peleissä. Alias on niin ärsyttävä, kun en osaa ikinä selostaa enkä arvata. Toi Singstar ois tosi kiva, epäilen vaan, että naapurit ei oo samaa mieltä. :D

Reetta kirjoitti...

Marengin elämää: Täytyy kyllä myöntää että välillä juontajan jutut tympii, vaikka en ole pelannut kuin muutaman kerran. Rakkaus tietovisoihin on kuitenkin niin suuri että en anna sen häiritä :)

Dreamer Kaye: No ei se nyt NIIN hyvin naapuriin voi kuulua :)

Pahalapsi kirjoitti...

Meillä löytyy kaikki singstarit ps2:selle, ja ps3:selle lisäksi kaksi rockbandia ja kaikki guitar herot. Huomaa siis, että musiikki-ihmisiä löytyy täältä! :D Suosittelen ehdottomasti tuota rock bändiä ja kitaraheroa jokaiselle joka kysyy suosikkipeliä. Perjantai-iltaisin tykätään pelata poikaystävän kanssa lasten "monumento" - palikkarakennuspeliä alkoholia nauttiessa. :D Mukava katsoa, kun sihti ei enää pelaa kunnolla.. Ja trivial pursuitit on kanssa kivoja!

Reetta kirjoitti...

Insanity_ : No joo teillä on musiikki-innostus aika korkea :) Guitar Hero ei oo mun juttu kun menee hermot siihen kun en osaa :D

Eeva kirjoitti...

Meillä on pari eri singstaria ja pari eri buzz-peliä. Singstarit on mun suuria rakkauksia, Buzzin kanssa mullakin palaa päreet siihen mukahauskaan juontajaan.

Mun suuri rakkaus on meidän singstareista tuoreempi, Queen <3. Se tarjoaa mukavasti haastetta sopivissa määrin, on ollut pakko kaivaa bändin levyt esiin ja kuunnella biisejä autossa et oppis laulaan niitä :D