Näytetään tekstit, joissa on tunniste I love my pink stuff. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste I love my pink stuff. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 11. lokakuuta 2009
Vaaleanpunainen krokotiili
Mulla on uusi pipo! Maailman mahtavin pipo ikinä mitä voi olla! Se on täydellisen vaaleanpunainen. Etsin täydellisen vaaleanpunaista mun päähän sopivaa pipoa viime talvena enkä löytänyt mistään. Nyt osui ja upposi. Tarkoitus ei ollut välttämättä että se on jonkun tietyn merkkinen. Tämä täydellinen vaaleanpunainen sattui vain löytymään krokotiilimallistosta ja ihan vahingossa tuo ihanuus osui silmään. Täydellistä. Pidän tuota varmaan töissäkin sisällä. Olen ihan in löööv. Mulla on nyt krokotiilileima otsassa. Olkoon vain, vaaleanpunainen on ihana väri! Ostopaikkana Kekäle, hinta 34€.
Pahoittelen kuvissa esiintyvää levottomuutta, joskus tekee mieli irroitella.
Ihanaa syksyistä sunnuntaita!
tiistai 21. huhtikuuta 2009
I love pink
Takki -Vila, Avokkaat -Tamaris
Nämä kuvissa olevat kevätjutut eivät ole esiintyneet blogissani vielä ollenkaan. Ostin nämä helmikuun alussa jolloin en ollut vielä aloittanut bloggaamista. Nyt on hyvä hetki esitellä ihanuudet koska niitä voi pikku hiljaa alkaa käyttämään. Kun kyseiset pinkin väriset yksilöt kävelivät vastaan, en voinut vastustaa niiden ostamista.
Mitä pidätte pinkeistä kevään piristyksistä?
tiistai 7. huhtikuuta 2009
Pink stuff
Olin lauantaina kaupungilla ja tarttui pari heräteostosta mukaan..


En voinut vastustaa tätä paitaa kun näin tämän Benettonilla. Niin minun värinen ja mulle sopiva :D Hintaa oli 19€ ja kassan kautta kiikutin tämän ihanuuden kotiin.

Tällaista juomapulloa olin etsinyt jonkun aikaa. Tiesin että Nikella on tällaisia ihania vaaleanpunaisia ja nyt se löytyi Intersportista hintaan 9€
En voinut vastustaa tätä paitaa kun näin tämän Benettonilla. Niin minun värinen ja mulle sopiva :D Hintaa oli 19€ ja kassan kautta kiikutin tämän ihanuuden kotiin.
Tällaista juomapulloa olin etsinyt jonkun aikaa. Tiesin että Nikella on tällaisia ihania vaaleanpunaisia ja nyt se löytyi Intersportista hintaan 9€
sunnuntai 22. maaliskuuta 2009
Paikasta A paikkaan B
Sunnuntai-iltaa kaikille! Otsikko kuvailee hyvin viikonlopun menoa. Lupailin että eilen olisi tullut postauksia yms mutta en kerennyt millään hypätä kunnolla koneelle ja tehdä postausta. Tyhmää, olisin niin halunnut. Sitäpaitsi mulla on noin 100 postausideaa mielessä ja haluaisin toteuttaa niitä mutta aika on välillä rajallista :/
Viikonloppu on hurahtanut sekä poikkiksen porukoilla ja mun porukoilla. Poikkiksen isoveli tuli käymään kotikulmilla kun hän opiskelee eri kaupungissa joten pitihän hänen kanssaan hengailla jne.. kun nähdään sen verran harvoin. Ollaan käyty kotona vaan nukkumassa, että sellainen hulina ollut :D
Tänään käytiin syömässä mun porukoiden luona ja alla näette päivän asun joka on ihan basic linjaa. Nyt on jotenkin niin ollut vauhti päällä että hyvä että on ehtinyt vaatteita miettiä. Niin terveisiä vaan poikkiksen veljelle kun luet tätä kuitenkin, susta se kiire johtuu :D (Eiks ookin hyvä syyttää aina muita? ;) )

Eilen ja tänään on paistanut niin ihanasti aurinko että mieli on keväinen. Heräsin tänään reippaasti ja olin jo 12:45 jumppailemassa FitBall tunnilla. FitBall on niin parasta kun siinä tulee ihan huomaamatta treenattua vatsoja yms.. Parin päivän päästä se kyllä tuntuu!
Oltiin eilen kaupungilla hengailemassa ja löysin pari pientä juttua. Pystyin hillitsemään ostohaluni yllättävän hyvin.. paitsi että Biancossa olisi ne yhdet ihanat nilkkurit ;) En ostanut kuitenkaan vielä.

Löysin Lindexistä kahdet sormikkaat superedullisesti hintaan 1,75€ siis kahdet tuolla hinnalla. Oli ihan pakko ostaa. Söpöt rannekorut löytyivät Mekasta, siellä oli kaikki jutut -20% joten en voinut vastustaa tarjousta ;)
Olen blogissani aina pyrkinyt esittelemään viikon parhaimman ilmeen. Hölmöjä ilmeitä kun tulee asukuvia ottaessa välillä :D Viime viikolla ilme jäi esittelemättä koska en muistanut. Nyt kuitenkin sarja jatkuu ja tadaa tässä tämän viikon hölmöily:
En todellakaan tajua että mistä tuokin naamanvääntely on peräisin :D Varmaan justiinsa oon sanonut jotain ja joku kiva on napsassut kuvan :D
Viikonloppu on hurahtanut sekä poikkiksen porukoilla ja mun porukoilla. Poikkiksen isoveli tuli käymään kotikulmilla kun hän opiskelee eri kaupungissa joten pitihän hänen kanssaan hengailla jne.. kun nähdään sen verran harvoin. Ollaan käyty kotona vaan nukkumassa, että sellainen hulina ollut :D
Tänään käytiin syömässä mun porukoiden luona ja alla näette päivän asun joka on ihan basic linjaa. Nyt on jotenkin niin ollut vauhti päällä että hyvä että on ehtinyt vaatteita miettiä. Niin terveisiä vaan poikkiksen veljelle kun luet tätä kuitenkin, susta se kiire johtuu :D (Eiks ookin hyvä syyttää aina muita? ;) )
Eilen ja tänään on paistanut niin ihanasti aurinko että mieli on keväinen. Heräsin tänään reippaasti ja olin jo 12:45 jumppailemassa FitBall tunnilla. FitBall on niin parasta kun siinä tulee ihan huomaamatta treenattua vatsoja yms.. Parin päivän päästä se kyllä tuntuu!
Oltiin eilen kaupungilla hengailemassa ja löysin pari pientä juttua. Pystyin hillitsemään ostohaluni yllättävän hyvin.. paitsi että Biancossa olisi ne yhdet ihanat nilkkurit ;) En ostanut kuitenkaan vielä.
Löysin Lindexistä kahdet sormikkaat superedullisesti hintaan 1,75€ siis kahdet tuolla hinnalla. Oli ihan pakko ostaa. Söpöt rannekorut löytyivät Mekasta, siellä oli kaikki jutut -20% joten en voinut vastustaa tarjousta ;)
Olen blogissani aina pyrkinyt esittelemään viikon parhaimman ilmeen. Hölmöjä ilmeitä kun tulee asukuvia ottaessa välillä :D Viime viikolla ilme jäi esittelemättä koska en muistanut. Nyt kuitenkin sarja jatkuu ja tadaa tässä tämän viikon hölmöily:
Huomenna pyrin pääsemään takaisin normaaliin päivärytmiin ja ettei tarvitsisi ihan näin hurjalla vauhdilla juosta. Ongelma on se että mun on pakko postata usein koska olen ihan koukuttunut bloggaamiseen koska tämä on niin kivaa!
Nyt tsekkailen Blogilistalta suosikkilistani päivitykset. Siellä on paljon lukemattomia blogeja. Ehdin eilen illalla vähän tsekkailla mutta nyt päivitän blogien tapahtumat ajan tasalle :)
Miten teidän viikonloppunne on sujunut?
Nyt tsekkailen Blogilistalta suosikkilistani päivitykset. Siellä on paljon lukemattomia blogeja. Ehdin eilen illalla vähän tsekkailla mutta nyt päivitän blogien tapahtumat ajan tasalle :)
Miten teidän viikonloppunne on sujunut?
Tunnisteet:
I love my pink stuff,
Personal things,
Päivän asu,
Viikon paras
perjantai 13. maaliskuuta 2009
It's Friday!
Iltapäivää! Tulin esittelemään teille pikaisesti päivän asuni. Ihan peruslinjaa taas ja mua hävettää kun olen täysin jumittunut vyötärövyöhön. Yksinkertaisesti tuntuu vaan siltä että ilman sitä kaikki vaatteet näyttää tosi tylsiltä jne.. Pitäisi vaan löytää enemmän sopivanlaisia vöitä mutta en ole oikein löytänyt :/ Etsiminen siis jatkuu. Pää on sensuroitu kuvista koska näytän todella väsyneeltä.

Tänään käväisin nopeasti kaupungilla ja uskaltaudin kurkistamaan Benettonin ihmeelliseen maailmaan. Sinne oli juuri tänään tullut kevätuutuuksia ja voi miten herkulliselta kauppa näytti kaikkien uutuusvaatteiden kanssa. Olisi tehnyt mieli haalia mukaan vähän sitä ja tätä.. Erästä laukkua jäin ihailemaan. Kääks. Ellie. nyt jäitä hattuun! :D
Nyt menen pienille päiväunille koska olen ihan väsynyt. Oon nukkunut pari viimeistä yötä tosi rauhattomasti ja aamulla on tuntunut siltä ettei olisi nukkunut ollenkaan.
Illalla menen ystäväni luokse viettämään iltaa.. Meidän piti suunnitelmien mukaan lähteä Nightiin katsomaan Anna Abreuta mutta puhuttiin päivällä että ollaan niin poikki että ei taideta jaksaa. Pääsee sinne baariin muulloinkin :)

Tänään käväisin nopeasti kaupungilla ja uskaltaudin kurkistamaan Benettonin ihmeelliseen maailmaan. Sinne oli juuri tänään tullut kevätuutuuksia ja voi miten herkulliselta kauppa näytti kaikkien uutuusvaatteiden kanssa. Olisi tehnyt mieli haalia mukaan vähän sitä ja tätä.. Erästä laukkua jäin ihailemaan. Kääks. Ellie. nyt jäitä hattuun! :D
Nyt menen pienille päiväunille koska olen ihan väsynyt. Oon nukkunut pari viimeistä yötä tosi rauhattomasti ja aamulla on tuntunut siltä ettei olisi nukkunut ollenkaan.
Illalla menen ystäväni luokse viettämään iltaa.. Meidän piti suunnitelmien mukaan lähteä Nightiin katsomaan Anna Abreuta mutta puhuttiin päivällä että ollaan niin poikki että ei taideta jaksaa. Pääsee sinne baariin muulloinkin :)
Eipä sitten tähän muuta kuin:

Tunnisteet:
I love my pink stuff,
Personal things,
Päivän asu
tiistai 3. maaliskuuta 2009
I love my pink accessories
torstai 26. helmikuuta 2009
Guess what it is?
Eilen lupasin esitellä uuden ostokseni. Tässä se nyt on, vaaleanpunainen rakkauteni :)

Olin jo pitkään etsinyt sitä täydellistä lompakkoa kun entinen rakkauteni hajosi vuosi sitten. Ostin tilalle kymmenellä eurolla hätävara lompakon jota käytin tähän päivään asti. Täydellinen lompakko on vain niin vaikea löytää. Nyt löyty oikea väri, oikea koko ja kohtalainen hinta siihen verrattuna että se on juuri sellainen minkä halusin :)
En ole mikään Guess-friikki vaikka olenkin aina ihaillut kyseisiä tuotteita. Tämä on ensimmäinen Guess tuotteeni. Yksi laukku Guessilta koputtelee vielä jos minusta tulisi uusi omistaja.. En ole vielä täysin varma miten siinä käy :)

Olin jo pitkään etsinyt sitä täydellistä lompakkoa kun entinen rakkauteni hajosi vuosi sitten. Ostin tilalle kymmenellä eurolla hätävara lompakon jota käytin tähän päivään asti. Täydellinen lompakko on vain niin vaikea löytää. Nyt löyty oikea väri, oikea koko ja kohtalainen hinta siihen verrattuna että se on juuri sellainen minkä halusin :)En ole mikään Guess-friikki vaikka olenkin aina ihaillut kyseisiä tuotteita. Tämä on ensimmäinen Guess tuotteeni. Yksi laukku Guessilta koputtelee vielä jos minusta tulisi uusi omistaja.. En ole vielä täysin varma miten siinä käy :)
keskiviikko 25. helmikuuta 2009
I love my pink scarf
Tänään lähdin jo kymmeneltä kaupungille kahville ystäväni kanssa. Oli ihanaa kävellä kirkkaassa auringonpaisteessa joka lämmitti ja lumi kiilteli ihanasti. Tuli ihana fiilis ja alkoi tuntua siltä että kevät ja kesä on taas tulossa. Ihanaa<3
Juorukerhomme kesti 3h :D Ensin olimme kahvittelemassa Coffee Housessa ja sitten tuli tietenkin nälkä joten suuntasimme Subwayhin ja söimme puolikkaat Subit, nams. Syötyämme mahat täyteen kiertelimme hieman kaupoissa. Löysin yhden todella ihanan vaaleanpunaisen jutun. Esittelen sen myöhemmin erillisessä postauksessa :) Eilen lupailin että tänään esittelen päivän asuni ja se näyttää tältä: (klikkaa isommaksi jos kuva on liian pieni)
Juorukerhomme kesti 3h :D Ensin olimme kahvittelemassa Coffee Housessa ja sitten tuli tietenkin nälkä joten suuntasimme Subwayhin ja söimme puolikkaat Subit, nams. Syötyämme mahat täyteen kiertelimme hieman kaupoissa. Löysin yhden todella ihanan vaaleanpunaisen jutun. Esittelen sen myöhemmin erillisessä postauksessa :) Eilen lupailin että tänään esittelen päivän asuni ja se näyttää tältä: (klikkaa isommaksi jos kuva on liian pieni)
Mitä mieltä olette päivän asusta?
Tunnisteet:
I love my pink stuff,
Personal things,
Päivän asu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

