Mä sitten vähän innostuin shoppailemaan Nellyssä. Neule jota olin jo kauan ihaillut lähti viimein ostoskoriin ja olin onnessani kun oli ilmestynyt vihdoin vaaleanpunaisia Svea-pipoja. Jep, olen ikuinen teini joissain asioissa mutta ei anneta sen nyt häiritä. Vaaleanpunainen Svea-pipo on mun mielestä pop :D Ihastuin myös palavasti harmaaseen hupparimekkoon, joka on myös Svean. Katotaan kuinka vaatteet sopii mun päälle. Löysin sentään jotain alen puoleltakin. Vilan farkkuleggarit hintaan 12,95 joten pakko oli kilkkailla ne mukaan tilaukseen.
Mielestäni löysin juuri mun tyylisiä vaatteita. Nyt vain odottelen malttamattomana pakettia, onneksi Nellyllä on aina ripeä toimitus :)
maanantai 23. marraskuuta 2009
sunnuntai 22. marraskuuta 2009
Pieni projekti
Olen jo jonkun aikaa metsästänyt täydellistä vaaleanpunaista neuletakkia. Sellaista sopivaa ei oikein ole tullut missään vastaan. Tällä hetkellä neulon vaaleanpunaista takkia mutta siitä tulee sen verran lämmin versio että kyseinen neule ei sovi joka paikkaan ja säähän. Nyt haluan myös hieman ohuemman version. Löytyminen on vain tuottanut hieman tuskaa joten päätin ratkaista ongelman tuunaamalla.
Valkoisia neuletakkeja on hieman helpommin saatavilla kuin lempiväriäni joten ajattelin sitten värjätä pesukonevärillä valkoisen vaaleanpunaiseksi. Nyt vain täytyy etsiä tämä valkoinen neuletakki. Olen kerran aikaisemmin värjännyt paidan ja siitä tuli oikein hyvä joten uskon tämän projektin onnistuvan. Ei muuta kun juoksemaan valkoisen neuletakin perässä!
Mitä mieltä olette ratkaisustani? Oletko sinä koskaan värjännyt vaatteita pesukonevärillä?
Valkoisia neuletakkeja on hieman helpommin saatavilla kuin lempiväriäni joten ajattelin sitten värjätä pesukonevärillä valkoisen vaaleanpunaiseksi. Nyt vain täytyy etsiä tämä valkoinen neuletakki. Olen kerran aikaisemmin värjännyt paidan ja siitä tuli oikein hyvä joten uskon tämän projektin onnistuvan. Ei muuta kun juoksemaan valkoisen neuletakin perässä!
Mitä mieltä olette ratkaisustani? Oletko sinä koskaan värjännyt vaatteita pesukonevärillä?
lauantai 21. marraskuuta 2009
Melkein itse tehty mekko..
Löysin tämän vuoden (oli muistaakseni 2. numero) Moda lehdestä kivan mekon mallin josta muokkasimme anopin kanssa sopivan mulle. Jouduimme kaventamaan mallia jonkun verran ja lopulta teimme helmasta pussimaisen koska mekko istui siten paremmin minulle. Viime lauantaina ommeltiin tämä ja tosiaan melkein tein tämän itse. En kyennyt mihinkään ompeluun vaikka tarkoitus oli, koska aamulla olin käynyt ottamassa sikainfluenssarokotteen. Mekko oli kuitenkin saatava valmiiksi ja anoppi sitten sen ompeli. Siksi olisin halunnut ommella itse että oppisin pikku hiljaa. En ole paljon ommellut koneella ja tämäkin olisi ollut suhteellisen helppo tehdä taitavan ompelutaidon omaavan anopin valvonnan ja ohjeistamisen alaisuudessa. Siksi tämä on melkein itse tehty ;) Tein tosiaan sen verran että valitsin mallin ja kävin ostamassa kankaan, niin ja olin sovitusmallina tietenkin..
Olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Mekkoa on tarkoitus käyttää in action 12.12 läheisen sukulaisen 50-vuotis juhlissa. Laitan tuon kanssa vyön ja mustan neuleboleron. Koruiksi varmaan vaaleanpunaista ja kengiksi vaalenpunaiset tai mustat, sitä en ole vielä tarkemmin päättänyt, riippuu fiiliksestä. Näette kuvia päällä sitten juhlapäivänä.
PS. Mulla on ehkä maailman paras anoppi, terkkuja luet tätä kuitenkin sillon tällöin <3
Olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Mekkoa on tarkoitus käyttää in action 12.12 läheisen sukulaisen 50-vuotis juhlissa. Laitan tuon kanssa vyön ja mustan neuleboleron. Koruiksi varmaan vaaleanpunaista ja kengiksi vaalenpunaiset tai mustat, sitä en ole vielä tarkemmin päättänyt, riippuu fiiliksestä. Näette kuvia päällä sitten juhlapäivänä.
PS. Mulla on ehkä maailman paras anoppi, terkkuja luet tätä kuitenkin sillon tällöin <3
perjantai 20. marraskuuta 2009
Pinkki piristys ja jouluinnostus
Olen pikku hiljaa alkanut (ehkä) selviytymään minua vallanneesta vaatekriisistä. Päätin pukea pinkkiä päälle, joten eiköhän tämä tästä helpota. Tänään on ollut mukava päivä, kävimme vähän kaupoilla katselemassa joulukoristeita. Oikeasti menimme Plantageniin katsomaan sisäkukkaa ja kastelukannua.. Siellä oli kuitenkin ihania joulukoristeita joita sitten lähti mukaan tietenkin. Emme siis ostaneet niitä mitä menimme alunperin hakemaan. Innostuimme niin että poikkesimme myös Tiimariin ja Citymarkettiin. Tuli oikein jouluinnostus molemmille. Meillä ei edes ole paljon joulukoristeita, koska olemme vasta pari vuotta asuneet pois kotoa ja yleensä joulun aika on mennyt tiiviisti molempien vanhempien luona. Nyt kuitenkin päätimme tehdä joulumaan oikein kunnolla myös omaan kotiimme.
Meille ei mahdu isoa joulukuusta (tai no mahtuisi mut olisi turhan täyden näköistä). Päätimme sitten hankkia pienen pöytäkuusen ja nyt löytyi täydellinen. Musta väri siksi että sitä on sisustuksessa paljon ja siihen käy hyvin moni väri joten se on mukava koristella. Kuuseen tulee hieman kimallenauhaa, pieniä palloja, pienet kirkkaat ledivalot ja tähti sekä lisäksi suihkutetaan "lumisprayta" jotta se näyttäisi lumiselta. Tässä nyt on tämän vuoden ensimmäiset joulukoristehankinnat. Lisää varmasti vielä piisaa :) Yksi ihana harmaa lattialla seisova pehmeä tonttu jolla on lakki silmillä jäi vielä odottelemaan meitä Citymarkettiin.. Se oli niin suloinen että ehkä hänet on tuotava vielä kotiin joku päivä.
Huomenna on mukava päivä. Menen töihin klo 9 ja sieltä suoraan poikaystävän tädin järjestämiin pikkujouluihin. Jep, puoli sukua tulee paikalle. Ihan mahtavaa ja ne on sellaiset bileet että ne kestää aina suunnilleen aamuyöhön joten katsotaan monelta sunnuntaina pääsee sängystä ylös. Odotan innolla, hieman vaan vielä mietin mitä laitan päälle :D
Mukavaa marraskuista viikonloppua!
neuletakki ja farkkuleggarit -Vila / tunika -Vero Moda / kengät -Duffy / vyö -Pieces / koru -Glitter
Tuli sitten tälläinen spontaani kuvakin joten päätin laittaa vähän hulluttelua myös tänne perjantain kunniaksi.
Pieni musta joulukuusi, olkipukki ja pienet hopeiset pallot Plantagenista. "Lumispray" ja kimallenauhat Tiimarista.
Meille ei mahdu isoa joulukuusta (tai no mahtuisi mut olisi turhan täyden näköistä). Päätimme sitten hankkia pienen pöytäkuusen ja nyt löytyi täydellinen. Musta väri siksi että sitä on sisustuksessa paljon ja siihen käy hyvin moni väri joten se on mukava koristella. Kuuseen tulee hieman kimallenauhaa, pieniä palloja, pienet kirkkaat ledivalot ja tähti sekä lisäksi suihkutetaan "lumisprayta" jotta se näyttäisi lumiselta. Tässä nyt on tämän vuoden ensimmäiset joulukoristehankinnat. Lisää varmasti vielä piisaa :) Yksi ihana harmaa lattialla seisova pehmeä tonttu jolla on lakki silmillä jäi vielä odottelemaan meitä Citymarkettiin.. Se oli niin suloinen että ehkä hänet on tuotava vielä kotiin joku päivä.
Huomenna on mukava päivä. Menen töihin klo 9 ja sieltä suoraan poikaystävän tädin järjestämiin pikkujouluihin. Jep, puoli sukua tulee paikalle. Ihan mahtavaa ja ne on sellaiset bileet että ne kestää aina suunnilleen aamuyöhön joten katsotaan monelta sunnuntaina pääsee sängystä ylös. Odotan innolla, hieman vaan vielä mietin mitä laitan päälle :D
Mukavaa marraskuista viikonloppua!
torstai 19. marraskuuta 2009
Apua vaatekriisiin?
tiistai 17. marraskuuta 2009
Hulinaa
Reilu viikko on vierähtänyt enkä ole blogimaailmassa paljon ehtinyt pyöriä. Välillä ihan hirvittää kuinka aika menee niin nopeasti. Olen vihdoin parantunut sairasteluistani joten olen voinut alkaa taas liikkumaan. Kävin siis Elixiallakin hyppimässä pitkästä aikaa :)
Lauantaina oli aika vetelä olo loppupäivän, pientä lämpöä ja jomottavaa päänsärkyä. Ei mitään pahaa ja särkylääkkeellä selvittiin. Käsi on vieläkin kipeä mutta eiköhän tämä tästä. Toivotaan että tämä antaa nyt hyvän suojan tautia vastaan.
Blogin kirjottamista meinaa vaikeuttaa myös se että mulla on joku vaatekriisi koko ajan. Kaikki vaatteet näyttää tosi tympeältä omasta mielestäni ja mikään ei ole hyvä. Ihana paljettihupparini palautui Vero Modaan kakkoslaatunsa takia. Harmi koska se oli niin ihana piristys. Sain onneksi lahjakortin summalle jonka olin hupparista maksanut. Toivotaan että tämä marraskuun vaatekriisi menee pian ohi :)
sunnuntai 8. marraskuuta 2009
Isien juhla
Kuluvana viikonloppuna on juhlittu isiä ja pappoja oikein urakalla. Eilen olimme vanhempieni luona syömässä ja myös sisarukseni olivat siellä. Illalla menimme siitä vielä poikaystäväni vanhempien luokse ja juhlimme hänen isäänsä. Lauantaina piti juhlia omat isät koska nyt sunnuntaina kävimme muistamassa pappojamme. Olimme äitini vanhempien luona tänään ja siellä syötiin pitkän kaavan kautta. Aloitettiin kuoharilla ja siitä seurasi lämmin ruoka, jälkiruoka + kakkukahvit. Oli mahtavaa ja ihanaa kun kaikki oltiin koolla. Äidin sisarukset ja mun serkut ja kaikki. Meitä oli 15 paikalla ja joka vuosi on sama perinne. Aika kivaa. Kuvat ovat eiliseltä vanhempieni luota.
Asukuvia on vain yksi koska ihastuin kokonaisuuteen. Asu oli siis päällä eilen ja tänään :) Voi kamala sama asu kaksi päivää putkeen :D

Jälkkäriksi oli äidin tekemiä pullia. Nams!
Asukuvia on vain yksi koska ihastuin kokonaisuuteen. Asu oli siis päällä eilen ja tänään :) Voi kamala sama asu kaksi päivää putkeen :D
neuletakki -Vero Moda / tunika -Vero Moda / leggarit -Gina / koru -Glitter
Isi oli tehnyt ruuaksi Lasagnea. Mun isin tekemä Lasagne on maailman parasta!
Jälkkäriksi oli äidin tekemiä pullia. Nams!
Huh, viikonlopun aikana on tullut syötyä ihan tajuttomat määrät. Ensi viikolla en syö mitään ;) Onneksi kävin eilen Elixialla tanssimassa teematunnilla Famea, jotta läskit sulaa ;). Oli ihan mahtavaa! Sarja tanssittiin tietenkin uusimman Fame biisin tahtiin.
perjantai 6. marraskuuta 2009
Paljetteja perjantaina
Asukuva on otettu tänään klo 20 jälkeen joten muokkasin värejä että paljetit näkyisivät ehkä hieman paremmin. Huppu ja taskut ovat täynnä paljetteja jos tuosta sen verran näkisi. Huppari oli toista kertaa päälläni ja töissä huomasin että hihat ovat aivan nukkaantuneet. Aion käydä näyttämässä paitaa Vero Modassa että laatu ei ehkä ole ihan paras mahdollinen. Yleensä kuitenkin Vero Modan ja Onlyn vaatteet kestävät.
Olin töissäkin tänään ihan koko päivän ja vaihdoin paikkaa jotta en oireilisi mahdollisesta sisäilman ongelmasta. Toistaiseksi oli helpompi olla, katsotaan miten ensi viikko sujuu :) Hyvä kuitenkin että pyritään saamaan ratkaisu asialle.
Iltavuoron jälkeen tulin kaupan ja lähipizzerian kautta kotiin ja suoraan sohvalle katsomaan telkkaria.
Oli muuten huippu piristävää tulla ulos töistä kun oli tosi paljon lunta, oikein muutama sentti. Ihanaa miten kivalta näytti kunnon lumisade taas pitkästä aikaa! Enkä tietenkään tajunnut ottaa kuvaa, höhlä minä!
Ihanaa lumista viikonloppua!
keskiviikko 4. marraskuuta 2009
Lämmintä, johon kääriytyä talvipakkasella
Ihastuin palavasti tähän Nelly.comissa myytävään Koola Annan neuleeseen. Tuo on jotenkin ihanan värikäs mutta mielestäni ei kuitenkaan liian överi. Haluaisin tuon itselleni koska tämä toisi niin paljon piristystä talveen. No, näytin kuvaa miehelleni ja hänen mielestä tuo on aivan liian räikeä. No ei hänen sitä tarvitsisi käytää. Aion tyytyä kohtalooni koska sanelen itse aika tarkasti mielipiteitäni vaatteista joita hän haluaa / ostaa. Itsehän olen aloittanut, pakko kärsiä ;) Voisin kuitenkin vielä kysyä uudelleen että jos sittenkin vain testaisi.. :D
Jättiraidoilla varustettu neule pyörii päässäni joten aion toteuttaa itse hieman hillitymmän version tuosta ah niin ihanasta räikeästä versiosta. Tämä väritys on tietenkin yksi lemppareistani joten ei huono juttu ollenkaan. Kaipaan kuitenkin myös jotain värikkäämpää, jos neuloisin jossain vaiheessa hieman värikkäämmillä raidoilla varustetun neuleen.. Huh, taitaa talvi loppua kesken ennen kun kaikki haaveet on toteutettu.
Edellinenkin työ on vielä aivan kesken..
Kuvat: nelly.com ja novita.fi
Keskiviikko, keksiviikko..
Kuulumisia:
1. Olen ollut taas huonovointinen. Oireilen todennäköisesti työpaikan sisäilmasta ja minut määrättiin eilen saikulle ja menen perjantaina töihin. Arvatkaa vaan ottaako päähän?
2. Ei ole ollut siis voimia kuvailla päivän asuja. Maanantainakin painelin suoraan nukkumaan koska olo oli niin huono.
3. En todellakaan halua että tää on joku sairaskertomusblogi.
4. Saan kuitenkin hengailla ihmisten ilmoilla joten jos huomenna saisitte vaikka jotain kivoja kuvia.
5. Kävin tänään lähes kahden kuukauden tauon jälkeen Elixialla EasyStep -tunnilla. Otti hieman koville kun kunto on heikentyntyt sairastelusta mutta ihan jees meni. Nyt kerrankin kun ekaan kertaan pitkään aikaan oli hyvä olo.
6. Mulla on tosi paljon kaikkia postausideoita ja yritän nyt saada ne toteutettua.
7. Olen neulonut vaaleanpunaista neuletakkiani ja takakappale alkaa olla yli puolenvälin. Jee!
8. Tilasin Nelly.comista edellisen postauksen mekoista kakkosvaihtoehdon. Mielestäni se oli lopulta paras ehdokas ja sain teiltä tukea myös että se on hyvä vaihtoehto. Katsotaan miten käy, istuuko päälle ollenkaan.
9. Tälläisten listojen tekeminen on aika hauskaa..
10. Tänään tulee taas ihanaa hömppää telkkarista. Esim. Suomen unelmien poikamies
11. Kaikesta huolimatta pyrin siihen että pysytään iloisella mielellä eikä lannistuta!
12. Nyt alkaa tuntua ettei tässä ole päätä eikä häntää, eli jos kerrankin osaisi lopettaa ajoissa
maanantai 2. marraskuuta 2009
Vaatekriisi vol. sataviisikymmentäkaksituhatta..
Kuten siis varmasti jo arvaatte mun pitäisi saada jotkut ihanat pikkujouluvaatteet. En kuitenkaan halua olla ylipukeutunut koska en ole tämän firman pikkujouluissa aikaisemmin ollut.
Vaihtoehto nro 2 on tällä hetkellä ykkössuosikki koska sen voisi laittaa mustien leggareiden ja upeiden kenkien kanssa. Silloin tunnelma olisi pikkujoulumainen ja juhlava. Veikkaan että sellainen asu olisi nappi meidän porukan pikkujouluhippoihin. Isot bileet on toki kyllä luvassa.
Ehdokas nro 1 on myös ihana mutta veikkaan että se on liian blingi, voisin kuitenkin ottaa sen muuten koristamaan kaappiani :D
4. vaihtoehto toimii mun mielestä aika hyvin koska tuon kanssa kävisi hyvin paljettijakku ja vaikka koristeelliset korkkarit.
Voisin pukeutua päästä varpaisiin paljetteihin ja kimalluksiin mutta se ei ehkä ole ihan tyylikästä kuitenkaan. Olen vaan niin täysin hurahtanut paljetteihin ettei mitään rajaa.
Auttakaa minua, mitä te valitsisitte näistä ja miten yleensä olette pikkujouluissa pukeutuneet?
sunnuntai 1. marraskuuta 2009
Haluan olla yhtä suloinen kuin Minni-hiiri!
Ihanaa kun taas on sunnuntaisin kaupat auki. Mun mielestä sunnuntaishoppailu on kivaa ja tänään tietenkin lähdimme heti kaupoille kun siihen on taas mahdollisuus. Mun mielestä kaupat saisivat olla auki sunnuntaisin aina. Mä ainakin shoppailisin silloin! Me ei menty kaupungille ollenkaan vaan surffailtiin miehen kanssa kaupunginlaitamilla. Käytiin Kodin Ykkösessä, Kodin Terrassa, ABC:lla kahvilla ja Prismassa. Monissa paikoissa oli mahtavan paljon jo ihania joulukoristeita. Hillitsin vielä itseni mutta haluan ostaa tänä jouluna jotain kivaa joulukoristetta. Meillä ei ole joulukuusta, joten sellainen tekokuusi (ollaan törkeen allergisia oikealle) pitää hankkia. Kuusen tulee olla pieni pöydälle laitettava koska meillä ei ole isommalle tilaa.

Pikkusen ihana tämä Minni! Olisi tehnyt mieli ostaa mutta en raaskinut. Kodin Terrassa tuo asustelee ja hintaa on 29,90€
Mun kahvilla käynti on oikeasti limsalla ja pullalla käyntiä. Idea on kuitenkin sama! ABC oli just sopivasti Kodin Ykkösen ja Kodin Terran välissä :)
No joo piti tämä päivän asukin kuvata, huomatkaa mahtavat poseeraukset :D Perussettiä, tosin tykkään jotenkin nyt paljon harmaan ja vaaleanpunaisen yhdistelmästä. Näyttää tosi kivalta.
Pikkusen ihana tämä Minni! Olisi tehnyt mieli ostaa mutta en raaskinut. Kodin Terrassa tuo asustelee ja hintaa on 29,90€
Mun kahvilla käynti on oikeasti limsalla ja pullalla käyntiä. Idea on kuitenkin sama! ABC oli just sopivasti Kodin Ykkösen ja Kodin Terran välissä :)
No joo piti tämä päivän asukin kuvata, huomatkaa mahtavat poseeraukset :D Perussettiä, tosin tykkään jotenkin nyt paljon harmaan ja vaaleanpunaisen yhdistelmästä. Näyttää tosi kivalta.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

