maanantai 20. huhtikuuta 2009

Paras vaate

Yllättäen mulla oli hirmuinen vaatekriisi aamulla. Testasin melkein kaikki neuletakit ja neuleet mitä voisin laittaa päälle. Mikään ei meinannut olla hyvä, kaikki tuntui näyttävän kauheelta päällä. Päädyin sitten mun mukavuusmekkoon mikä on lämmin ja ihana päällä. Asu on nähty täällä aika monta kertaa mutta se vaan on niin pop :) Huomenna yritän sitten kriiseillä jotain muuta päälle, ehkä tämän aamuinen sähläys oli ekan työpäivän jännitystä. Mulla oli nyt joku tarve kikkailla tuon kollaasin kanssa joten yksi kuva on ihan miten sattuu päin :D

Photobucket

Ulkona mulla oli Onlyn nahkatakki ja Puman tennarit. Oli vaan sellanen mukavuus on in olo joten oli pakko laittaa tennarit jalkaan :) Olin niin innoissani aamulla että en tietenkään muistanut ulkovaatteita kuvailla :D

Päätin tänään että tarttisin jotain kivan värisiä lyhythihaisia mekkopaitoja (upeesti selitetty :D ). Niiden päälle voisi vain heittää neuletakin ja olisi jotenkin keväinen fiilis. Mulla on jonkinlainen mielikuva että Ginassa olisi niitä.. Voisin mennä huomenna katsomaan tilannetta.. :)

Töiden jälkeen nukuin pitkät päiväunet, söin ja sitten tsekkailin Suomen huippikset. Kohta voisikin taas mennä nukkumaan :D No ei ihan vielä sentään.. Yritän olla huomenna reipas ja mennä treenaamaan töiden jälkeen ettei huomennakin iltapäivä mene nukkumiseen.

Ei kommentteja: