sunnuntai 26. huhtikuuta 2009

Miss Vaatekriisi

Photobucket

Photobucket

Päivän asu:
teeppari -Ellos, toppi -Gina Tricot, neuletakki -Vila, farkut -Gina Tricot, kengät -Bianco, aurinkolasit -MiuMiu



Mulla on ollut tällä viikolla joka päivä kamala vaatekriisi. Sen takia olen meinannut myöhästyä joka aamu töistä. Lopulta olen melkein päätynytkin laittamaan hupparin, farkut ja tennarit joten ei mitenkään erikoinen viikko vaatteiden kannalta. Ehkä kriiseily johtuu keväästä koska mun teki mieli koko ajan pukea jotain keväistä. Ei vaan oikein löytynyt vielä vaatekaapista kevätjuttuja. On tämä taas niin vaikeeta :D Katsotaan miten huomenna aamulla käy, jos mä huomenna selviytyisin paremmin :) Olen tullut siihen tulokseen että on melkein pakko mennä vaatekauppaan vinguttaa Visa Electronia kunhan tässä ehdin.

Tänään kävin iltapäivällä ystäväni kanssa Subwayssä syömässä ja jälkkäriksi syötiin kevään ekat irtojäätelöt, nams. Kriiseilin vaatteista myös tänään ja päädyin sitten rentoon kevätpäivä tyyliin ja olin jopa ihan tyytyväinen. Kevätfiilistelyjen jälkeen kävin tanssitunnilla ja nyt tsekkailen samalla Tanssii tähtien kanssa ohjelmaa kun kirjoitan tätä.

Huomenna alkaa uusi viikko ja uudet kujeet mutta ihanaa kun on vain neljä päivää töitä ja loppuviikko vapaa, nyt pitäisi suunnitella vielä vappujutut kuntoon! :)

6 kommenttia:

Marengin elämää kirjoitti...

Minuakin vaivaa joka päivä vaatekriisi, vaikka ei tarvii edes töihin lähteä :D Tänään kaivoin vaatehuoneeseen kaikki kesävaatteet esille, ehkä ne helpottaa vähän mun vaatekriisiä?!
Jotain pirteitä vaatteita haluaisin kyllä ostaa =)

Reetta kirjoitti...

Huh, onneks en ole siis ainut. Luulisi kyllä että kevätvaatteiden esille ottaminen helpottaisi kriiseilyä :)

Kaisa kirjoitti...

Mitäs jos tekis vaan niin, että pistäs kaikki ruskeet ja harmaat kuteet pois jonneki varastoon, ja ottas ne vasta syksyllä takas. :D (Mustaa ei voi pois pistää, on sitte kesä tai ei.)

Reetta kirjoitti...

Kuulostaa hyvältä! Mustasta väristä en luovu oli kesä taikka talvi. Se pelastaa monet ärsytyspäivät :D

Anonyymi kirjoitti...

Ihana purkanvärinen paita! Sopii sulle todella hyvin tuo väri. Olisipa itsekin ehtinyt metsästää Ellokselta vielä kun kokoja riitti. :p

Reetta kirjoitti...

Kiitti. Harmi koska paita oli tosi edullinen. Nyt vaan pitää olla silmä tarkkana jos vastaavaa löytyisi :)