Näytetään tekstit, joissa on tunniste Päivän sitä ja tätä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Päivän sitä ja tätä. Näytä kaikki tekstit

perjantai 23. lokakuuta 2009

Pinkkipäivä


Tänään on siis Roosa Nauha kampanjaan liittyvä pukeudu pinkkiin päivä. Mulla on nyt aika paljon pinkkiä päällä. Istun täällä töissäkin pinkki pipo päässä. Alkaa kyllä olla aika lämmin, voi olla että piposta joudun luopumaan. Kuvaa asusta tulee illalla. Yllättäen mulla on aina niin kiire että en ehdi ottaa kuvia ennen töihin lähtöä vaikka tänään työt alkoikin vasta 11:30

Vähän kivaa kun muutama muukin meistä on pukeutunut pinkkiin ihan täysillä. Pojat kyllä vähän nauro mulle mutta niin ne nauraa muutenkin mun hölmöydelle :D Taukotilassa on Geishojakin tarjolla. Tosi kiva piristys työpäivään ja pimeään syksyyn :)


Mukavaa pinkkiä perjantaita, palataan illalla!

keskiviikko 11. maaliskuuta 2009

Päivän sitä ja tätä


PÄIVÄN INSPIROIVA TYYLI:


Tässä kuvassa on vaan kaikki kohdallaan. Toppi, kengät ja housut ovat kaikki niin ihania. Voisin ottaa tuon kokonaisuuden vaatekaappiini. Olisi niin kivaa kun voisi tallustella jo avokkailla ulkona.. Voisin laittaa perjantaina päälle vähän tämän tapaista kun olen lähdössä baareilemaan tyttöjen kanssa :)


PÄIVÄN RUOKAILU:







Ystäväni soitti että lähdenkö hänen kanssaan syömään Memphisiin. No mua ei tartte sinne kahteen kertaan pyytää, eli lähdin. Ehdimme juuri ennen lounasajan päättymistä joten hinnat ovat edullisemmat. Minä söin kanahampurilaisen (ensimmäinen kuva) ja ystäväni söi lohipastan (toinen kuva). Lounasaikaan Memphisissä on aika edullista koska ruokani maksoi vain 8€


PÄIVÄN HERKUTTELU



Söimme jälkiruuaksi jäätelöannoksen lastenlistalta. Ihanaa kun annoksessa oli koristeena sateenvarjo.



PÄIVÄN KUUMOTUS


Hotelli Kon Tiki Club, Puerto Del Carmen Lanzarote. Tällä olisi maaliskuun lopulla hintaa vain 455€ Tiedän hotellin kun olen ohi kävellyt ja se on upean näköinen. Allasalueelta on merinäköala, nams. On muitakin vaihtoehtoja mutta tämä vaikuttaa tällä hetkellä kaikista parhaimmalta. Katsotaan miten käy :) Matkahöpinää enemmän tässä postauksessa.


PÄIVÄN RALLATUS:




Mun mielestä tässä on tosi hyvät sanat. "Minussa on ongelma, jokin virhe ohjelmoinnissa". Tuli taas tänään vähän sellanen fiilis kun sähläsin päivänasu kuvien kanssa. Tajusin peilin kautta ottamieni kuvien jälkeen että onhan meillä ihan telinekin kameralle.. Yea, hyvä minä! No sitä sattuu.. Lisää päivän asusta näette alemmasta postauksesta :)

Kuvat www.vila.dk, www.aurinkomatkat.fi

perjantai 6. maaliskuuta 2009

Päivän sitä ja tätä + viikon paras päivä

Tänään on viikon paras päivä koska on perjantai. Nyt on luvassa pitkähkö postaus muutaman kuvan kera.



PÄIVÄN ASU:

Asu on tänään ihan peruslinjalla mutta tykkään tuosta paidasta tosi paljon. Ulkona paistoi aurinko niin ihanasti että oli pakko laittaa päälle jotain vaaleaa joten päädyin vaaleaan yläosaan. Kuva on riehakas viikonlopun alun kunniaksi :)






PÄIVÄN OSTOKSET:

Kävin iltapäivällä kaupungilla ostamassa kummipojalleni synttärilahjan. No, kuten huomaatte mukaan tarttui vähän muutakin. Viidakkokirja 2 leffa siis 4-vuotiaalle päivänsankarille, paita ja sukat heräteostoksia Hennesiltä. Tuo paita oli ihan pakko ostaa koska se maksoi vain 6,90€ niitä oli myös harmaana ja se jäi vähän houkuttelemaan.. Paita tuo ihanaa kevätfiilistä esim. mustan neuletakin kanssa. Tässä siis ostoksia mutta ei siinä vielä kaikki...



PÄIVÄN IHANUUS:

Eikä siinä vielä kaikki koska tässä on päivän paras ostos. Tämä oli pakko esitellä erikseen koska tämä on niin ihana. Poikkesin ihan vaan katsomaan Peppercorniin olisiko sinne tullut jo uusia Vågan koruja.. No olihan sinne. Olin jo pitkän aikaa etsinyt sitä oikeanlaista vaaleanpunaista korua jota voi pitää arkena. Tuo on aivan täydellinen ihana ja upea. Voi ihanuutta. Tekisi mieli ostaa vielä rannekorukin ja tuota korua eri värisenä :)



PÄIVÄN AUTOMATKA:

Tässä ollaan matkalla kummipojan synttäreille. Viihdytin matkalla itseäni ottamalla kuvia, matka on niin pitkä kun 15min :D Oli pakko ottaa kuvia kun aurinko paistoi niin ihanasti. Samalla näette mun ulkovaatetuksen. Iltapäivällä kaupungilla mulla oli päällä villakangastakki ja paahduin sen kanssa joten vaihdoin nahkatakkiin. Tuli ihana kevätfiilis, jee.

Täällä oli koko päivän aivan ihanan aurinkoinen ja keväinen ilma. Kadut olivat alkaneet sulamaan ja vesi virtasi keväisesti. Ei paremmin voisi viikonloppu alkaa :)