Näytetään tekstit, joissa on tunniste Music is my mind. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Music is my mind. Näytä kaikki tekstit

lauantai 28. maaliskuuta 2009

"Kaikessa kohtuus paitsi lauantaina liikaa"

Nyt on luvassa raporttia eiliseltä illalta. Olin kavereideni kanssa katsomassa Happoradiota Amarillossa. Oli tosi huippu ilta. Mentiin Amarilloon ajoissa jotta saadaan pöytä ja voidaan syödä ennen bändin esiintymistä. Ruoka oli tosi hyvää! Memphis on ollut pitkään mun suosikkipaikka mutta Amarillo on alkanut pikku hiljaa kivuta rinnalle :) Nyt kuitenkin asiaan.




Kaikessa lähtötohinassa unohdin kuvata kengät ja laukun mutta ehkä tästä nyt selvitään :D Vilan toppi pääsi ulkoilemaan ensimmäisen kerran, vaikka ostin sen jo tammikuussa.







Illan kampaus oli ihana letillä alkava sivuponnari. Tunnustan että en itse tehnyt kampaustani vaan ystäväni teki sen. Oli kivaa kun tukka oli eri tavalla kuin yleensä.









Ruokaa ja juomaa! Mansikka Margharita oli sitten alkoholiton, aikuisten oikeesti!






Pakolliset poseeraukset, jotka kuuluvat jokaiseen bileiltaan :D







Ei kuitenkaan unohdeta sitä minkä takia oltiin paikalla. Happoradio, hyvin te vedätte!



Bileet loppuivat noin yhden aikaan ja osa meidän porukasta lähti baariin. Minä tylsistelin ja lähdin kotiin, väsytti tosi paljon! Mulla loppui siis kunto kesken.. oonkohan tulossa vanhaksi? ;) Tai ehkä se johtui siitä että en juonut illan aikana yhtään alkoholia.. olisi ehkä pitänyt niin kuntokin olisi kestänyt :D


Loppuun vielä Happoradion biisi Tavikset. Postauksen otsikossakin on lainattu biisin sanoja.





Viikonlopun aloitus

Huomenta! Eilen oli meno taas aika haipakkaa. Olin illalla tyttöjen kanssa Amarillossa katsomassa Happoradioa. Meno oli tosi hauskaa ja kaikilla oli kivaa :) Kotiin tulin hieman yhden jälkeen yöllä.

Tämä oli tällainen pikapostaus. Tänään tulossa raporttia perjantai-illasta ja muusta.

PS. Kirjoitin tämän yöllä kun tulin kotiin, nukun vielä kun postaus ilmestyy :D

PPS. Tässä vielä Happoradioa teillekin :)


sunnuntai 15. maaliskuuta 2009

You're vinegar in my dreams

Eilen juhlittiin Emma-gaalaa ja palkittiin hyvin työnsä tehneitä artisteja. Ajattelin nyt nostaa yhden eilisen gaalan palkinnon saajan esiin.

Vuoden naissolisti palkinnon sai tänä vuonna Anna Abreu. Anna sai palkinnon jo toistamiseen koska nappasi saman pystin viime vuonna.

Olen alusta asti pitänyt Annasta. Aluksi ihastuin hänen kauniiseen ja voimakkaaseen ääneen ja lopulta aloin pitämään koko persoonasta. Anna tekee sellaista kivaa musiikkia mistä pidän. Just sopivan rentoa taustamusiikkia ja sellasta mistä tulee hyvä mieli. (mun musamaku on sitten tosi laaja että mulla menee kaikki iskelmästä heviin riippuu mikä on fiilis :D )

Näin viime kesänä Annan livenä Kuopion viinifestivaaleilla ja live esiintyminen oli hyvä. On hienoa että meno kuulostaa samalta kuin levyltä kuuntelisi joten tytöllä on taitoa laulaa oikeasti. Aina kun Annan näkee telkkarissa tai lukee hänestä tehtyjä haastatteluja tulee hyvä mieli :)






Annan puku oli eilisessä gaalassa aika huomiota herättävä mutta mielestäni puku sopi hänelle hyvin. Välillä voi räväyttää kunnolla. Olisi sitäpaitsi hienoa että Suomessakin opeteltaisi pukeutumaan tällaisiin tilaisuuksiin räväkämmin. Ei aina tarvitse olla sitä hillityä pukua :)

Loppuun vielä Annan esiintyminen eilisessä Emma-gaalassa. Mun mielestä oli tosi kivaa että mukaan oli otettu myös tanssia. Esiintymiseen tulee heti erilainen ilme. Hienoa on myös se että Anna saa koko ajan upeaa itsevarmuutta esiintymiseen. Olisi kivaa nähdä hänet joskus jopa kansainvälisillä lavoilla :)






Mitä mieltä olette Annasta? Menikö vuoden naissolisti palkinto oikeaan osoitteeseen?



Kuvat täältä ja täältä