JYP TEKI SEN!!!
(Nyt seuraa hehkutusta JYPin mestaruusjuhlista, alempana on muita postauksia :) )
Huh, olipa jännää mutta nyt mestaruus tuli meille Jyväskylään. Namia! Olen pienestä pitäen seurannut jääkiekkoa ja tämä on uskomatonta! Pelin jälkeen ajeltiin autolla keskustassa ja heilutettiin lippua auton ikkunasta. Ruuhkat olivat pahempia kuin klo 16 arki-iltapäivänä. Keskustassa oli tajuttomasti porukkaa ajelemassa autolla ja kävelemässä. Oikea meininki, näin sitä pitää. KIITOS JYP!
















Nyt odotellaan tietoa mestaruusjuhlien paikasta ja ajankohdasta. Sinne mennään hehkuttamaan tätä tapahtumaa. Koko kaupunki on hurmoksessa!ONNEA JYP!
Loppuun vielä JYPin molemmat kannustusbiisit. Ekaksi vanhempi 80-luvun lopussa tehty ja toisena hieman uudempi 90-luvun lopussa tehty. Eka biisi on kyllä niin nostalginen ja parempikin jopa kuin uudempi :)








