lauantai 12. syyskuuta 2009

Lastenhoitaja, matikanope ja uudet hiukset


Päivän asu pe 11092009

Photobucket

Photobucket

paita -Global / tunika -Vero Moda / farkut -Josefssons / kengät -Bianco / huivi -Benetton


Uudet hiukset

Photobucket

Hiuksiin laitettiin tosi paljon vaaleita raitoja. Väri on oikeasti hieman vaaleampi kuin kuvassa. Kiharoilla kestää muutenkin kauemmin että raidat "avautuu" värjäyksen jälkeen. Hiuksia leikattiin rikotusti ja kerrostetusti ja sillain että latvat on nyt ohennettu aika paljon joten tää ei toivottavasti mee heti sekavaksi pehkoksi.


Olenkin tässä ollut lastenhoitajana ja matikanopettajana eilen ja tänään. Olin hoitamassa mun serkkuja ja samalla treenattiin yhtä heistä hänen ekaan matikankokeeseen lukiossa. Oli kyllä tosi hauskaa. Siis aina meillä kyllä on hauskaa :D Oon pitkän aikaan jo autellut sitä matikassa kun poika tarttee sellasta henkistä tukea siinä hommassa :) Tietenkin insinööriopiskelija-serkku rientää paikalle.. ..en sit ota mitään vastuuta siitä että insinööriopiskelijan status tarkoittais sitä että osais jotain tai ettei homma olisi välillä sähellystä ;) Huomenna vielä treenaminen jatkuu :)



Samalla olen neulonut kaulahuiviani ja se taitaa valmistua aika pian! Kivaa, sitten saa alottaa jotain muita ihania neuletöitä.

Ihanaa lauantai-iltaa!

Kuva täältä

2 kommenttia:

Helena kirjoitti...

Noi sun hiukset on kyllä tosi nätit! Ja kiva asu, valkoiset housut ovat niin raikkaat.

Reetta kirjoitti...

Kiitos, juu olen ihan innoissani pitänyt valkoisia housuja ennen kuin tulee talvi :)