keskiviikko 23. syyskuuta 2009

Uusia tuulia

Flunssa jatkuu edelleen. Sain loppuviikon sairaslomaa, lääkäri sanoi että tälläinen kuumetauti kestää tällä hetkellä 5-6 päivää. Ou jea. Nyt mulla on kolmas päivä menossa. Koko ajan ei pysty nukkumaan eikä makoilemaan sängyssä joten tein ulkoasumuutoksia. Olin jo jonkun aikaa ollut kyllästynyt vanhaan ulkoasuun joten nyt päätin tarttua toimeen. Päätin ottaa käyttööni oman etunimeni. Ellie on nyt Reetta. Joitain pieniä säätöjä teen vielä mutta aika loppui kesken koska pakko katsoa Unelmien poikamies. Rakastan niin kaikkia ihania hömppäohjelmia :D

Bannerissa on korkkarit sen takia että olen päättänyt alkaa kävelemään enemmän kaikilla ihanilla koroilla. Mulla on leikattu neljä kertaa polvet ja sen takia en oo voinut kävellä kunnolla korkkareilla aina. Nyt alkais olla tilaisuus että jalat taas kestää kävellä niillä useammin. Silti mun jalka on hankala ja kaikki ei sovi jalkaani. Nyt alkaa kuitenkin kunnollinen korkkarikausi. Ne on niiiin ihania. Vaikka talvi tuleekin niin voihan silloinkin olla korot aina välillä.


Kertokaa mielipiteitä ulkoasusta :) Tiedän kyllä että aika pinkkiä on mutta tykkään siitä ja mun blogin pitää olla mun näköinen :)

4 kommenttia:

suvi m / Valkoinen Harmaja kirjoitti...

Hienolta näyttää blogisi uusi ulkoasu! :)

Reetta kirjoitti...

Kiitos :)

Unknown kirjoitti...

Olisi ihanaa kävellä enemmän koroilla, mutta mulla on "vaativat jalat", joten useimmat korkkarit ei sovi. Lisäksi olen sen verran rypemisaltis (löysät nilkat), että pienikin kivi tai rosoinen reuna kadussa voisi saada kaatumaan. :p Olen myös ehkä liian mukavuushaluinen, koska pidempiä aikoja jalkojen päällä ollessa tahdon mieluummin hyvät kävelykengät.

Reetta kirjoitti...

Tiia, mulla on myös "vaativat jalat" ja olen myös riskialtis taittamaan nilkkani löysien nivelieni takia. Olen vain päättänyt että korkkarit saa olla enemmän jalassa :D Tietenkin jos on pitkiä kävelymatkoja tiedossa niin jalkaan laitan kyllä muuta kun korot.