Kaikessa lähtötohinassa unohdin kuvata kengät ja laukun mutta ehkä tästä nyt selvitään :D Vilan toppi pääsi ulkoilemaan ensimmäisen kerran, vaikka ostin sen jo tammikuussa.
Illan kampaus oli ihana letillä alkava sivuponnari. Tunnustan että en itse tehnyt kampaustani vaan ystäväni teki sen. Oli kivaa kun tukka oli eri tavalla kuin yleensä.
Ruokaa ja juomaa! Mansikka Margharita oli sitten alkoholiton, aikuisten oikeesti!
Ei kuitenkaan unohdeta sitä minkä takia oltiin paikalla. Happoradio, hyvin te vedätte!
Loppuun vielä Happoradion biisi Tavikset. Postauksen otsikossakin on lainattu biisin sanoja.
Bileet loppuivat noin yhden aikaan ja osa meidän porukasta lähti baariin. Minä tylsistelin ja lähdin kotiin, väsytti tosi paljon! Mulla loppui siis kunto kesken.. oonkohan tulossa vanhaksi? ;) Tai ehkä se johtui siitä että en juonut illan aikana yhtään alkoholia.. olisi ehkä pitänyt niin kuntokin olisi kestänyt :D
Loppuun vielä Happoradion biisi Tavikset. Postauksen otsikossakin on lainattu biisin sanoja.

