Näytetään tekstit, joissa on tunniste Päivän asu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Päivän asu. Näytä kaikki tekstit

lauantai 28. marraskuuta 2009

Valmistelua pikkujouluja varten

Photobucket
mekko - H&M / bolero -Vila


Photobucket

vaaleanpunainen luomiväri -The Body Shop / kimaltava hopeanharmaa luomiväri -Make Up Store


Photobucket




Ensi perjantaina meillä on työpaikan pikkujoulut joita odotan jo innolla koska meillä on niin mahtava porukka. Mulle meinasi tulla jo vaatekriisi koska halusin vaatteiksi mekon ja mahdollisimman kimaltavaa mutta sellaista mikä on mun tyyliä ja mua. Ei taas kannattanut lähteä merta edemmäksi kalaa kun tuttu ja turvallinen H&M pelasti tilanteen. Puuteriroosan värinen kimaltava mekko on mulle niin täydellinen pikkujouluasu. Tulen käyttämään mekkoa varmasti paljon myös muualla koska se on niin mun näköinen. Haluan kimaltaa juhlissa koska olen niin ihastunut kaikkeen kimallukseen ja siksi ostin kimaltavaa hopeanharmaata luomiväriä, seuraksi vielä hieman vaaleanpunaista niin hyvä tulee. Kynsiin haluaisin laittaa pinkkiä, hopeista ja valkoista. Katsotaan miten onnistuu, koska mun pitäisi myös ehtiä tehdä kynsitaiteilut jossain välissä :)

Kengät, laukku ja korut on vielä harkinnassa. Olisi mahtavaa jos löytäisin mustat paljettikorkkarit mutta mulle taitaa tulla vähän kiire :D Todennäköisesti musta laukku ja mustat korkkarit sekä jotain kimaltavaa korua. Pikkujouluissa saa kimaltaa, muistakaa se! Mielellään kuitenkin mahdollisimman tyylikkäästi. Jos alkaa näyttää siltä että kimallusta on liikaa, vähennän suosiolla sitten asusteita. Joku raja sentään siinäkin!

Vaatekriisi meinasi tulla koska olin ihan varma että tämän postauksen mekko nro 2 olisi paras vaate pikkujouluihin. Livenä mekko näytti kuitenkin ihan kumipuvulta joten se lähti suosiolla palautukseen. Onneksi kriisi on nyt ratkennut.

Valmiista asukokonaisuudesta tulee kuvia viikon päästä, jos ehdin saada hyviä kuvia sillä minun on riennettävä bilettämään suoraan töistä.

Mitä mieltä olette asuvalinnasta? :)

perjantai 20. marraskuuta 2009

Pinkki piristys ja jouluinnostus

Olen pikku hiljaa alkanut (ehkä) selviytymään minua vallanneesta vaatekriisistä. Päätin pukea pinkkiä päälle, joten eiköhän tämä tästä helpota. Tänään on ollut mukava päivä, kävimme vähän kaupoilla katselemassa joulukoristeita. Oikeasti menimme Plantageniin katsomaan sisäkukkaa ja kastelukannua.. Siellä oli kuitenkin ihania joulukoristeita joita sitten lähti mukaan tietenkin. Emme siis ostaneet niitä mitä menimme alunperin hakemaan. Innostuimme niin että poikkesimme myös Tiimariin ja Citymarkettiin. Tuli oikein jouluinnostus molemmille. Meillä ei edes ole paljon joulukoristeita, koska olemme vasta pari vuotta asuneet pois kotoa ja yleensä joulun aika on mennyt tiiviisti molempien vanhempien luona. Nyt kuitenkin päätimme tehdä joulumaan oikein kunnolla myös omaan kotiimme.


Photobucket

neuletakki ja farkkuleggarit -Vila / tunika -Vero Moda / kengät -Duffy / vyö -Pieces / koru -Glitter

Photobucket

Tuli sitten tälläinen spontaani kuvakin joten päätin laittaa vähän hulluttelua myös tänne perjantain kunniaksi.


Photobucket

Photobucket

Pieni musta joulukuusi, olkipukki ja pienet hopeiset pallot Plantagenista. "Lumispray" ja kimallenauhat Tiimarista.


Meille ei mahdu isoa joulukuusta (tai no mahtuisi mut olisi turhan täyden näköistä). Päätimme sitten hankkia pienen pöytäkuusen ja nyt löytyi täydellinen. Musta väri siksi että sitä on sisustuksessa paljon ja siihen käy hyvin moni väri joten se on mukava koristella. Kuuseen tulee hieman kimallenauhaa, pieniä palloja, pienet kirkkaat ledivalot ja tähti sekä lisäksi suihkutetaan "lumisprayta" jotta se näyttäisi lumiselta. Tässä nyt on tämän vuoden ensimmäiset joulukoristehankinnat. Lisää varmasti vielä piisaa :) Yksi ihana harmaa lattialla seisova pehmeä tonttu jolla on lakki silmillä jäi vielä odottelemaan meitä Citymarkettiin.. Se oli niin suloinen että ehkä hänet on tuotava vielä kotiin joku päivä.

Huomenna on mukava päivä. Menen töihin klo 9 ja sieltä suoraan poikaystävän tädin järjestämiin pikkujouluihin. Jep, puoli sukua tulee paikalle. Ihan mahtavaa ja ne on sellaiset bileet että ne kestää aina suunnilleen aamuyöhön joten katsotaan monelta sunnuntaina pääsee sängystä ylös. Odotan innolla, hieman vaan vielä mietin mitä laitan päälle :D


Mukavaa marraskuista viikonloppua!

sunnuntai 8. marraskuuta 2009

Isien juhla

Kuluvana viikonloppuna on juhlittu isiä ja pappoja oikein urakalla. Eilen olimme vanhempieni luona syömässä ja myös sisarukseni olivat siellä. Illalla menimme siitä vielä poikaystäväni vanhempien luokse ja juhlimme hänen isäänsä. Lauantaina piti juhlia omat isät koska nyt sunnuntaina kävimme muistamassa pappojamme. Olimme äitini vanhempien luona tänään ja siellä syötiin pitkän kaavan kautta. Aloitettiin kuoharilla ja siitä seurasi lämmin ruoka, jälkiruoka + kakkukahvit. Oli mahtavaa ja ihanaa kun kaikki oltiin koolla. Äidin sisarukset ja mun serkut ja kaikki. Meitä oli 15 paikalla ja joka vuosi on sama perinne. Aika kivaa. Kuvat ovat eiliseltä vanhempieni luota.

Asukuvia on vain yksi koska ihastuin kokonaisuuteen. Asu oli siis päällä eilen ja tänään :) Voi kamala sama asu kaksi päivää putkeen :D


Photobucket

neuletakki -Vero Moda / tunika -Vero Moda / leggarit -Gina / koru -Glitter



Photobucket

Isi oli tehnyt ruuaksi Lasagnea. Mun isin tekemä Lasagne on maailman parasta!

Photobucket

Jälkkäriksi oli äidin tekemiä pullia. Nams!


Huh, viikonlopun aikana on tullut syötyä ihan tajuttomat määrät. Ensi viikolla en syö mitään ;) Onneksi kävin eilen Elixialla tanssimassa teematunnilla Famea, jotta läskit sulaa ;). Oli ihan mahtavaa! Sarja tanssittiin tietenkin uusimman Fame biisin tahtiin.

perjantai 6. marraskuuta 2009

Paljetteja perjantaina

Photobucket

paljettihuppari -Vero Moda / farkkuleggarit -Vila / huivi -Seppälä

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Asukuva on otettu tänään klo 20 jälkeen joten muokkasin värejä että paljetit näkyisivät ehkä hieman paremmin. Huppu ja taskut ovat täynnä paljetteja jos tuosta sen verran näkisi. Huppari oli toista kertaa päälläni ja töissä huomasin että hihat ovat aivan nukkaantuneet. Aion käydä näyttämässä paitaa Vero Modassa että laatu ei ehkä ole ihan paras mahdollinen. Yleensä kuitenkin Vero Modan ja Onlyn vaatteet kestävät.

Olin töissäkin tänään ihan koko päivän ja vaihdoin paikkaa jotta en oireilisi mahdollisesta sisäilman ongelmasta. Toistaiseksi oli helpompi olla, katsotaan miten ensi viikko sujuu :) Hyvä kuitenkin että pyritään saamaan ratkaisu asialle.

Iltavuoron jälkeen tulin kaupan ja lähipizzerian kautta kotiin ja suoraan sohvalle katsomaan telkkaria.

Oli muuten huippu piristävää tulla ulos töistä kun oli tosi paljon lunta, oikein muutama sentti. Ihanaa miten kivalta näytti kunnon lumisade taas pitkästä aikaa! Enkä tietenkään tajunnut ottaa kuvaa, höhlä minä!

Ihanaa lumista viikonloppua!

sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Haluan olla yhtä suloinen kuin Minni-hiiri!

Ihanaa kun taas on sunnuntaisin kaupat auki. Mun mielestä sunnuntaishoppailu on kivaa ja tänään tietenkin lähdimme heti kaupoille kun siihen on taas mahdollisuus. Mun mielestä kaupat saisivat olla auki sunnuntaisin aina. Mä ainakin shoppailisin silloin! Me ei menty kaupungille ollenkaan vaan surffailtiin miehen kanssa kaupunginlaitamilla. Käytiin Kodin Ykkösessä, Kodin Terrassa, ABC:lla kahvilla ja Prismassa. Monissa paikoissa oli mahtavan paljon jo ihania joulukoristeita. Hillitsin vielä itseni mutta haluan ostaa tänä jouluna jotain kivaa joulukoristetta. Meillä ei ole joulukuusta, joten sellainen tekokuusi (ollaan törkeen allergisia oikealle) pitää hankkia. Kuusen tulee olla pieni pöydälle laitettava koska meillä ei ole isommalle tilaa.



Photobucket

Pikkusen ihana tämä Minni! Olisi tehnyt mieli ostaa mutta en raaskinut. Kodin Terrassa tuo asustelee ja hintaa on 29,90€

Photobucket

Mun kahvilla käynti on oikeasti limsalla ja pullalla käyntiä. Idea on kuitenkin sama! ABC oli just sopivasti Kodin Ykkösen ja Kodin Terran välissä :)



Photobucket
No joo piti tämä päivän asukin kuvata, huomatkaa mahtavat poseeraukset :D Perussettiä, tosin tykkään jotenkin nyt paljon harmaan ja vaaleanpunaisen yhdistelmästä. Näyttää tosi kivalta.

keskiviikko 28. lokakuuta 2009

Katsokaa kun osaan leikkiä Photoshopilla!

Käyn varmaan vähän ylikierroksilla kun mun piti alkaa leikkiä Photarilla taas :D Oon aika mahtava kuvankäsittelijä, NOT! :D Tulin tunti sitten töistä joten johtuu varmaan siitä nämä mun Photari kikkailut.. No, tässä asua kuitenkin. Naama on sensuroitu koska olo ei ollut mitenkään hehkeä näin illalla.

Photobucket

Photobucket


neuletakki -Vero Moda / pooloneule -H&M / leggarit -Vila / kengät -Duffy / laukku -Benetton / -kaulakoru -Glitter


Nyt syön iltapalaa, katson Unelmien Poikamiehen ruutu.fi:stä ja neulon villatakkia.

maanantai 26. lokakuuta 2009

Viikonloppu ja Spumante

Photobucket

toppi -Vila / farkkuleggarit -Vila / korut -Glitter ja Pieces / kuohari -Spumante

Lauantai-iltana olimme ystäväni S:n synttäreillä. Meitä oli kerrostaloyksiössä ainakin 15 ihmistä. Hyvin mahduttiin ja hauskaa oli. Join ekan kerran yli vuoteen alkoholia, siis huiman yhden lasillisen Spumantea ja jotain 1/ 4 osa siideri tölkkiä. Aika paljon ;) Tuli taas todettua että en tykkää alkoholista. Olen tarpeeksi höhlä ilmankin kyseistä juomaa :D

Kummallista että juuri muita julkaisukelpoisia kuvia ei ole.. Mistä lie johtuu.. :D

Karibian aurinko, niin missä?

Maanantai-iltaa! Tulin reilu tunti sitten töistä ja ulkona on inhottavan pimeää ja syksyistä. Vettä sataa ja asfaltti kiiltää. Tulisi sitä lunta että olisi hieman valoisampaa. No ei kuitenkaan vaivuta synkkyyteen. Päätin sitten vähän piristää itseäni ja ostin uusimman Trendin kaupasta jotta voi uppoutua muodin maailmaan juoden Karibian aurinko teetä hunajan kera ja kuvitella olevansa siellä Karibialla..



Photobucket

neule -H&M / tunika -Vero Moda / leggarit -GT / kengät -dinSko / laukku -Benetton / takki -Only / huivi -Seppälä



Ajattelin vielä hölmöillä sateisen ja pimeän maanantain kunniaksi ja laittaa asukuvat vähän erilailla. Tietenkin mun piti tehdä pinkki tausta mutta olisi tietty hyvä osata lopettaa ajoissa.. No siitä tuli ihan hauska. Aina ei tarvitse olla niin vakavaa :)



Ihanaa viikonalkua. Palataan taas kun olen palannut todellisuuteen etten pääse ihanjustnytheti Karibialle..

perjantai 23. lokakuuta 2009

Pinkin päivän pinkki vaatetus

Photobucket


pipo -Lacoste / huivi -Seppälä / laukku -Marimekko / kengät -Adidas / huppari -Peak Performance / toppi -H&M

Pinkkiin pukeutuminen oli mulle ihan todella mieluinen juttu koska väri kuuluu mun ykköslemppareihini. Päätin tehdä hieman sporttisemman pinkkilookin kun sellaisen lookin osat oli asusteita myöten valmiina. Multa puuttuu edelleenkin se täydellinen tyylikäs ja siro vaaleanpunainen laukku. No enivei tälläinen vaaleanpunainen päivä mulla tänään. Oli kivaa töissä ja muutkin olivat hyvin lähtenyt tempaukseen mukaan. Lisäksi firma tarjoili kahvihuoneessa Geishaa. Mahtava päivä ollut tänään. Niin ja olen nyt ollut kaksi kokonaista työpäivää yli neljään viikkoon. Olen siis parantunut vihdoin kokonaan pitkästä flunssasta. Toivottavasti.

Huomenna on työpäivä ja illalla kaverin synttärijuhlat. En todellakaan tiedä mitä laitan päälle :D

keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Sovituskopissa

Photobucket

toppi -GT / neule H&M / farkkuleggarit -Vila / nilkkurit -Duffy / huivi -Seppälä


En ole koskaan aikaisemmin kuvaillut sovituskopissa asuja. Nyt kuitenkin ajattelin tehdä niin koska oli niin pimeä päivä että kotona oli aika huono valaistus. Ihan ok kuva tuosta tuli mutta haluaisin normaalisti sellaisia kunnollisia ja selkeitä plus valoisia asukuvia. Pihalla olisi kaikista parasta ottaa mutta aina ei ole mahdollista raahata tuota miestä mukana ulos. Asu on aika peruslinjaa mut sen piti olla käytännöllinen koska pyörin kaupungilla, ei liian kuuma eikä kylmä. Oli tuossa päällä sitten vielä musta villakangastakki.

Huomenna menen töihin viikon sairasloman jälkeen. Nyt on ollut taas jo ihan hyvä olo joten katsotaan miten työnteko vaikuttaa. Pitäkää peukkuja että ei tarvitse taas lähteä kesken päivän pois. Mulla on hirmuinen ikävä työkavereita. Nyt jatkamaan pyörökaulahuivin neulomista ja katsomaan ihanaa Karjalan kunnailla sarjaa. Huivin pitäisi olla kohta valmis joten siitä luvassa kuvia lähiaikoina.

PS. Voi olla että joudun käydä huomenna hakemassa varauksesta tuon edellisen postauksen paljetti-ihanuuden.. Voihan se olla että poikia vähän töissä naurattaa kun ilmestyn kimaltavassa paidassa joku päivä paikalle mutta sanon niille sitten vain että "This is my style" :D

lauantai 10. lokakuuta 2009

Lördag

Hellou! Tässä tulee nyt erittäin huonolaatuiset day's outfit kuvat. Parempia toivottavasti luvassa ensi kerralla. Lauantai on vierähänyt mukavasti. Kävimme serkkujeni luona ja kaupoilla. Nyt olisi päiväunifiilis.. Katsotaan malttaako mennä nukkumaan. Toisaalta tekisi mieli katsoa katsomo.fi:stä Kadonneen jäjillä sarjaa koska kaikkia osia en ole nähnyt.



Photobucket




Huisin mahtavaa lauantai-iltaa!

torstai 8. lokakuuta 2009

Kaksikymmentäkaksi

Mulla oli tiistaina synttärit, täytin helposti muistettava iän eli 22-vuotta. Siksi tietenkin helppo että siinä on kaksi samaa numeroa ja ne on kakkosia :D

Asukuvatkin otettiin synttäripäivänä mutta mulle tuli kriisi niiden kanssa ja mielestäni näytin ihan kamalalta joten en voinut niitä sitten julkaista. Tässä luvassa nyt kuvaa synttärikakusta ja tämän päivän asusta.


Photobucket


Tein valkosuklaa-daim kakun Hellapoliisi.fi sivustolta löytyneen ohjeen mukaan. Voin kertoa että tuo oli todella hyvää mutta ei kuitenkaan liian makeaa vaikka niin voisi luulla. Kahvilla kävivät yksi kaveri ja mun + Laurin vanhemmat. Mulla oli jo sen verran hyvä olo että kakun jaksoin leipoa :) Tosin tuo on niin helppo ja vie vähän aikaa joten ei tarvinnut paljoa voimia siihen.



Photobucket
neule -H&M / leggarit -Gina / paita -H&M / kengät -Bianco / laukku -Benetton / takki -Only / huivi -Seppälä


Tässä tämän päivän asu jolla kävin kaupungilla ja töissä. Siis kävin oikeasti töissä, olin siellä 3h kunnes kuume nousi ja lähdin kotiin :/ Huomenna pääsen lääkärille, katsotaan mikä on tuomio. Toivottavasti mun kuumeilu ei johdu paikan sisäilmasta. Hermo menee koska kotona on ihan jees olo. No katsellaan ja yritetään olla ottamatta paineita tilanteesta. Enhän sille mitään voi. Korkeintaan voin saada vahvemmat allergialääkkeet.

Mukavaa torstai-iltaa!

perjantai 2. lokakuuta 2009

Kuinkas sitten kävikään..

Lupailin eilen aamuisessa postauksessa asukuvia. Valitettavasti niitä nyt ei tule koska ehdin jopa olla kolme tuntia töissä kun kuume nousi ja olo muuttui aivan kauheaksi. Ei sitten ollut voimia kuvata asua kun tulin lääkärin kautta kotiin. Nyt ollaankin sitten sairaslomalla ensi keskiviikkoon asti. Torstaina palaan töihin. Lääkäri pelkää että pitkittynyt flunssa johtuisi paikan sisäilmasta, muutama muukin oireilee (tai oikeastaan aika moni ) ja ala-asteella olin homekoulussa. Silloin altistuin kaikelle tuollaiselle todella pahasti. Lääkärin mielestä on nyt hyvä testata miten tilanne muuttuu jos olen niin kauan pois että flunssa olisi parantunut. Toivotaan että tämä olisi vain pitkittynyt flunssa eikä johtuisi muusta. No hei ei tästä pitänyt mitään sairaskertomusta tulla. Saan kuitenkin ensi viikon alussa käydä ihmisten ilmoilla, lääkäri antoi luvan :)

Nyt saatte eilisen asun vähän erilaisessa muodossa. Kaikki vaatteet paitsi takki ja huivi eivät ole suoraan samat mitä mulla oli. Kengät on ihanat ja neule mahtavan lämmin ja pehmä. Olisin tuossa asussa viihtynyt ihan koko päivänkin töissä jos olo ei olisi ollut niin huono.

Photobucket

neule -H&M / farkut Levi's / nahkatakki -Only / kengät Josefssons / huivi -Seppälä / laukku -Benetton Takki bongattu kuvaan Elloksen sivuilta ja huvi Googlettamalla.

Vaikka päivän asuja ei ahkerasti nyt tule niin mulla on muita juttuja mielessä. Kunhan saan inspiraation kun tää flunssa on sellanen että välillä ei jaksa mitään ja välillä on ihan hyvä olo.

Mukavaa viikonloppua!

perjantai 18. syyskuuta 2009

Vihdoin perjantai

Ihanaa kun on perjantai. Olen nukkunut muutamana yönä aika huonosti ja ihanaa kun huomenna ei ole kello soimassa! Tässä tulee nyt ihan perusperjantain perusasua. Huomatkaa meidän rakkaus Subaru taustalla :D
Photobucket

pitkä huppari -Only / hame - Josefssons / leggarit -Vero Moda / takki -Only / tennarit -Puma / laukku -Esprit / huivi -Seppälä


Nyt jatkuu ilta karkkien ja neulomisen parissa. Mukavaa viikonloppua!

tiistai 15. syyskuuta 2009

Tisdag

Photobucket

Tänään on ollut sellanen mulla ei ole mitään vaatteita päivä joten päädyin sitten rentoon ratkaisuun. Lempparihuppari päälle ja menoksi niin kyllä helpottaa. Töissä oli rento ja mukava olo näissä vaatteissa. Tuo on eniten perusasu mutta ei aina tartte olla niin erikoista. Ihailen kyllä ihmisiä joilla ei vaikuta koskaan olevan huonoa päivää ja ovat aina korkkarit jalassa. Minäkin tykkäisin mutta aina ei vaan kykene :D Kuvat on otettu klo 20 jälkeen töistä tullessani joten näyttääkin just siltä. Hovikuvaajani on kuumeessa joten ajattelin hänen olla kerrankin rauhassa :)

Loppuilta onkin mennyt karkkia mässyttäessä ja neulelehtiä selatessa. Sain kaulahuivini valmiiksi jonka voisin huomenna teille esitellä. Nyt aion tehdä laukun tai villapaidan. Itseasiassa ajattelin aloittaa molemmat ja tehdä fiiliksen mukaan. Nyt on järkyttävä neulomisvimma. Onko muita neulomisintoilijoita linjoilla?


Photobucket




Photobucket

maanantai 14. syyskuuta 2009

Jumitushousut

Tasaa keskellePhotobucket
neuletakki - Vero Moda / paita - Vero Moda / farkut -Josefssons / huivi -Benetton / kengät -Bianco

Vitsi oon ihan hurahtunu valkosiin farkkuihin. Ne on vaan niin kivat. Otan vielä kaiken irti että on mahdollista pitää valkoisia housuja ennen syyssateita. Tänään oli niin ihana auringonpaiste! No luulot otettiin pois kun pääsin kahdeksan aikaan töistä. Oli tosi hämärää ja kylmä. Taitaa syksy tulla..

Nyt iltapalaa ja rentoutumista. Huomennakin oon illan töissä joten saan nukkua pitkään :)

lauantai 12. syyskuuta 2009

Lastenhoitaja, matikanope ja uudet hiukset


Päivän asu pe 11092009

Photobucket

Photobucket

paita -Global / tunika -Vero Moda / farkut -Josefssons / kengät -Bianco / huivi -Benetton


Uudet hiukset

Photobucket

Hiuksiin laitettiin tosi paljon vaaleita raitoja. Väri on oikeasti hieman vaaleampi kuin kuvassa. Kiharoilla kestää muutenkin kauemmin että raidat "avautuu" värjäyksen jälkeen. Hiuksia leikattiin rikotusti ja kerrostetusti ja sillain että latvat on nyt ohennettu aika paljon joten tää ei toivottavasti mee heti sekavaksi pehkoksi.


Olenkin tässä ollut lastenhoitajana ja matikanopettajana eilen ja tänään. Olin hoitamassa mun serkkuja ja samalla treenattiin yhtä heistä hänen ekaan matikankokeeseen lukiossa. Oli kyllä tosi hauskaa. Siis aina meillä kyllä on hauskaa :D Oon pitkän aikaan jo autellut sitä matikassa kun poika tarttee sellasta henkistä tukea siinä hommassa :) Tietenkin insinööriopiskelija-serkku rientää paikalle.. ..en sit ota mitään vastuuta siitä että insinööriopiskelijan status tarkoittais sitä että osais jotain tai ettei homma olisi välillä sähellystä ;) Huomenna vielä treenaminen jatkuu :)



Samalla olen neulonut kaulahuiviani ja se taitaa valmistua aika pian! Kivaa, sitten saa alottaa jotain muita ihania neuletöitä.

Ihanaa lauantai-iltaa!

Kuva täältä

keskiviikko 9. syyskuuta 2009

090909



Photobucket

Päivän asu näytti tänään tuollaiselta. Tänään oli yllättävän lämmin päivä ja tosi hiostava ilma. Ilman takkia pärjäsi siis mainiosti. On ollut aika kiire päivä ja kaiken lisäksi nukuin viime yönä vajaan neljä tuntia. En vain saanut unta. Tänään täytyy mennä aikaisin nukkumaan ettei huomenna ole ihan yliväsynyt. Huomenna on kiva päivä tiedossa koska mulla on aamulla klo 8 kampaaja. Latvoja lyhennetään vähän ja laitetaan vaaleita raitoja.

Siskoni tuli käymään tänään lastensa kanssa ja töiden jälkeen pyöräytin nopeasti heille todella helpot ja nopeat muffinssit.



Photobucket


Photobucket

Photobucket


Syksyn saapuessa haluan todellakin sen ison ja muhkean villakaulahuvin. Jatkan tätä kaulahuivia mikä jäi kesken viime talvena, jos nyt saisin tämän valmiiksi :D


Photobucket


Katson tässä samalla Elämä lapselle konserttia ja Anna Abreu lauloi playbackina, höh..

Nyt pikku hiljaa nukkumaan, öitä!

sunnuntai 6. syyskuuta 2009

"Inside my head there's a radio station.."

Tänään olimme mun siskontytön 1-vee synttäreillä. Oli tosi mukavaa ja hauskaa. Varsinkin kun päivänsankari on aina niin iloinen ja nauravainen.

Päivän asussa on nyt uudet farkkuleggarit edelliset siis todellakin ratkesi, tunika, kengät ja koru ovat myös upouudet. Olen aivan rakastunut tuohon tunikaan sen väriin ja malliin <3 Tälläiset vaatteet ovat niin pop lasten synttäreillä kun pitää ryömiä ja leikkiä vaikka mitä. Kummipoikani 4v. on päivänsankarin isoveli joten leikkimistä riitti :)
Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Yksi pääasia oli tietenkin kakun ja muiden herkkujen syöminen niin että maha on ihan täynnä vieläkin. Lahjoja ei sovi unohtaa. Tosin en tajunnut ottaa kuvaa. Ostimme Marimekon pitkähihaisen violettisävyisen raitapaidan ja samanlaiset sukat. Päivänsankarin kanssa oli tietenkin päästävä samaan kuvaan ja ihanaa että saatiin häneltä vielä nauruakin mukaan. Mun oli tietenkin sitten ihan pakko poseerata myös 1-vuotiaan uuden My Little Ponyn kanssa.. :D No lapsi on terve kun se leikkii.. ;)

Otsikko on Anna Abreun uusimmasta biisistä Music Everywhere, ihan mahtavan hyväntuulinen ja menevä biisi. Mulle tulee siitä huippuhyvä fiilis :)

keskiviikko 2. syyskuuta 2009

Pinkkiä ja mustaa

Mulla oli aamulla sellanen nyt haluan rentoilla fiilis ja en jaksanut turhaa pingottaa. Menin töihin siis ihanassa pehmeässä, rennossa ja lämpimässä asussa :) Laitoin tukan sivulle kiinni, tykkään tuollaisesta kampauksesta silloin kun tukkani suostuu yhteistyöhön ;)


Photobucket

Photobucket

Photobucket

huppari -adidas, huivi -seppälä, farkkuleggarit -Vila, tennarit -Puma

Sitten päivän karmaiseva onnettomuus. Tänään päälläni olleet farkkuleggarit ratkesivat lopullisesti. Ne oli jo kerran paikattu ja kotiin tullessani huomasin että kolme viikkoa ne kesti ja sen jälkeen taas ratkesi yhdestä saumasta. Enää ei ole siis mitään mahdollisuuksia käyttää niitä. Hienosti ne ovatkin vuoden kestäneet. Nyt on mentävä farkkuleggariostoksille. Ne kun on niin mukavat päällä :)

Nukuin töiden jälkeen 3,5h:n päikkärit. En tajua miten mua väsytti niin paljon. No jos se tästä tasaantuisi. Luulin herätessäni että on aamu koska nukuin niin sikeästi :D


Miten teidän päivä on sujunut? Mitä mieltä olette rennosta asustani? :)