Näytetään tekstit, joissa on tunniste Urheilen penkiltä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Urheilen penkiltä. Näytä kaikki tekstit

tiistai 14. huhtikuuta 2009

Keski-Suomi pauhaa: JYP ON RAUTAA!



JYP TEKI SEN!!!

(Nyt seuraa hehkutusta JYPin mestaruusjuhlista, alempana on muita postauksia :) )

Huh, olipa jännää mutta nyt mestaruus tuli meille Jyväskylään. Namia! Olen pienestä pitäen seurannut jääkiekkoa ja tämä on uskomatonta! Pelin jälkeen ajeltiin autolla keskustassa ja heilutettiin lippua auton ikkunasta. Ruuhkat olivat pahempia kuin klo 16 arki-iltapäivänä. Keskustassa oli tajuttomasti porukkaa ajelemassa autolla ja kävelemässä. Oikea meininki, näin sitä pitää. KIITOS JYP!



























Nyt odotellaan tietoa mestaruusjuhlien paikasta ja ajankohdasta. Sinne mennään hehkuttamaan tätä tapahtumaa. Koko kaupunki on hurmoksessa!
ONNEA JYP!



Loppuun vielä JYPin molemmat kannustusbiisit. Ekaksi vanhempi 80-luvun lopussa tehty ja toisena hieman uudempi 90-luvun lopussa tehty. Eka biisi on kyllä niin nostalginen ja parempikin jopa kuin uudempi :)
















sunnuntai 12. huhtikuuta 2009

Biletystä, lätkää ja puutumista

Eilen olin juhlimassa ystäväni 22v. synttäreitä. Kotona olin puoli neljän aikoihin aamuyöllä mutta oli kyllä tosi hauskaa! Dress code oli mekko joten kaivoin kaapistani mekon joka kävi tilanteeseen oikein hyvin.

Photobucket

Alkuillasta lauloimme Singstaria ja pelasimme Buzz Megavisaa. Ne on ihan parhaita pelejä. Loppuillaksi siirryimme baariin jammailemaan!

Tänään heräsinkin sitten puoli kolmen aikaan iltapäivällä. Oli kiva nukkua pitkät unet mutta melkein meinasi JYPin peli viuhahtaa nenän edestä koska viikonloppuisin pelit alkavat jo klo 16. Raahauduimme kuitenkin katsomaan peliä ystäviemme luokse. JYP voitti taas, enään yksi voitto ja mestaruus on meillä. Oli taas huippujännä peli ja välillä verenpaineet meinasivat nousta turhan korkealle :D


Kuvassa pelin hauskin tilanne kun tuomari hyppäsi maalin päälle tsekkailemaan mitä tilanteessa tapahtuu :D


Mulla on niin puutunut olo että täytyykin varmaan kohta mennä yöunille jos huomenna olisi pirteämpi fiilis. Lupasin ystävälleni että lähden huomenna hänen kanssaan Elixia Poweriin (Power on vastaava kuin BodyPump). Olen käynyt monta vuotta Elixialla mutta olen aina tähän asti vierastanut Poweria.

Mukavat pääsiäisen jatkot kaikille!


Kuva: www.jypliiga.fi

perjantai 10. huhtikuuta 2009

Lätkäkatsomossa on fiilistä

OBS! Jos jääkiekko ei kiinnosta, alempana on muita postauksia. Tämä ei ole jääkiekkoblogi :)

Olin keskiviikkona 8.4 katsomassa ensimmäistä finaalipeliä JYP-Kärpät. Mestaruuden voittoon tarvitaan neljä voittoa joten sarja on aika pitkä ja jännitys tiivistyy sarjan edetessä.

Otin pelissä jonkun verran kuvia. Postauksen teen tänään siksi että illalla on toinen finaalipeli Kärpät-JYP ja se pelataan Oulussa. Olen klo 18:30 tiukasti nenä kiinni TV-ruudussa karkkipussin ja muiden herkkujen kera!

Tässä siis tunnelmia keskiviikolta


Photobucket


Tunnelma hallissa oli mahtava heti pelin alusta alkaen. Kannustimme JYPiä uskollisesti koko pelin ja ääneni oli käheänä pelin jälkeen :D Peli oli aika tasaisen tiukkaa vääntöä. JYP vei ekassa erässä täysin mutta Kärpät pääsi pikku hilja paremmin mukaan. Lopulta tilanne oli se että mentiin jatkoerään. Minua jännitti tosi paljon ja mietin että mitenkähän käy. Tämä kääntyi meidän onneksemme kun jatkoerän ajassa 1:21 JYP teki maaliin ja Synergia-Areena räjähti! Se oli mieletön fiilis. Täytyy muistaa että sarjaa on vielä jäljellä ja se on pitkä. Tosin toivon mestaruutta JYPille niin paljon koska olen pienestä pitäen lätkää seurannut ja käynyt peleissä.

Ensimmäisen finaalipelin perusteella kaikki pelit ovat varmasti yhtä jännittäviä ja tiukkoja.

Hallilla jaettiin kaikille Valtran punaisia paperikypäriä. Lähes kaikki laittoivat sen päähän ja olihan minunkin pakko. Hyvä puoli oli se että kaikki näytti yhtä hölmöltä se päässä niin ei tarvinnut hävetä :D Pakko oli sitten saada kuva paperikypärä päässä ja hallilla maalautin taas hurrikaaniin poskeeni!


Photobucket

Pelissä oli kivaa!


keskiviikko 8. huhtikuuta 2009

Synergia-Areena odottaa

Oli tultava hehkuttamaan että lähden kohta 1.finaalipeliin JYP-Kärpät. Tänään on ollut kiireinen ja vilkas päivä ja se huipentuu lätkäpeliin! Aion huutaa ääneni käheäksi jotta JYP voittaisi :)




Mukavaa iltaa kaikille, palaillaan pelin jälkeen!

Kuva:
www.keskisuomalainen.net

sunnuntai 5. huhtikuuta 2009

Tosi päheetä!

Otsikko on lainaus Jorma Uotiselta kun katsoin äsken Tanssii tähtien kanssa ohjelmaa. Kuulosti niin kivalta lausahdukselta että oli pakko laittaa otsikoksi. Viikonloppu on kyllä ollut sellaista menoa että otsikko kuvaa sitä hyvin.

Nyt on luvassa paljon kuvia ja vähän tekstiä joten varautukaa :D





Perjantaina valmistauduttiin katsomaan JYPin peliä. Sarja oli katkolla Jypille ja niinhän siinä sitten kävi että JYP vei finaalipaikan Kalpan nenän edestä. Hehkutusta löytyy pari postausta alempana :D



Photobucket

Ennen peliä piti tietenkin syödä. Ranskalaisia, kanafile, ananasta ja Pepsiä. NAM!


Photobucket

Pelin katsomiseen vaaditaan tietenkin eväitä. Voin kertoa että ei päässyt ainakaan kesken loppumaan :D


Photobucket

Joku (en tunnusta että se olen minä ;) ) heilahtanut JYP fani on sitä mieltä että peli voitetaan! Ilme on ainakin sen mukainen ;) Samalla tässä näkyy perjantai-illan kuuminta hottia oleva asukokonaisuus.
Leggarit -VILA, sukat H&M, paita -JYP fanituotteet :D


Photobucket

Peliä! Peliä!


Näissä merkeissä hujahti perjantai-ilta erittäin mukavasti :) Toivottavasti naapurit eivät häiriintyneet huutamisesta kun JYP viiletti finaaleihin.







Lauantaina ohjelmassa oli kaupungilla hengailua ja illalla ystävämme tervetuloa partyt. Ystävämme oli vaihdossa Singaporessa ja tottakai paluukemut piti järjestää.


Photobucket


Olin päivällä ystävieni kanssa kaupungilla. Nälkä yllätti joten menimme pizzalle. Ja muutenkin ennen biletystä täytyy syödä koska tyhjällä mahalla tulee vain kärttyiseksi :D


Photobucket

Herkuttelun tarve saatiin sammutettua Spice Icessa. Minulla on edessäni päärynäpirtelöä.


Photobucket


Noniin, sitten alkoi bileet ja muikistelu :D


Photobucket

Joku ihme irvistys


Photobucket


Singstar on kova juttu!



Photobucket


..hit me baby one more time. Jep pitihän mun päästä laulamaan Britneytä. Fanitin tota biisiä joskus pikkutyttönä :D




Photobucket


Loppuillasta osa porukasta oli hyvin kasautunut poseeraamaan kauniisti ;) Tämän jälkeen suuntana oli baari. Kotiin päästiin kahden aikaan aamuyöllä. Oli tosi hyvät bileet!


Sellainen viikonloppu ollut. Huh huh. Tämä päivä onkin mennyt puhallellessa sitten vaikka en juonut kuin limsaa ja HUOM aikuisten oikeesti! Toinen osapuoleni joikin sitten vettä väkevämpää :D On se hyvä kun mua vaan väsyttää, olo on muuten hyvä.


Illan asu mikä vilahtelee kuvissa: toppi -VILA, farkkulegginssit -VILA, bolero -VILA, koru -VÅGA, korvikset -GLITTER Vaatteista tuli vähän sellainen fiilis että olen kävelevä Vilan mainos. Toisaalta ei haittaa yhtään koska Jyväskylän VILAssa on huippupalvelu!


Miten teidän viikonloppu on hujahtanut?

maanantai 30. maaliskuuta 2009

Hurrikaanihuumaa jo vuodesta 1987

Nyt on pakko fiilistellä. Vaikka me hävittiin. Mutta JYP on voittanut tästä sarjasta jo kaksi peliä joten luotan kovasti siihen että finaaliin mennään!

Olin siis pelissä tänään ja JYPin pelaajien vaimot maalasivat ystävällisesti hurrikaaneja poskeen. Oli pakko saada sellainen :D








Olin 2-vuotias kun kummitätini vei minut JYPin peliin ensimmäisen kerran. Sen jälkeen tämä on ollut menoa. Kävin alle kouluikäisenä monta monta kertaa katsomassa pelejä. Mun suosikkipelaaja oli silloin Jari Lindroos #25 Hän oli suosikkini siksi että kyseinen numero kuulosti mun mielestä kivalta ja lisäksi istuimme aina vaihtoaitioiden yläpuolella juuri siinä kohti missä Lindroos istui :D Kuvassa oleva pelipaita on vuodelta 1999 jolloin kävin aktiivisesti peleissä. Nyt vanhempana en ole ehtinyt aina katsomaan mutta seuraan kuitenkin tapahtumia tiiviisti.

JYPillä on ollut monen monta vuotta hieman huonompaa menestystä mutta nyt tämän ja viime kauden aikana nousua on ollut huimasti. Tänä vuonna joukkue voitti runkosarjan ja nyt ollaan tosissaan menossa finaaliin. JYP huuma nousee Jyväskylässä koko ajan ja tunnelma hallissa oli loistava!

Harmi vain kun hävittiin tänään mutta en ole varma milloin seuraavan kerran menen peliin joten oli pakko fiilistellä nyt :)

Huomatkaa että olen ollut 11-vuotias kun paita on ostettu, niin ja se on vieläkin noin iso mulle. On ollut silloin kymmenen vuotta sitten "hieman" kasvunvaraa :D Tuolloin muoti oli että paidan pitää olla tosi iso :D No ei se haittaa, nyt mahtuu hyvin :)

OBS! Alla on tänään aikaisemmin rustailtu päivän asu ettei tämä nyt ihan jääkiekkohuumaan kallistu :D

Vaatteita ja jääkiekkoa!

TÄNÄÄN PÄÄLLÄ:

paita -Vila farkut -Gina Tricot kengät -Spirit laukku -Benetton vyö -H&M kaulakoru -Glitter kello -Esprit rannekorut -sekalaiset


Loppuilta meneekin sitten jääkiekon parissa. Menen ensimmäistä kertaa tällä kaudella katsomaan JYPin peliä ihan livenä. Olin eilen aamulla kärppänä heti klo 1o varaamassa lippuja koska ne myytiin taas loppuun heti. Nyt pelataan finaalipaikasta. Olen ollut aina kova jääkiekkofani. Kummitätini ja pappani vei minut katsomaan peliä ensimmäisen kerran kun olin kaksivuotias :D


Ja toivon että tällaiselta näyttää tänä iltana. JYP juhlii ja vastustajan maalivahti ihmettelee että "miten se kiekko sinne häkkiin vilahti? "