tiistai 17. marraskuuta 2009

Hulinaa

Reilu viikko on vierähtänyt enkä ole blogimaailmassa paljon ehtinyt pyöriä. Välillä ihan hirvittää kuinka aika menee niin nopeasti. Olen vihdoin parantunut sairasteluistani joten olen voinut alkaa taas liikkumaan. Kävin siis Elixiallakin hyppimässä pitkästä aikaa :)

Lauantaina käytiin poikaystävän kanssa ottamassa se paljon puhuttu sikainfluenssarokotus. Meillä rokotettiin jo alle 24-vuotiaita joten mentiin tietenkin heti piikityttään itsemme. Tämän sairaskierteen kanssa ei tekisi mieli enää taas sairastaa ja veikkaan että saisin taudin aika rajuna. Vastustuskyky on todennäköisesti aika paljon tässä heikentynyt. Meidän ei tarvinnut jonottaa kun reilu tunti ja kaikki meni mukavasti eikä älytöntä paniikkiruuhkaa ollut. Kauhuhetkiä koettiin kun meinasin piikin jälkeen pyörtyä. Mulla ei ole piikkikammoa eikä mitään vastaavaa, verenpaineet voi kuulemma laskea tälläsen jälkeen ja siinä syy heikotukseen. Ei se mitään, hengissä selvittiin ja hoitajat varmistivat että kaikki on hyvin.

Lauantaina oli aika vetelä olo loppupäivän, pientä lämpöä ja jomottavaa päänsärkyä. Ei mitään pahaa ja särkylääkkeellä selvittiin. Käsi on vieläkin kipeä mutta eiköhän tämä tästä. Toivotaan että tämä antaa nyt hyvän suojan tautia vastaan.

Lauantaina meillä oli myös mekonteko projekti anopin kanssa. Joulukuussa on yhdet juhlat ja sinne piti saada vaatteet. Tuli tosi ihana ja siitä tulee kuvia heti kun saan kuvattua sen :) Mun piti itsekin ommella mutta ei rokotuksen jälkeen ollut mitään toivoa siitä :D

Blogin kirjottamista meinaa vaikeuttaa myös se että mulla on joku vaatekriisi koko ajan. Kaikki vaatteet näyttää tosi tympeältä omasta mielestäni ja mikään ei ole hyvä. Ihana paljettihupparini palautui Vero Modaan kakkoslaatunsa takia. Harmi koska se oli niin ihana piristys. Sain onneksi lahjakortin summalle jonka olin hupparista maksanut. Toivotaan että tämä marraskuun vaatekriisi menee pian ohi :)

7 kommenttia:

Mar3ngi kirjoitti...

Ihmettelinkin jo että minne olet kadonnut ;)

Mukavaa loppuviikkoa :)

Reetta kirjoitti...

Kiitos samoin :) Täällä ollaan taas linjoilla. Kun vaan pääsisi eroon vaatekriisistä :D

Kaisa kirjoitti...

Marraskuun vaatekriisi menee ohi viimeistän sillon ku tulee joulukuu. :P

Kiva kun oot kunnossa! :D

Reetta kirjoitti...

Kiitti, ehkä maltan odottaa vielä pari viikkoa! :)

Joo minustakin on aika jees olla kunnossa. Sikaflunssaa odotellessa jos rokote ei ehdi antaa suojaa :D

Naily kirjoitti...

Hulinaa tosiaan välillä on ja aika menee todella nopeasti. Eilen mietin, että miten on mahdollista, että Karjalan kunnailla ensimmäinen kausi loppui jo, vaikka tuntuu, että se vasta alkoi. :D

Voi, olisipa minullakin joku joka ompelisi vaatteita. Itsellä tuskin taidot riittäisi. Aika vielä vähemmän. :p

Minusta tuntuu, ettei saada rokotuksia ikinä. Vieläkin ovat menossa muissa ryhmissä ja me kun ei mahduttu tuohon alle 24-vuotiaisiin. x) Ihmeen kaupalla on vielä saanut lentsua väisteltyä. *puun koputtelua* Nehän tosin uhkasivat, että keväällä tulisi uusi ja kovempi aalto. Toivottavasti ei tule.

Sandylion kirjoitti...

Kiva taas kuulla susta! :) Itse sain tuon rokotteen pari viikkoa sitten. Mulla oli viikon päänsärkyä ja huono/voimaton olo + käsi kipeä. Tuli oikeen kunnon patti pistokohtaan. Mut oon tyytyväinen, et sain rokotteen. Voihan noista rokotusoireistakin vähän päätellä et miten vahvan sikainfluenssan ois itse saanut, kun rokotteessahan on itse virusta. Itse uskon myös, että olisin saanut pahan.

Reetta kirjoitti...

Tiia: Mä haluan opetella ompelemaan koska oon ihan huono joten katotaan kuin mulle käy anopin opissa..

Hei ole onnellinen että olet tarpeeksi vanha että suhun ei pitäisi tauti niin pahana edes iskeä :) Ehkä te saatte ne joskus huhtikuussa.. ;)

Sandylion: Ihan samoja oireita mulla vieläkin paitsi että pattia ei ole tullut pistokohtaan. Tämä voi kuulemma kestää sen parikin viikkoa. Tosi kiva. Oon nyt töissä ja tuntuu aika toivottomalta tää oleminen.

Hyvä että sinäkin oot saanut rokotteen, ei sitten levitetä muillekaan tautia :)