sunnuntai 19. huhtikuuta 2009

Headache + Looklet

Mulle iski migreeni kun olin tulossa serkkujen synttäreiltä. Mulla ei ollut siis mitään mahdollisuuksia kuvata päivän asua ja koska mulle tulee aina kiire, aikaa ei riittänyt ennen juhliin lähtöä. Avautuminen siksi että edellisessä postauksessa lupasin asun esittelyä ja harmittaa kun nyt ei kykene. Vaihdoin suoraan kotivaatteet päälle kun tulin ja syöksyin päiväunille. Nukuin reippaat 2h ja päänsärky on melkein kokonaan selätetty.

Huomenna alkaa kesätyöt ja nyt mietin mitä laitan päälle. Jotain sellaista mikä on mukavaa päällä mutta toisaalta jotain kivannäköistäkin. Talo on onneksi tuttu koska olin siellä myös viime kesänä. Mietin että neuletakki + farkkuleggarit + joku kiva koru olisi aika hyvä vaihtoehto. En vaan meinaa osata päättää laittaisinko mustan, valkoisen vai korallin neuletakin.. Olisi hyvä jos kerrankin osaisin illalla päättää mitä puen päälle. Aamut olisivat niin paljon helpompia jos olisi valinnut vaatteet valmiiksi. Toisaalta oon vähän sellainen että aamulla voi olla ihan eri fiilis siitä mitä pukee päälle. Olen ehkä vähän vaikea vaatteiden kanssa, onko muilla samoja ongelmia?

Leikin hieman Lookeletillä. Tein töihin ja arkeen sopivia vaatekokonaisuuksia. Kaikissa on samat kengät mutta ne on vaan niin ihanat. Olisi kivaa jos Lookletin vaatevalikoima vähän kasvaisi niin voisi tehdä tosi paljon erilaisia juttuja.


Photobucket

Photobucket

Photobucket



Olisi niin ihanaa saada ekan ja tokan kuvan topit vaatekaappiani koristamaan. Niillä saisi niin hyvin ilmettä asuun. Voisin tietenkin ottaa kaikki vaatteet mitä kuvissa on. Ihania perusjuttuja mitkä sopivat joka paikkaan ja ovat helposti yhdisteltävissä. Nuo kengätkin on niin ihanat!

Nyt syön iltapalaa ja lähden unille että olen skarppina aamulla ekana työpäivänä :)

4 kommenttia:

Marengin elämää kirjoitti...

Mukavaa alkavaa työurakkaa :) Ehkä me joskus törmätään siellä.. tai sitten ei, kun en käy kuin ehkä kerran viikossa 30 min ajan lukee s.postit ;)

Marengin elämää kirjoitti...

Unohtui mainita, että kaikki asukokonaisuudet ovat ihania <3

emilia kirjoitti...

NO ON samanlaisia ongelmia! :D mulla menee muutenkin aina ihan sairaan kauan valkata vaatteet

Reetta kirjoitti...

Marengin elämää: Kiitos ja olisi tosi mukavaa jos törmätään :)

emilia: Hih, näyttää siis muillakin olevan samoja ongelmia. Olisi kyllä kiva oppia vähän nopeammaksi :D