sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Haluan olla yhtä suloinen kuin Minni-hiiri!

Ihanaa kun taas on sunnuntaisin kaupat auki. Mun mielestä sunnuntaishoppailu on kivaa ja tänään tietenkin lähdimme heti kaupoille kun siihen on taas mahdollisuus. Mun mielestä kaupat saisivat olla auki sunnuntaisin aina. Mä ainakin shoppailisin silloin! Me ei menty kaupungille ollenkaan vaan surffailtiin miehen kanssa kaupunginlaitamilla. Käytiin Kodin Ykkösessä, Kodin Terrassa, ABC:lla kahvilla ja Prismassa. Monissa paikoissa oli mahtavan paljon jo ihania joulukoristeita. Hillitsin vielä itseni mutta haluan ostaa tänä jouluna jotain kivaa joulukoristetta. Meillä ei ole joulukuusta, joten sellainen tekokuusi (ollaan törkeen allergisia oikealle) pitää hankkia. Kuusen tulee olla pieni pöydälle laitettava koska meillä ei ole isommalle tilaa.



Photobucket

Pikkusen ihana tämä Minni! Olisi tehnyt mieli ostaa mutta en raaskinut. Kodin Terrassa tuo asustelee ja hintaa on 29,90€

Photobucket

Mun kahvilla käynti on oikeasti limsalla ja pullalla käyntiä. Idea on kuitenkin sama! ABC oli just sopivasti Kodin Ykkösen ja Kodin Terran välissä :)



Photobucket
No joo piti tämä päivän asukin kuvata, huomatkaa mahtavat poseeraukset :D Perussettiä, tosin tykkään jotenkin nyt paljon harmaan ja vaaleanpunaisen yhdistelmästä. Näyttää tosi kivalta.

3 kommenttia:

Naily kirjoitti...

Hih, minulla on aikalailla juuri tuon näköinen Minni, jonka ostin Rooman Disney-kaupasta. Taitaa vain istua kassissa vaatekaapissa tällä hetkellä. Ei oikein meidän ötöt mahdu esille. x) Liikaakin niitä varmasti on.

Mekin shoppailtiin eilen. Porukkaa olikin liikenteessä oikein runsaasti heti kahdentoista aikoihin. Yksi päivä kun puuttuu välistä, niin ihmiset tulevat hulluiksi. :D

Mar3ngi kirjoitti...

Sunnuntai aukiolot ovat enemmän kuin jees!! Minä tykkäisin käydä kaupoilla ympäri vuoden sunnuntaisin :) Eilen en kyllä käynyt missään, kun ompelin urakalla joululahjoja.

Minun täytyy kokeilla myös tuota Chicken Nachos ohjetta. Minun lemppariruoka tällä hetkellä on jauheliha-nacho salaatti :P~

Minusta H&M:n kevään ennakkokuvasto oli niin nähty!! Ei mitään sellaista mitä olisi pakko ostaa, joten jätin ennakkotilauksen tekemättä.

Mukavaa viikkoa!!

Reetta kirjoitti...

Tiia: Voi Minni parka kun joutuu olemaan pussissa :D No ehkä joskus se pääsee vielä kunniapaikalle :)

Totta, ei nyt hulluksi kannata sentään alkaa. Meillä oli tarkoitus nimenomaan rauhassa katsella kaikkea kivaa ja siinä kyllä onnistuimme.

Mar3ngi: Sunnuntaishoppailu on tosi kivaa.

Kokeile ihmeessä tuota, on todella hyvää ja riittoisaa. Siitä tulee pellillinen.

Olihan tuo vähän nähty juu mutta värit houkutteli :D