Näytetään tekstit, joissa on tunniste Sporttivartti. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Sporttivartti. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 25. maaliskuuta 2009

Oi mikä päivä!

Tänään on ollut kiva päivä. Aurinko on paistanut mukavan kesäisesti ja fiilis on ollut erittäin hyvä. Tympeetä on tietenkin ollut se että oli muutama aste pakkasta mutta kun nyt oikein kovasti odotetaan niin kyllä ne lämpöasteet vielä voittavat!

Yllätyin tänään iloisesti saadessani tiedon kesätöistä. Niin ja tieto oli sellainen että pääsin töihin :) Siksi se oli yllätys koska he sanoivat että ilmoitetaan aikaisintaan tämän viikon lopussa. Ihanaa, piinaava odotus päättyi. Olin samassa paikassa viime kesänä joten sillain olin puoliksi varma että pääsen. Mutta hain eri puolelle joten siksi jännitin asiaa ja haastattelu oli aika tiukka. Piti vaihtaa kaiken lisäksi kieltä ruotsiin ja englantiin ihan yht'äkkiä. Odottelen jo malttamattomana töiden alkamista. Viihdyin siellä viime kesänäkin niin hyvin :)




Ellie on näyttänyt tänään tältä :)


Illalla kävin pyörittelemässä lantiotani Latin tunnilla. Ai että se oli kivaa ja hauskaa. Olo oli sen jälkeen tosi hyvä vaikka tuntui että kaikki voimat on viety, sen verran kova meno siellä aina on. Ruuaksi tehtiin ihan normaalia kanapastaa. Kermainen pippuri kanasuikaileta, juustoa, herne-maissi-paprikaa ja makaronia. Nams, oli hyvää.




Mikä tahansa tekosyy kelpaa siihen että voi syödä karkkia ja tänään syy oli ihan selkeä kuitenkin eli työt. Mun lempparikarkkeja vaahtiksia ja vähän muitakin seassa, nams. En ostanut kuitenkaan paljoa koska tänään ei ole perjantai :D



PS. Alempana on kaksi muuta postausta tältä päivältä

Sporttivaatteita

Tarvitsen kipeästi uusia treenivaatteita. Olen aivan kyllästynyt vanhoihin ja ne ovat jo olleet käytössä tarpeeksi pitkään joten olisi ihan hyvä uusia hieman sitäkin vaatepuolta. Treenihousuja mulla on ihan hyvin mutta paidat tarvitsevat päivitystä. Tosin haluaisin kesäksi salille capri malliset housut koska siellä on todella kuuma. On siellä ilmastointi, mutta aurinko lämmittää salia silti aika paljon. Tein pienen kollaasiin mukavista treenivaatteista. Voisin mielelläni ottaa kaikki kollaasiin treenivaatteet.



Niken punaisenkirjava toppi ja musta pinkillä Studio tekstillä höystetty paita ovat lemppareitani. Tosin muutkin ovat aivan ihania. Vaatteita saa Ellokselta ja Niken nettikaupasta. Mulla vaan meinaa välillä iskeä nuukuus treenivaatteiden kanssa koska ne on aika arvokkaita. Toisaalta laadukkaat on myös hyviä ja päätin panostaa nyt oikein kunnolla. Ajattelin ostaa ainakin kaksi uutta paitaa ja capri malliset housut. Katsotaan kuinka kauan menee että löydän mieleiseni vai tilaanko suosiolla Niken nettikaupasta. Ensiksi käyn tutkimassa kuitenkin kaupunkini urheiluliikkeet :)

Mikä vaatteista on suosikkisi?

Kuvat: www.ellos.fi ja www.nike.com