torstai 14. toukokuuta 2009

Aurinkoa luvassa!

Moikka! Täällä ollaan, en ole unohtanut blogiani. Olen vain ollut aika unelias väsyttävien lääkkeiden takia ja välttänyt turhaa koneella istumista selkäni takia. Parempaan suuntaan ollaan menossa ainakin toivottavasti. Viikonloppuna loppuu tulehduskipulääkekuuri joten katsotaan tilannetta miten selkä jaksaa kun en syö enää lääkettä. Olen nukkunut tällä viikolla töiden jälkeen 2-3h:n päiväunia ja nukkunut yöllä kuitenkin todella sikeästi. Asukuviakaan ei valitettavasti ole nyt tarjolla mutta toivon että asia korjaantuisi huomenna ja viikonlopun aikana :)

Jotta tämä ei menisi pelkäksi kirjalliseksi höpinäksi, tein Lookletillä pari kivaa kesäasua mitkä miellytti mua aika paljon. Ensimmäinen on arkeen ja toinen juhlaan.

Photobucket

Photobucket



Innostuin leikkimään kesäisillä asukuvilla kun katsoin tulevien päivien sääennustetta. Ainakin Jyväskylään on luvattu ihanaa ilmaa. Alkuviikosta lämpömittari hipoo melkein kahtakymmentä astetta tähän tietoon!


Viikonloppuna olisi tarkoitus nauttia ihanasta ilmasta ja lauantaina täytyy tietenkin katsoa Euroviisut. Uskon että Waldo voi jopa pärjätä ihan hyvin. Olen tässä nyt sivusilmällä katsonut semifinaalien esiintyjiä ja yksikään tämänpäiväisistä ei ole vielä vakuuttanut.

Nyt lähden pikku hiljaa unille koska töissä on oltava aamulla 7:45

4 kommenttia:

Sandylion kirjoitti...

Jos toi kipulääkekuuri ei auta, ootko ajatellut mennä naprapaatille? Suosittelen! Lääkärit ei tiedä selkävaivoista mitään. Menin lääkäriin selkäkivun ja hengitysvaikeuksien takia ja mulla oli fasettilukko (nikama pois paikoiltaan), mut lääkäri ei osannut laittaa sitä itse paikoilleen. Seuraavana päivänä pääsin naprapaatille hätäpotilaana ja seuraavana päivänä olin jo kunnossa :)

Anonyymi kirjoitti...

Edelliseen viitaten... Itse menisin mieluummin laillistetulle fysioterapeutille tai ehkä osteopaatti olisi vielä parempi. Tsemppiä!

Sandylion kirjoitti...

Kyllä naprapaatit mun käsityksen mukaan fysioterapeutteja paremmin tietää selän vaivoista ja osaa hoitaa niitä. Tiedän monta jotka on ekaks vuosia käynyt fysioterapeuteilla ja sit on kerran käyny naprapaatilla ja saanu selän kuntoon. Pikkuisen kalliimpi naprapaatti on, mulla maksoi 38 €/ 45 minuuttia mut jos selkä ei enää sen jälkeen vaivaa niin kannattaa harkita :)

Reetta kirjoitti...

Sandylion: Fysioterapeutille olen menossa joka tapauksessa kun pahin kipu menee (toivottavasti) ohi. Kiitos vinkistä, en olekaan naprapaatista kuullut koskaan.

Shekerim: Juu lääkäri käski fysioterapeutille heti kun tuntuu paremmalta selkä. Katsellaan. :)