Näytetään tekstit, joissa on tunniste Meillä on bileet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Meillä on bileet. Näytä kaikki tekstit

perjantai 1. toukokuuta 2009

Vappulounas

Tänään oli suvun voimin perinteinen vappulounas. Koolla oli mun vanhemmat, Laurin vanhemmat, mun äidin vanhemmat, mun äidin sisko ja veli perheineen. Meillä on ollut aina vappupäivänä vappulounas. Joskus olemme käyneet ravintolassakin mutta alkoi suku kasvamaan joten olemme nykyisin jonkun luona syömässä. Tänään olimme mun vanhempien luona. Vappu ei olisi mitään ilman tätä perinnettä koska olen tottunut tähän pienestä asti :) 16 vuotta sitten saimme toisenkin syyn juhlia vappua koska silloin syntyi yksi serkkupojistani ja meillä on aina vapun lisäksi synttärijuhlat. Kaksi juhlaa yhdellä kertaa :)

Nyt on luvassa jonkun verran kuvia, ensin kuitenkin päivän asu. Asu koostui Vilan topista, Josefssonsin farkkuhameesta ja Vågan korusta ylioppilaslakkia unohtamatta. Kengät olivat Biancon mustat avokkaat joita ei näy kuvassa ja jos tuli kylmä päällä oli Vero Modan pitkä musta neuletakki.

Photobucket



Photobucket

Serkkutyttöni vappuvarusteissa ja mulla on joku ihana vappuposeeraus :D

Photobucket

Heristelin nyrkkiä serkkupojalle, mutta sitä vaan nauratti. Mua ei otettu ilmeisesti tosissaan :D

Photobucket

Mulle pääsi päivän aikana kasvamaan vähän isommat muovikorvat. Joku juttu naurattaa ihan törkeesti :D

Photobucket

Photobucket

Ruokaa ja ruokaa. Eikä tuossa ollut vielä kaikki. Lämmin ruoka oli hellalla mutta en tajunnut ottaa kuvaa siitä.


Photobucket

Päivänsankari leikkaa kakkua. 16-vuotta täyttyi tänään.

Photobucket

Hyvä meininki! Oujee! :D


Photobucket

Laurikin on päässyt osittain kuvaan ja mua taas naurattaa.



Nyt jatkan Suomen pelin katsomista. Olen tässä sivusilmällä katsonut kun ei meinaa hermot kestää :D Toivottavasti tulee voitto!

Ihanaa kun huomiseksi on luvattu ainakin 19 astetta ja pelkkää aurinkoo, nams!

torstai 30. huhtikuuta 2009

Haalarivappu

Kohta ollaan lähdössä vähän kaupungille katselee meininkiä mutta tässä hieman vapputunnelmia. Päälle laitoin haalarit koska niillä voi rymytä hyvin ;) Päässä on ihana pinkki vappupanta että tulee tunnelmaa hieman. Välillä täytyy hullutella. Huomenna pukeudutaan mekkoon koska menemme vappulounaalle.


Photobucket

sunnuntai 12. huhtikuuta 2009

Biletystä, lätkää ja puutumista

Eilen olin juhlimassa ystäväni 22v. synttäreitä. Kotona olin puoli neljän aikoihin aamuyöllä mutta oli kyllä tosi hauskaa! Dress code oli mekko joten kaivoin kaapistani mekon joka kävi tilanteeseen oikein hyvin.

Photobucket

Alkuillasta lauloimme Singstaria ja pelasimme Buzz Megavisaa. Ne on ihan parhaita pelejä. Loppuillaksi siirryimme baariin jammailemaan!

Tänään heräsinkin sitten puoli kolmen aikaan iltapäivällä. Oli kiva nukkua pitkät unet mutta melkein meinasi JYPin peli viuhahtaa nenän edestä koska viikonloppuisin pelit alkavat jo klo 16. Raahauduimme kuitenkin katsomaan peliä ystäviemme luokse. JYP voitti taas, enään yksi voitto ja mestaruus on meillä. Oli taas huippujännä peli ja välillä verenpaineet meinasivat nousta turhan korkealle :D


Kuvassa pelin hauskin tilanne kun tuomari hyppäsi maalin päälle tsekkailemaan mitä tilanteessa tapahtuu :D


Mulla on niin puutunut olo että täytyykin varmaan kohta mennä yöunille jos huomenna olisi pirteämpi fiilis. Lupasin ystävälleni että lähden huomenna hänen kanssaan Elixia Poweriin (Power on vastaava kuin BodyPump). Olen käynyt monta vuotta Elixialla mutta olen aina tähän asti vierastanut Poweria.

Mukavat pääsiäisen jatkot kaikille!


Kuva: www.jypliiga.fi

keskiviikko 8. huhtikuuta 2009

Bileet tiedossa

Olen ollut jo kahtena viikonloppuna peräkkäin bilettämässä ja jatkoa seuraa tulevana lauanataina. Bilettäminen on kivaa mutta olen aika laiska heilumaan esim. baarissa. Joten nyt on todella omituista että kolmas viikonloppu peräkkäin menee biletyksen merkeissä :D Hyvä jos puolen vuoden aikana eksyn baariin edes niin montaa kertaa :D


Photobucket

Bileiden tarkoitus on kyllä todella hyvä joten tottakai lähden. Ihana ystäväni täyttää 22v. joten juhlimme sitä. Aluksi olemme ihan pienellä porukalla, hengailemme ja laulamme ehkä Singstaria. Tämän jälkeen suuntana on varmastikin joku baari :)

Arvatkaa vain onko mulla vaatekriisi? Tai no tavallaan on ja tavallaan ei.. Toivottu asu olisi joku yyberkiva bilemekko. No on mulla yksi sellainen ihan kiva mutta haluaisin ehkä jonkun herkullisen kevään värisen mekon. Joudun ehkä huomenna käydä tsekkailemassa vaatekauppoja ja Visa Electron vinkuu ehkä tai sitten ei :D Yksi vaihtoehto on pitää pää kylmänä eikä mennä kaupoille vaan päättäväisesti pukea "vanha" mekko päälle. Siinä kun ei ole mitään vikaa! "Vanha" mekko on ostettu viime syksynä eli onhan se jo ihan epätrendikäs ;)

Photobucket




Tällaista meininkiä on tällä suunnalla tiedossa lauantaina. Pääsiäisen aikana tulee kaksi JYPin peliä joten niitä jännätään TV:n kautta. Ei ainkaan iske tylsyys pienen pääsiäisloman aikana. Täytyy myös yrittää nukkua ja laiskotella hieman :)

Minkälaisia pääsiäisohjelmaa sinulla on?

Kollaasien kuvat: www.istockphoto.com ja www.corbis.com

sunnuntai 5. huhtikuuta 2009

Tosi päheetä!

Otsikko on lainaus Jorma Uotiselta kun katsoin äsken Tanssii tähtien kanssa ohjelmaa. Kuulosti niin kivalta lausahdukselta että oli pakko laittaa otsikoksi. Viikonloppu on kyllä ollut sellaista menoa että otsikko kuvaa sitä hyvin.

Nyt on luvassa paljon kuvia ja vähän tekstiä joten varautukaa :D





Perjantaina valmistauduttiin katsomaan JYPin peliä. Sarja oli katkolla Jypille ja niinhän siinä sitten kävi että JYP vei finaalipaikan Kalpan nenän edestä. Hehkutusta löytyy pari postausta alempana :D



Photobucket

Ennen peliä piti tietenkin syödä. Ranskalaisia, kanafile, ananasta ja Pepsiä. NAM!


Photobucket

Pelin katsomiseen vaaditaan tietenkin eväitä. Voin kertoa että ei päässyt ainakaan kesken loppumaan :D


Photobucket

Joku (en tunnusta että se olen minä ;) ) heilahtanut JYP fani on sitä mieltä että peli voitetaan! Ilme on ainakin sen mukainen ;) Samalla tässä näkyy perjantai-illan kuuminta hottia oleva asukokonaisuus.
Leggarit -VILA, sukat H&M, paita -JYP fanituotteet :D


Photobucket

Peliä! Peliä!


Näissä merkeissä hujahti perjantai-ilta erittäin mukavasti :) Toivottavasti naapurit eivät häiriintyneet huutamisesta kun JYP viiletti finaaleihin.







Lauantaina ohjelmassa oli kaupungilla hengailua ja illalla ystävämme tervetuloa partyt. Ystävämme oli vaihdossa Singaporessa ja tottakai paluukemut piti järjestää.


Photobucket


Olin päivällä ystävieni kanssa kaupungilla. Nälkä yllätti joten menimme pizzalle. Ja muutenkin ennen biletystä täytyy syödä koska tyhjällä mahalla tulee vain kärttyiseksi :D


Photobucket

Herkuttelun tarve saatiin sammutettua Spice Icessa. Minulla on edessäni päärynäpirtelöä.


Photobucket


Noniin, sitten alkoi bileet ja muikistelu :D


Photobucket

Joku ihme irvistys


Photobucket


Singstar on kova juttu!



Photobucket


..hit me baby one more time. Jep pitihän mun päästä laulamaan Britneytä. Fanitin tota biisiä joskus pikkutyttönä :D




Photobucket


Loppuillasta osa porukasta oli hyvin kasautunut poseeraamaan kauniisti ;) Tämän jälkeen suuntana oli baari. Kotiin päästiin kahden aikaan aamuyöllä. Oli tosi hyvät bileet!


Sellainen viikonloppu ollut. Huh huh. Tämä päivä onkin mennyt puhallellessa sitten vaikka en juonut kuin limsaa ja HUOM aikuisten oikeesti! Toinen osapuoleni joikin sitten vettä väkevämpää :D On se hyvä kun mua vaan väsyttää, olo on muuten hyvä.


Illan asu mikä vilahtelee kuvissa: toppi -VILA, farkkulegginssit -VILA, bolero -VILA, koru -VÅGA, korvikset -GLITTER Vaatteista tuli vähän sellainen fiilis että olen kävelevä Vilan mainos. Toisaalta ei haittaa yhtään koska Jyväskylän VILAssa on huippupalvelu!


Miten teidän viikonloppu on hujahtanut?

lauantai 28. maaliskuuta 2009

"Kaikessa kohtuus paitsi lauantaina liikaa"

Nyt on luvassa raporttia eiliseltä illalta. Olin kavereideni kanssa katsomassa Happoradiota Amarillossa. Oli tosi huippu ilta. Mentiin Amarilloon ajoissa jotta saadaan pöytä ja voidaan syödä ennen bändin esiintymistä. Ruoka oli tosi hyvää! Memphis on ollut pitkään mun suosikkipaikka mutta Amarillo on alkanut pikku hiljaa kivuta rinnalle :) Nyt kuitenkin asiaan.




Kaikessa lähtötohinassa unohdin kuvata kengät ja laukun mutta ehkä tästä nyt selvitään :D Vilan toppi pääsi ulkoilemaan ensimmäisen kerran, vaikka ostin sen jo tammikuussa.







Illan kampaus oli ihana letillä alkava sivuponnari. Tunnustan että en itse tehnyt kampaustani vaan ystäväni teki sen. Oli kivaa kun tukka oli eri tavalla kuin yleensä.









Ruokaa ja juomaa! Mansikka Margharita oli sitten alkoholiton, aikuisten oikeesti!






Pakolliset poseeraukset, jotka kuuluvat jokaiseen bileiltaan :D







Ei kuitenkaan unohdeta sitä minkä takia oltiin paikalla. Happoradio, hyvin te vedätte!



Bileet loppuivat noin yhden aikaan ja osa meidän porukasta lähti baariin. Minä tylsistelin ja lähdin kotiin, väsytti tosi paljon! Mulla loppui siis kunto kesken.. oonkohan tulossa vanhaksi? ;) Tai ehkä se johtui siitä että en juonut illan aikana yhtään alkoholia.. olisi ehkä pitänyt niin kuntokin olisi kestänyt :D


Loppuun vielä Happoradion biisi Tavikset. Postauksen otsikossakin on lainattu biisin sanoja.