lauantai 28. marraskuuta 2009

Valmistelua pikkujouluja varten

Photobucket
mekko - H&M / bolero -Vila


Photobucket

vaaleanpunainen luomiväri -The Body Shop / kimaltava hopeanharmaa luomiväri -Make Up Store


Photobucket




Ensi perjantaina meillä on työpaikan pikkujoulut joita odotan jo innolla koska meillä on niin mahtava porukka. Mulle meinasi tulla jo vaatekriisi koska halusin vaatteiksi mekon ja mahdollisimman kimaltavaa mutta sellaista mikä on mun tyyliä ja mua. Ei taas kannattanut lähteä merta edemmäksi kalaa kun tuttu ja turvallinen H&M pelasti tilanteen. Puuteriroosan värinen kimaltava mekko on mulle niin täydellinen pikkujouluasu. Tulen käyttämään mekkoa varmasti paljon myös muualla koska se on niin mun näköinen. Haluan kimaltaa juhlissa koska olen niin ihastunut kaikkeen kimallukseen ja siksi ostin kimaltavaa hopeanharmaata luomiväriä, seuraksi vielä hieman vaaleanpunaista niin hyvä tulee. Kynsiin haluaisin laittaa pinkkiä, hopeista ja valkoista. Katsotaan miten onnistuu, koska mun pitäisi myös ehtiä tehdä kynsitaiteilut jossain välissä :)

Kengät, laukku ja korut on vielä harkinnassa. Olisi mahtavaa jos löytäisin mustat paljettikorkkarit mutta mulle taitaa tulla vähän kiire :D Todennäköisesti musta laukku ja mustat korkkarit sekä jotain kimaltavaa korua. Pikkujouluissa saa kimaltaa, muistakaa se! Mielellään kuitenkin mahdollisimman tyylikkäästi. Jos alkaa näyttää siltä että kimallusta on liikaa, vähennän suosiolla sitten asusteita. Joku raja sentään siinäkin!

Vaatekriisi meinasi tulla koska olin ihan varma että tämän postauksen mekko nro 2 olisi paras vaate pikkujouluihin. Livenä mekko näytti kuitenkin ihan kumipuvulta joten se lähti suosiolla palautukseen. Onneksi kriisi on nyt ratkennut.

Valmiista asukokonaisuudesta tulee kuvia viikon päästä, jos ehdin saada hyviä kuvia sillä minun on riennettävä bilettämään suoraan töistä.

Mitä mieltä olette asuvalinnasta? :)

Ei kommentteja: