maanantai 23. marraskuuta 2009

Nettishoppailua

Mä sitten vähän innostuin shoppailemaan Nellyssä. Neule jota olin jo kauan ihaillut lähti viimein ostoskoriin ja olin onnessani kun oli ilmestynyt vihdoin vaaleanpunaisia Svea-pipoja. Jep, olen ikuinen teini joissain asioissa mutta ei anneta sen nyt häiritä. Vaaleanpunainen Svea-pipo on mun mielestä pop :D Ihastuin myös palavasti harmaaseen hupparimekkoon, joka on myös Svean. Katotaan kuinka vaatteet sopii mun päälle. Löysin sentään jotain alen puoleltakin. Vilan farkkuleggarit hintaan 12,95 joten pakko oli kilkkailla ne mukaan tilaukseen.

Photobucket



Mielestäni löysin juuri mun tyylisiä vaatteita. Nyt vain odottelen malttamattomana pakettia, onneksi Nellyllä on aina ripeä toimitus :)

3 kommenttia:

Sandylion kirjoitti...

Tuo Svean hupparimekko on aivan ihana!! Minkä hintainen? Tuokin on kyllä just sun tyyliä...ja kyllä munkin ;) Mulle on tulossa h&m:lta iso tilaus ni ei kyllä sais sortua...

Ai niin muuten, määkin sain vihdoin ja viimein töitä! :) Opinnäyte on nyt suunnilleen puolessa välissä ja töitä on n. 3 päivää viikossa, oikeen unelmatilanne :)

Reetta kirjoitti...

Sandylion: Svean mekko oli kyllä hieman hintava, reilu 70€. Ajattelin, että jos mekko sopii mulle niin tulen sitä varmasti käyttämään. Välillä tuntuu että meillä on aika paljon samoja mieltymyksiä vaatteiden suhteen :)

Onnea työpaikasta ja tsemppiä opparin tekemiseen! Mahtava tilanne sulla nyt ja kiva kun olet itsekin tyytyväinen tilanteeseen :)

sussu kirjoitti...

Minkä merkkinen toi pinkki paita keskellä on?? Ihastuin siihen täysin!