perjantai 11. syyskuuta 2009

Knitting inspiration

Mun neulomishimo yltyy vaan koko ajan. Olisi mahtavaa jos olisi niin nopea neuloja ettei menisi koko talvea yhden villapaidan tekemiseen. Opettelen kyllä kärsivällisesti nopeammaksi neulojaksi!

Tässä vähän neulomisinsipiraatiota. Kuvat on poimittu Novitan ja VogueKnitting sivustoilta. Varsinkin Voguen mallit ovat upeita.



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket


Voisin neuloa vaikka nämä kaikki mallit. Erityisesti innostaa harmaa lippapipo, vaaleanpunainen neulottu laukku ja villapaidat. Joitakin näistä aion varmana toteuttaa!

4 kommenttia:

Naily kirjoitti...

Osaisikin neuloa tuollaisia ihania luomuksia! Tai edes ommella itselle jotain. Mulla tuo vaatepuoli ei ollut eniten hallussa käsitöissä. xD Lapaset ja sukat osaan tehdä ohjeen kanssa, mutta mitään monimutkaista en.

Pitäisi yksi Asokselta ostettu liian pieni tunikakin osata tuunata isommaksi. Saapa nähdä milloin sen saan aikaiseksi ja tuleeko projektista mitään. :p

Reetta kirjoitti...

Voin tunnustaa että en ole aina ollut se vahvin käsitöissä. Olen kuitenkin päättänyt opetella ja olen pari pientä villapaitaakin tehnyt pari vuotta sitten mutta ei ne enää mahdu mulle :D

Ompelu on mulle vielä hankalampi juttu. Tsemppiä kavennuspuuhaan :)

TanjaK kirjoitti...

Kiitos tosi paljon ihanasta kommentista:). Tykkään tosta mustavalkoisesta raitapaidasta, mutta ehkä se on vähän liian suuri haaste kuitenkin kun mun suurin saavutus neulomisen saralla on ehkä se, kun neuloin miesten sukat muutama viikko sitten :D

Reetta kirjoitti...

Tanya: Ole hyvä vain :)

No mä en osaa neuloa sukkia ollenkaan. Olen päättänyt opetella mutta jotenkin ne tuntuu vaikeilta. Olen kuitenkin saanut tehtyä pari villapaitaa joten sillä tavalla mielenkiintonen juttu. Jos siis osaat tehdä sukat, osaat tehdä simppelin paidan :)