perjantai 23. lokakuuta 2009

Pinkin päivän pinkki vaatetus

Photobucket


pipo -Lacoste / huivi -Seppälä / laukku -Marimekko / kengät -Adidas / huppari -Peak Performance / toppi -H&M

Pinkkiin pukeutuminen oli mulle ihan todella mieluinen juttu koska väri kuuluu mun ykköslemppareihini. Päätin tehdä hieman sporttisemman pinkkilookin kun sellaisen lookin osat oli asusteita myöten valmiina. Multa puuttuu edelleenkin se täydellinen tyylikäs ja siro vaaleanpunainen laukku. No enivei tälläinen vaaleanpunainen päivä mulla tänään. Oli kivaa töissä ja muutkin olivat hyvin lähtenyt tempaukseen mukaan. Lisäksi firma tarjoili kahvihuoneessa Geishaa. Mahtava päivä ollut tänään. Niin ja olen nyt ollut kaksi kokonaista työpäivää yli neljään viikkoon. Olen siis parantunut vihdoin kokonaan pitkästä flunssasta. Toivottavasti.

Huomenna on työpäivä ja illalla kaverin synttärijuhlat. En todellakaan tiedä mitä laitan päälle :D

2 kommenttia:

Helena kirjoitti...

Kiva kun olet tervehtinyt. Me ollaan myös kärsitty tänä kesänä ja syksynä sitkeistä flunssista :(

Sulle tuo pinkkipäivä taisi todellakin olla helppo nakki :) Pirteä asu!

Reetta kirjoitti...

melina: Pitkä sairastelu on tosi uuvuttavaa. Toivottavasti teilläkin alkaa helpottaa ja toivotaan ettei tule perään uusia tauteja. Tuntuu että kaikilla on ollut tosi pitkiä flunssia.

Ei ollut vaikeaa tosiaan pukeutua pinkkiin mutta tosiaan tapana ei ole ihan noin paljoa pinkkiä kerrala käyttää. Aika ällömakea asu tuli mutta tarkoitus olikin olla pinkissä kokonaan :D