lauantai 28. marraskuuta 2009

Hollywood Style

Photobucket

Ei taida olla kovin persoonallista eikä yllättävää että myös minä ihailen The Hills tähtien pukeutumista. Neitojen tyyli uppoaa minuun vain niin hyvin. Suurimalla osalla tyyli on aika klassinen mihin osataan viritellä hienosti hetken trendijuttuja. Haluaisin myös itse osata pukeutua sillä tavoin. Jotenkin se vaan meinaa välillä tuntua vaikealta.

Olen innostunut nyt katsomaan The Hillsin tuotantokausia alusta alkaen, koska jotkut jaksoista on jäänyt näkemättä. Pakko kommentoida että mä en voi sietää Spenceriä ja jotenkin Heidikin menee vaan pahemmaksi koko ajan. Joka tapauksessa Heidi kuitenkin pukeutuu pääosin oikein tyylikkäästi ja siten että mä tykkään. Lauren onnistuu lähes aina ja melkein joka kerta voisin suoraan kopioida hänen tyylinsä.


Syy miksi nyt aloin tsekkailemaan miellyttäviä asuja, löytyy siitä että mulla on jatkuvasti pukeutumiskriisi. Tuntuu että mikään vaate ei ole hyvä jne.. Vaikutusta voi olla myös vuodenajalla. Haluaisin kuitenkin piristää vuodenaikaa kivalla pukeutumisella. Vaatekaapistani ei harmikseni tietenkään löydy kaikkia samankaltaisia vaatekappaleita joten joutuukohan tässä shoppailemaan? ;) Ei välttämättä, kun saa edes inspiraatiota niin omasta kaapistakin varmasti löytyy jotain mukavaa.

Siitä olen katkera että LA:ssa voi käytännössä käyttää avokkaita ympäri vuoden, se jos mikä on epäreilua :D Farkut ja asukokonaisuudet vaan näyttävät niin hyviltä korkkareiden kanssa. Muutan isona Kaliforniaan ;D

Nyt kuitenkin pikku hiljaa untenmaille ja huomenna odottaa mukava päivä :)


Rentouttavaa viikonloppua!

3 kommenttia:

Kaisa kirjoitti...

Mä en ymmärrä miten noi voi pitää paksuja neuletakkejakin päällään, kun mun käsittääkseni L.A.:ssa on aina kuuma! Mä varmaan läkähtysin ja kulkisin vaan hameissa ja topeissa koko ajan. Mut ehkä siihenki ilmastoon tottuu?

Reetta kirjoitti...

Dreamer Kaye: Sitä minäkin oon miettinyt. Ehkä siellä välillä on sitten hieman viileämpi vaikka meidän mielestä heille viileä on meille varmaan tosi lämmin :D Nimenomaan jos on elämänsä asunut tropiikissa ni kai siihen tottuu.. :)

Madde kirjoitti...

Losissa on tällä hetkellä päivisin kahtakymmentä astetta ja yöllä noin 8-10 astetta.:) Kesällä siellä on sitten kuumaa ihan ympäri vuorokauden. :) Ja tosiasia on se että tuolla oikeasti noin 2% väestöstä pukeutuu noin kuin Hillsiläiset, kaikki loput eivät tiedä mistään pukeutumisesta mitään :)