perjantai 25. syyskuuta 2009

Rillipään haaveita

Tarvitsen uudet lasit ja tässä sairastaessa oli aikaa syventyä valikoimiin. Kaivoin netin syövereistä kivoja laseja. Sinne päin laseja löytyy mutta toivon että optikolta löytyy sitten ihan täydelliset yksilöt tai sitten joutuu metsästämään 100 vuotta.. Oon aika vaativa nimittäin :D

Ehdottomasti haluan jokapäiväiseen käyttöön hengettömät lasit. Sangat saa kuitenkin sivuilta olla paksut ja niissä pitää olla "timantteja" olen nyt mieltynyt sellaiseen malliin. Elämässä pitää olla vähän glitteriä.. eikun :D Mulla on aina ollut haaveena että olisi ainakin kahdet lasit mitä voisi käyttää. Joudun kuitenkin käyttämään laseja joka päivä ja piilareilla mun näköä ei voida voimakkaan hajataiton takia korjata kunnolla joten näillä mennään.




Photobucket


Kuvassa 1. ja 2. lasit ovat sitä tyyliä mitä nyt haluan. Ykkönen vielä enemmän oikeastaan. Täydelliset olisi mulle hengettömät ja sivusangoissa vaaleanpunaista ja niitä "timantteja". Ah ne olisi niin mua. Vaihtoehdoista 3. ja 4. on niitä sopivia kakkoslasi vaihtoehtoja. Neloslasit on Favopticilta jossa myydään todella edullisesti laseja, nuo irtoisi reilulla satasella joten aion tilata pinkit unelmat sovitukseen. Kun tästä paranen hyökkään optikkoliikkeeseen ihastelemaan laseja.

Päivän asuja tai muuta ihmisten ilmoilla olemista ei ole luvassa vielä pariin päivään. En tajua miten tää tauti voi kestää näin kauan. Nyt on viides päivä menossa eikä mitään tietoa parantumisesta. No ens viikolla jos pääsisi töihin olisi ihan jees :)


Kuvat: favoptic.com ja bestbuyeyeglasses.com

7 kommenttia:

TanjaK kirjoitti...

Ihanat noi pinkit:)

Anonyymi kirjoitti...

Tälläisiä tyylikkäitä laseja katsoes alkaa harmittamaan kun itse ei tarvi laseja :(

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on nuo nro 2 lasit, tosin valkoisena. Ostin noin kuukausi sitten ja ihanat ovat <3

Helena kirjoitti...

Harmi kun olet sairas! Paranemisia pian!

Sandylion kirjoitti...

Mulla on tosi paljon hajataittoa, mutta toric-linssejä pystyn käyttämään. Jännä ku laittaa piilarit päähän ni tuntuu et näkee paremmin, vaik niissä on luonnollisesti saman verran vahvuuksia kuin laseissa. Ja sit ku ottaa piilarit pois ni ekat 15 minuuttia on aivan kamalaa :D Tuntuu et katsetta ei saa tarkennettua mihinkään, silmät sojottaa minne sattuu jne. :)

Tosi kiva muuten ku oot tullu takas <3 Ehdin jo pelätä vaikka mitä!

Reetta kirjoitti...

Tanya: Niin on :)

i: No pidemmän päälle sua voisi välillä kyllästyttää ;) Mutta on hienot lasit aika jees :)

Shekerim: Oi, varmasti ovat kivat. Mulla on nyt kauhea himo päästä testailee laseja.

melina: Kiitos, kyllä tämä tästä ehkä pikku hiljaa :)

Sandylion: Vielä vähän aika sitten mulle sanottiin että mun näköä ei voi korjata piilareilla mutta voisi kysellä uudestaan. Hyvä että sulle on löytynyt ratkaisu. Piilareilla kuulemma näkee paremmin. Johtuisikohan siitä että ne on jotenkin lähempänä silmiä.. :D

Anteeksi kun ei kuulunut mitään. Jotenkin tää vaan aina jäi. Nyt en katoa samalla tavalla.

Noora kirjoitti...

Noi 2. on täydelliset ja oon ite metsästänyt niitä vaikka mistä.. Haluan ne!! :D

Mistähän shekerim löysit omasi? :)