perjantai 22. toukokuuta 2009

Weekend start

Täällä olen taas hoodeilla kirjoittelemassa. Yritän viikonlopun aikana saada jotain järkevää aikaiseksi. Ilmoittelen vain että olen edelleen innokas kirjoittelemaan vaikka nyt on ollut muutaman päivän hiljaiseloa. Viikko on mennyt töitä tehden ja helatorstai vapaata vietellen. On ollut kaikenlaista hässäkkää, pappani joutui maanantaina sairaalaan mutta pääsi jo onneksi tänään kotiin eikä vaiva ollutkaan onneksi vakava. Vierailtiin sairaalassakin tässä muutamia kertoja ja pappa heitti sellaista huumorinkukalla varustettua juttua että ulkopuolinen olisi luullut hänen olevan täysin terve :D


Olen ollut koneella tosi vähän, kaikki suosikkibloginikin on lukematta. Toivottavasti tilanne taas rauhottuu ja pääsen bloggailun maailmaan paremmin kiinni viikonloppuna. Ei tästä nyt muutenkaan kannata ottaa mitään paineita kun tämä on mulle harrastus, mutta niin mukava että kirjoitan mielelläni :)

Mitä teille kuuluu?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei kannata ottaa paineita blogin kirjoittamisesta, vaikka useat muotibloggaajat päivittääkin todella usein. Varmasti blogistasi tykkäävät pysyvät menossa mukana, vaikka välillä olisikin hiljaista. :) Itse meinaan ainakin lomallakin vetää lonkkaa kunnolla, enkä mieti nettiasioita. Joskus on tullut päivitettyä blogia todella harvakseltaan, mutta nyt olen yllättävän hyvin jaksanut kirjoitella.

Mites sun selkä jaksaa? Sympatiseeraan kyllä, kun mulla on niska taas vaihteeksi ihan jumissa. Lihakset on tosi kireällä ja yöllä oli ihana päänsärky. Nyt on sitten olo ihan lötkö relaksanteista. :/ En tykkää, mutta vaiva on varmasti mukana loppuelämän ajan.

Reetta kirjoitti...

Tiia: Juu en aiokaan ottaa stressiä, jotenkin vaan kun on tottunut itse päivittää melko usein niin meinaa tulla outo olo jos ei ole ehtinyt.

Selkä jaksaa jo ihan hyvin, kiitos satulatuolille jolla istun töissä nykyään :)