sunnuntai 11. lokakuuta 2009

Vaaleanpunainen krokotiili

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Mulla on uusi pipo! Maailman mahtavin pipo ikinä mitä voi olla! Se on täydellisen vaaleanpunainen. Etsin täydellisen vaaleanpunaista mun päähän sopivaa pipoa viime talvena enkä löytänyt mistään. Nyt osui ja upposi. Tarkoitus ei ollut välttämättä että se on jonkun tietyn merkkinen. Tämä täydellinen vaaleanpunainen sattui vain löytymään krokotiilimallistosta ja ihan vahingossa tuo ihanuus osui silmään. Täydellistä. Pidän tuota varmaan töissäkin sisällä. Olen ihan in löööv. Mulla on nyt krokotiilileima otsassa. Olkoon vain, vaaleanpunainen on ihana väri! Ostopaikkana Kekäle, hinta 34€.

Pahoittelen kuvissa esiintyvää levottomuutta, joskus tekee mieli irroitella.

Ihanaa syksyistä sunnuntaita!

7 kommenttia:

Norppis kirjoitti...

Aivan loistavia kuvia!! Tulee iloiselle mielelle, tuosta revittelystä ;) Mulle samallainen pipo vihreänä vois olla POP ;)

Reetta kirjoitti...

Norppis: Kiva kuulla että tuli hyvä mieli :) Eihän sitä tiedä jos tuollaisia löytyisi vihreänäkin ;)

E kirjoitti...

kiva pipo! ja hauska blogi:-)

Naily kirjoitti...

Ihana pipo! Sopii sulle kuin nenä... öh, pipo päähän. :D Minäkin olen yrittänyt etsiskellä jotain uutta, mutta varmaan vanha violetti tulee vielä käyttöön, jos siis löydän sen jostain...

Reetta kirjoitti...

E: Kiitos, kiva kuulla :)

Tiia: Kiitti. Mun on niin vaikea löytää sopivaa pipoa joten olen aika iloinen tästä :) Toivottavasti löydät pipon, kohta sitä tarvitsee.

Anonyymi kirjoitti...

Moikka, olen vasta löytänyt blogisi, siispä missä olet töissä? :)

Reetta kirjoitti...

Anonyymi: Kiva että olet löytänyt blogini :)

En paljasta työpaikkaa sen tarkemmin mutta olen IT-alan yrityksessä :) Opiskelen tietoverkkotekniikkaa joten siksi näin.