maanantai 2. marraskuuta 2009

Vaatekriisi vol. sataviisikymmentäkaksituhatta..

Photobucket



Photobucket


Photobucket

Kuten siis varmasti jo arvaatte mun pitäisi saada jotkut ihanat pikkujouluvaatteet. En kuitenkaan halua olla ylipukeutunut koska en ole tämän firman pikkujouluissa aikaisemmin ollut.


Vaihtoehto nro 2 on tällä hetkellä ykkössuosikki koska sen voisi laittaa mustien leggareiden ja upeiden kenkien kanssa. Silloin tunnelma olisi pikkujoulumainen ja juhlava. Veikkaan että sellainen asu olisi nappi meidän porukan pikkujouluhippoihin. Isot bileet on toki kyllä luvassa.

Ehdokas nro 1 on myös ihana mutta veikkaan että se on liian blingi, voisin kuitenkin ottaa sen muuten koristamaan kaappiani :D

4. vaihtoehto toimii mun mielestä aika hyvin koska tuon kanssa kävisi hyvin paljettijakku ja vaikka koristeelliset korkkarit.

Voisin pukeutua päästä varpaisiin paljetteihin ja kimalluksiin mutta se ei ehkä ole ihan tyylikästä kuitenkaan. Olen vaan niin täysin hurahtanut paljetteihin ettei mitään rajaa.

Auttakaa minua, mitä te valitsisitte näistä ja miten yleensä olette pikkujouluissa pukeutuneet?

6 kommenttia:

Naily kirjoitti...

Nuo kaksi viimeistä ovat eniten minun makuuni, mutta sinulle sopisivat varmasti myös paljettimekot. Riippuu tosiaan ihan juhlan tyylistä. Esim. minun hanini firmajuhlat ovat aina todella "glamour-tapahtuma" eli kaikki pukeutuvat parhaimpiinsa.

Itsellä on nyt sama valintaongelma hanituksen työkaverin järkkäämissä yksityisbileissä, joihin on tarkoitus mennä perjantaina. Pitää kaivella kaappeja tänään.

Olen ollut vasta yhden kerran firmapikkujouluissa (viime vuonna en ollut, tänä vuonna tuskin tulee) ja silloin laitoin päälle pitkät saappaat, mustat sukkikset, mustan lyhyen hameen, punaisen pitsipaidan ja mustan boleron. Laukuksi otin silloin ostamani punaisen bulldog-laukun, joka oli ainoa punainen versioni silloin. Sain ainakin ihmiset hymyilemään erikoiselle valinnalleni eli hyvin toimi. :D Jos haluat nähdä kuvan laukusta, niin se löytyy blogistani kohdasta "Marraskuu 2007".

Mar3ngi kirjoitti...

Heh, teidän pikkujouluihin ei tarvitse pukeutua mitenkään glamour tyylisesti ;) 2, 4 ja 5 ovat minun suosikkeja :) Minäkin rakastan paljetteja ;) Ostitko muuten Vero Modasta sen paljettihupparin? Nyt ne oli -50% ja lappunen oli että ovat 2.laatua.

Anonyymi kirjoitti...

2 on kyl ehdottomasti mun suosikki ja sopii varmasti sullekin!!:)

Sulk kirjoitti...

Sama ongelma täälläkin. Elikkä pikkujouluihin pitäis saada jotain tyylikästä, mutta haluaisin kuitenkin himppasen repäistäkin. Eikös ne pikkujoulut olekin sitä varten :P

Näistä vaihtoehdoista eniten silmääni miellyttivät kakkonen ja vitonen. Pikkumusta on aina varma valinta - ja tässä tapauksessa tuskin menisi liian tylsäksikään, kun on paljeteista puhe. Itsekin tekis mieli pukeutua paljetteihin, mutta se menee helposti liian överiksi. Ongelmallista :/

Naily kirjoitti...

Haa, nyt löytyi meikäläiselle pikkujouluasu. :) Vähän erilaista yhdistelmää kuin yleensä. Olin kokonaan unohtanut uuden hameeni.

Reetta kirjoitti...

Tiia: Mun mielestä on niin vaikeeta kun ei tiedä tarkkaa dresscodea. Sitten pitää arvailla aina mitä laittaa päälle. Yritetään selviytyä :)

Mar3ngi: Joo ostin mä sen. Ai kiva nyt sit huomattu että ne on kakkoslaatua vai onkohan se joku eri erä? Mun paita tuntuu kyllä ihan hyväkuntoiselta.

Anonyymi: Siihen tulokseen olen minäkin alkanut tulla että se on paras :)

Sulk: Nimenomaan saa myös repäistä. Ajattelin toistaiseksi olla hieman hillitty koska en ole tämän firman pikkjouluissa koskaan ollut. Katsotaan mikä on lopputulos :D

Tiia: Jes! Sun ongelma on ratkaistu :)