torstai 1. lokakuuta 2009

Hottia pinkkiä

Aika hienosti mun runosuoni kukkii tuossa otsikossa. Yritin hienosti keksiä sen liittyen aiheeseen :D
Iittala on julkaissut uuden värin HotCool laseista. Meillä on HotCool laseja isoina mustalla muoviosalla. Nyt tulisi oiva tilaisuus hankkia pienempiä ja pinkillä muoviosalla. Kaiken lisäksi tämä on roosa nauha tuote joten osa tuotosta menee hyvään tarkoitukseen. Mun täytyy varmaan ostaa nämä. Kaksi kappaletta laseja maksaa 19,90€ Mun talviaamut varmasti alkaa pirteästi kun saan juoda aamuteet pinkinsävyisestä lasista!

Tänään luvassa asukuvia koska olen lähtenyt yli viikon jälkeen ihmisten ilmoille!

6 kommenttia:

TanjaK kirjoitti...

Kivan näköinen, kelpaisi mullekin:)

Hennu kirjoitti...

Ihania laseja! Mulla on noista sitä keskikokoa limenvirheänä kaksi.. Pakko ehkä hankkia kaksi myös noita pinkkejä! :)

ღ remy. kirjoitti...

Oi, aika kivannäköinen lasi :)

Mar3ngi kirjoitti...

Ihanan väriset!! Harmi, kun en juo mitään lämmintä :( Noi on niin sun tyyliset :)
Meidän pitäs sopia ne treffit kuten aiemmin oli puhetta... Jos kiireinen työläinen ehtii joskus kaupungille vaikka kahville?

Naily kirjoitti...

Ihana! Miten nuo pinkit vetävätkin niin puoleensa. Olen tässä odotellut, että miksi Iittalan viinilasisarjaan ei tule kirkkaanpinkkiä versiota. Ostaisin mielelläni heti lasin tai kaksi. Hani niistä tuskin olisi kovasti innoissaan, mutta käyttäisin itse. ;D Sarjaa meiltä kuitenkin löytyy jo tummansinisenä, vaaleansinisenä ja kirkkaana. Kun muutettiin yhteen, niin molemmilla oli kaksi lasia eri väriä ja saatiin lahjaksi vielä neljä uutta väriä. x) Mutta se pinkki, tahtoisi!

Reetta kirjoitti...

Tanya: On niin ihana!

Hennu: No hei pakko hankkia oikeesti!

sikke: Kyllä :)

Mar3ngi: Luet varmaan mun ajatuksia kun just vähän aika sitten mietin samaa että pitäis mennä kahville sun kanssa! Ehdin kyllä kun ei ole nyt mitään koulvelvoitteita :D

Tiia: Meilläkin tuo mies sanoi että ei mitään pinkkiä. Sanoinkin että ei hänen tarvitse niistä juoda :D No teillä on aikamoinen värivalikoima laseista. Jos niistä tulisi pinkkiä haalisin varmaan niitä itselleni :)