Olen yrittänyt etsiä pitkään vaaleanpunaista täydellistä neuletakkia. Aina on kuitenkin ollut väärän sävyinen / mallinen / liian kallis. Vanhojen (tai siis tuo on viime keväältä ei se nyt niin vanha ole) Novita lehtien ohjeita selaillessani löysin kuitenkin aika kivan mallin. Ajattelin tehdä tuollaisen vaaleanpunaisen perusneuletakin. Sitten muokkaan vähän ohjetta ja teen samanlaisesta luonnonvalkoisen kietaisuneuleen. Jos en sitä ennen löydä sopivaa ohjetta tai kaupassa kävele vastaan. Ei muuta kun puikot heilumaan. Tuo on tehty Novitan Rose Mohair langasta ja se on tosi edullista. Neuleelle tulee hintaa n. 15 euroa joten ei paha. Sitäpaitsi neulominen on kivaa.Etu tuossa on myös se että se tehdään aika isoilla puikoilla joten pitäisi valmistua ihan suhteellisen nopeasti. Ei tartte koko ajan napostella telkkaria katsoessa jotain herkkuja kun kädet heiluu puikkojen kanssa :D


