tiistai 24. marraskuuta 2009

Missä on mun vastustuskyky?

Photobucket

Olen taas kipeä, mulla on lämpöä ja kurkussa tuntuu olevan kaktus. En ole eilen enkä tänään ollut töissä ja vaikuttaa siltä että huomenna on mentävä hakemaan lisää sairaslomaa. En ole koskaan ollut näin paljon kipeänä vuoden aikana kun nyt syksyllä. Osa tietenkin johtuu työpaikan sisäilmasta mutta tilanne on parantunut kun vaihdoin paikkaa. Ilmeisesti minuun iski nyt joku virus. Jihaa, NOT!

Ajattelin parantaa itseäni jätskikaakaolla. On muuten valtavan hyvä herkku. On myös terveellinen koska kaakaossa ja jäätelössä on maitoa ;)

Yritän parannella taas vaihteeksi ja ei ole siis päivän asuja luvassa nyt taas hetkeen. Muuta höpinää kyllä on varmasti luvassa.

6 kommenttia:

Kaisa kirjoitti...

Sama vika rahikaisella. Mulla alko eilen kurkku tuntuu karheelta ja yöllä se oli jotenki turvonneen oloinen... Ei siis mitenkään kauhean kipeä, mutta arka. Ja pientä lämpöä myös täällä. Täytyykin kokeilla tota kaakaota! Paranemisiin! :)

Anonyymi kirjoitti...

Sairausblogi.. not so interesting.

Reetta kirjoitti...

Dreamer Kaye: Voi, paranemisia myös sinne! :)

Anonyymi: Olen ihan samaa mieltä. Saisi tämä sairastaminen jo loppua!

berni kirjoitti...

hmm, saatkohan tarpeeksi vitamiineja? ruuallakin on suuri vaikutus siihen miten on terveenä :) samoin liikunnalla! olen itse yrittänyt motivoida itseni liikkumaan ja pyrkimään syömään myös hedelmiä, niin en ole ollut kuumeessa kolmeen vuoteen!

Reetta kirjoitti...

berni: Syön aika monipuolisesti ja liikun paljon. Tällä hetkellä popsin myös Multivitaa ja Beroccaa joka toinen päivä jotta pääsisin tästä kierteestä eroon. Liikkuminenkin vain on jäänyt vähemmälle kun kipeänä ei voi liikkua. Toivotaan että minullakin palautuu tilanne normaaliksi koska en yleensä ihan näin paljon sairastele.

berni kirjoitti...

satuin just tuon eilisen kommentin jälkeen lukemaan kunto plussasta (2007), artikkelin flunssaan ja vastustuskykyyn liittyen. siinä sanottiin, että kasviksia hedelmiä pitäisi syödä 600g. Eikä suositeltu et samat jutut ottais pillerin muodossa, et se ei anna samanlaista suojaa. Uusi asia minulle :)