Näytetään tekstit, joissa on tunniste Päivän hömppä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Päivän hömppä. Näytä kaikki tekstit

lauantai 10. lokakuuta 2009

Mariskooli

Photobucket

Photobucket

Lauantai-ilta kuluu mukavasti Lontoon rakeiden, Tutti Frutti- Smoothie karkkien, Big Brotherin ja James Bond-leffan parissa. Kyllä, vanhemmat 007 leffat ovat ihan mahtavia!

Mitä teidän lauantaihin kuuluu tänään?

torstai 10. syyskuuta 2009

Mummo ja puhelin

dont wanna grow up blogissa oli aivan ihania mummo sarjakuvia. Kiitos kun esittelit sarjiksia blogissasi ja pahoittelut että menen heti laittaamaan siitä postauksen omaan blogiini.

Menin lukemaan sarjissivustolta niitä lisää ja löysin yhden mahtavan sarjiksen. Tämä on jaettava teidän kanssa siksi että tämä liittyy mun alaan jota opiskelen. Opiskelen siis tietoverkkotekniikkaa ja työskentelen tällä hetkellä alan yrityksessä matkapuhelinverkkojen maailmassa joten tämä on niin mahtava sen takia. Oli siis pakko laittaa tänne. Työakavereilleni heitin sarjiksen linkin ja kyllä hekoteltiin aika maukkaasti asialle :D
Klikkaile kuvaa isommaksi.






Mummon seikkailut löytyvät osoitteesta http://mummo.sarjakuvablogit.com

Suosittelen lukemaan lisää!

tiistai 24. maaliskuuta 2009

Happihyppely

Lauri heitti mut taas ulos kotoa, koska hänellä on huomenna tentti. Aikaisemminkin blogissa on ollut esillä että rakas avomieheni ei voi keskittyä tenttiin lukemiseen jos mä oon kotona. No ei siinä mitään lähdin kotoa (taas) kuten eilenkin. Tällä kertaa päädyin kummitätini ja serkkujeni luokse.


Serkku lenkkeilee


Serkkuni joka on 15v. tuli ovesta vastaan mua rullaluistimilla. Kyllä, hän luisteli sisällä niillä :D Niimpä ja mikä tohelo ;) Poika on SM-tason pikaluistelija ja kesällä rullaluistelee joten hän oli saanut uudet rullaluistimet kesäkaudeksi. Niitä oli siis pakko testata sisällä. Mun mielestä se oli pelottavan näköistä puuhaa vaikka tilaa onkin.


Ellie lenkkeilee


Sanoinkin tohelolle että jos lähdettäisi vähän ulos kävelemään kun herralla tuntuu tuota energiaa olevan. No me lähdettiinkin sitten ulkoilemaan. Käveltiin meidän mummolaan, mikä on reilun kahden kilsan päässä. Käytiin moikkaamassa ovella ja käännyttiin takasin. Matkaa tuli yhteensä noin viisi kilometriä mikä oli ihan kiva kävelylenkki.


Meillä oli tosi hauskaa. Serkkuni kanssa kun meillä on aina ollut hyvät välit ja puhutaan vaikka mistä. Höpöteltiinkin kaikkea mahdollista kävelylenkin aikana. Lopuksi juotiin teetä ja syötiin iltapalaa. Sitten sainkin jo luvan tulla kotiin, jee :D Kello olikin tuossa vaiheessa jo yhdeksän ja pienemmillä serkuillani alkoi olla jo nukkumaanmenoaika.


Yritin ottaa kuvia lenkkeilyreissulla. Todella se jäi yritykseksi koska kamerasta loppui yhden kuvan jälkeen akku. Muistin että akut oli ihan täynnä mutta ei sitten ollutkaan. No ensi kerralla sitten :)


Loppuun vielä ihan paras video vuoden 2002 Salt Lake Cityn Olympialaisista. Moni on varmaan videon nähnytkin mutta mun mielestä tää on niin hauska että kun urheilusta on puhuttu tässä postauksessa niin tää sopii hyvin :) Kannattaa katsoa loppuun sillä loppuratkaisu on näkemisen arvoinen!





Kuvat www.mysportsclipart.com ja www.istockphoto.com

maanantai 23. maaliskuuta 2009

Hetkeni valokeilassa :D

Melinan blogista bongasin tällaisen kivan sivuston kun www.photofunia.com jossa voi omia kuviaan laittaa vaikka Voguen kanteen :) Oli heti pakko kokeilla ja tällaista sain aikaiseksi.








Tää on ihan hauska ja piti tietenkin leikkiä sillä ties kuinka kauan :D

Palailen myöhemmin tänään postailemaan jotain järkevää :)

maanantai 23. helmikuuta 2009

Hynttyyt yhteen maraton

Olimme sopineet ystäväni kanssa että katsomme yhden kokonaisen päivän Hynttyyt Yhteen sarjaa talvilomalla. Katsoimme 9 jaksoa putkeen ja päätimme että jatkamme joku toinen kerta maratonia. Muistan kun pienenä katsoin innoissani tätä sarjaa. Äitini nauhoitti niitä VHS-kasetille ja kyseinen kasetti kulutettiin puhki jo kauan sitten. Siinä oli muutamia jaksoja ja osaan näiden jaksojen vuorosanatkin melkein ulkoa, huh huh :D Nyt vanhempana hyvä puoli on se, että ymmärtää juonen ihan toisella tavalla ja hyvä niin. Makeat kikatukset saatiin hauskoista jutuista ja tosi "ihanista" ysärivaatteista. En tajua miten olkatoppaukset olikin sillon niin IN koska ne levensi naisten hartiat ihan luonnottoman näköisiksi :D




Tietenkin meidän piti herkutella maratonin aikana ja päivän eväät olivat tämän näköisiä:

Herkkupöydällä komeili maissinaksuja, karkkia, porkkanoita, kurkkua ja dippikastiketta. Arvatkaa vaan jäikö yhtään herkkuja jäljelle? ;)

Nyt on ainakin tämän päivän hömppäkiintiö täynnä tai no ei se koskaan ole täynnä ;) Saatiin tosi makeat naurut Virpin ja Vapun kohelluksista :D

Onko teillä muistoja Hynttyyt Yhteen sarjasta tai muista ihanista ysärisarjoista?