Tein tilauksen H&M:lle ja nämä tarttuivat mukaan. Olisin halunnut vielä parit shortsit ja korvikset mutta niiden toimitus olisi ollut vasta toukokuun lopussa. Käyn siis kurkkimassa paikan päällä kyseisiä vaatekappaleita.
Olen aika ylpeä että mukaan ei tarttunut yhtään täysin mustaa vaatekappaletta :)
Mitä pidätte ostoskoristani?
tiistai 14. huhtikuuta 2009
maanantai 13. huhtikuuta 2009
2. pääsiäispäivä
Tänään:
Kaveri tuli kylään joten haettiin Subit
Syöty suklaamunia jälkkäriksi

Surffattu esim. Hennesin sivuilla kuolaamassa ihanuuksia
sunnuntai 12. huhtikuuta 2009
Biletystä, lätkää ja puutumista
Eilen olin juhlimassa ystäväni 22v. synttäreitä. Kotona olin puoli neljän aikoihin aamuyöllä mutta oli kyllä tosi hauskaa! Dress code oli mekko joten kaivoin kaapistani mekon joka kävi tilanteeseen oikein hyvin.
Alkuillasta lauloimme Singstaria ja pelasimme Buzz Megavisaa. Ne on ihan parhaita pelejä. Loppuillaksi siirryimme baariin jammailemaan!
Tänään heräsinkin sitten puoli kolmen aikaan iltapäivällä. Oli kiva nukkua pitkät unet mutta melkein meinasi JYPin peli viuhahtaa nenän edestä koska viikonloppuisin pelit alkavat jo klo 16. Raahauduimme kuitenkin katsomaan peliä ystäviemme luokse. JYP voitti taas, enään yksi voitto ja mestaruus on meillä. Oli taas huippujännä peli ja välillä verenpaineet meinasivat nousta turhan korkealle :D
Kuvassa pelin hauskin tilanne kun tuomari hyppäsi maalin päälle tsekkailemaan mitä tilanteessa tapahtuu :D
Mulla on niin puutunut olo että täytyykin varmaan kohta mennä yöunille jos huomenna olisi pirteämpi fiilis. Lupasin ystävälleni että lähden huomenna hänen kanssaan Elixia Poweriin (Power on vastaava kuin BodyPump). Olen käynyt monta vuotta Elixialla mutta olen aina tähän asti vierastanut Poweria.
Mukavat pääsiäisen jatkot kaikille!
Kuva: www.jypliiga.fi
Alkuillasta lauloimme Singstaria ja pelasimme Buzz Megavisaa. Ne on ihan parhaita pelejä. Loppuillaksi siirryimme baariin jammailemaan!
Tänään heräsinkin sitten puoli kolmen aikaan iltapäivällä. Oli kiva nukkua pitkät unet mutta melkein meinasi JYPin peli viuhahtaa nenän edestä koska viikonloppuisin pelit alkavat jo klo 16. Raahauduimme kuitenkin katsomaan peliä ystäviemme luokse. JYP voitti taas, enään yksi voitto ja mestaruus on meillä. Oli taas huippujännä peli ja välillä verenpaineet meinasivat nousta turhan korkealle :D
Kuvassa pelin hauskin tilanne kun tuomari hyppäsi maalin päälle tsekkailemaan mitä tilanteessa tapahtuu :DMulla on niin puutunut olo että täytyykin varmaan kohta mennä yöunille jos huomenna olisi pirteämpi fiilis. Lupasin ystävälleni että lähden huomenna hänen kanssaan Elixia Poweriin (Power on vastaava kuin BodyPump). Olen käynyt monta vuotta Elixialla mutta olen aina tähän asti vierastanut Poweria.
Mukavat pääsiäisen jatkot kaikille!
Kuva: www.jypliiga.fi
Tunnisteet:
Meillä on bileet,
Personal things,
Urheilen penkiltä
Laukku joka lähtöön
Olen täysin ihastunut MiuMiun mustaan isoon laukkuun. Tämä on pyörinyt paljon blogeissa ja Polyvoren kollaaseja selatessa laukku on paljon esillä.
Laukku olisi todella käytännöllinen moneen tilanteeseen esim. kouluun, kaupungille ja matkalle. Ulkonäkö on ajaton ja tuohon ei varmasti kyllästyisi. Muotoilu on mielestäni onnistunut koska se on tyylikäs ja pelkistetty mutta ei tylsä. Täytyy varmaankin alkaa säästämään rahaa oikein kunnolla ellei joku halua välttämättä sponsoroida tuota minulle ;)
Laukku olisi todella käytännöllinen moneen tilanteeseen esim. kouluun, kaupungille ja matkalle. Ulkonäkö on ajaton ja tuohon ei varmasti kyllästyisi. Muotoilu on mielestäni onnistunut koska se on tyylikäs ja pelkistetty mutta ei tylsä. Täytyy varmaankin alkaa säästämään rahaa oikein kunnolla ellei joku halua välttämättä sponsoroida tuota minulle ;)
lauantai 11. huhtikuuta 2009
Dagens klädsel
Mulla on nyt joku ihmeellinen innostus tehdä kirjavia taustoja asukuviin, ei voi mitään :D Kuvat ei ole parhainta laatua koska jouduin ottamaan ne peilin kautta ja aurinko ei paistanut. Niimpä niin, missä aurinko? Täällä piti olla tänään lämmintä 12-15 astetta ja auringon paistaa täydeltä terältä. Ei ole aurinkoa näkynyt. Niin ja hei haloo lämpömittari näyttää kaksi astetta..
Illalla lähden juhlimaan ystäväni synttäreitä joten mietiskelen tässä mitä laitan päälle. Yritän pitää pääni kylmänä että en lähde keskustaan katselemaan uutta vaatetta.. :) Olisi hauskaa jos löytyisi jotain keltaista pääsiäisen kunniaksi kaapista mutta ei ole keltaista asustettakaan olemassa minulla..
Nyt voisinkin ottaa pienet päiväunet että illalla jaksaa bailata :)
perjantai 10. huhtikuuta 2009
Päivän ihastukset



Bongailin ihania WESCin vaatteita Asoksen ja Nellyn sivuilta. Huh huh nämä ovat juuri sellaisia mitä vaatekaappini kaipailisi. Mekko ja neuletakki kustantavat reippaasti yli sata euroa mutta topin hinta pyörii muutamassa kymmenessä eurossa. Neuletakki on kyllä 100% villaa joten hintakin on sen mukainen..
Kuvat www.asos.com ja www.nelly.com
Lätkäkatsomossa on fiilistä
OBS! Jos jääkiekko ei kiinnosta, alempana on muita postauksia. Tämä ei ole jääkiekkoblogi :)
Olin keskiviikkona 8.4 katsomassa ensimmäistä finaalipeliä JYP-Kärpät. Mestaruuden voittoon tarvitaan neljä voittoa joten sarja on aika pitkä ja jännitys tiivistyy sarjan edetessä.
Otin pelissä jonkun verran kuvia. Postauksen teen tänään siksi että illalla on toinen finaalipeli Kärpät-JYP ja se pelataan Oulussa. Olen klo 18:30 tiukasti nenä kiinni TV-ruudussa karkkipussin ja muiden herkkujen kera!
Tässä siis tunnelmia keskiviikolta

Tunnelma hallissa oli mahtava heti pelin alusta alkaen. Kannustimme JYPiä uskollisesti koko pelin ja ääneni oli käheänä pelin jälkeen :D Peli oli aika tasaisen tiukkaa vääntöä. JYP vei ekassa erässä täysin mutta Kärpät pääsi pikku hilja paremmin mukaan. Lopulta tilanne oli se että mentiin jatkoerään. Minua jännitti tosi paljon ja mietin että mitenkähän käy. Tämä kääntyi meidän onneksemme kun jatkoerän ajassa 1:21 JYP teki maaliin ja Synergia-Areena räjähti! Se oli mieletön fiilis. Täytyy muistaa että sarjaa on vielä jäljellä ja se on pitkä. Tosin toivon mestaruutta JYPille niin paljon koska olen pienestä pitäen lätkää seurannut ja käynyt peleissä.
Ensimmäisen finaalipelin perusteella kaikki pelit ovat varmasti yhtä jännittäviä ja tiukkoja.
Hallilla jaettiin kaikille Valtran punaisia paperikypäriä. Lähes kaikki laittoivat sen päähän ja olihan minunkin pakko. Hyvä puoli oli se että kaikki näytti yhtä hölmöltä se päässä niin ei tarvinnut hävetä :D Pakko oli sitten saada kuva paperikypärä päässä ja hallilla maalautin taas hurrikaaniin poskeeni!
Olin keskiviikkona 8.4 katsomassa ensimmäistä finaalipeliä JYP-Kärpät. Mestaruuden voittoon tarvitaan neljä voittoa joten sarja on aika pitkä ja jännitys tiivistyy sarjan edetessä.
Otin pelissä jonkun verran kuvia. Postauksen teen tänään siksi että illalla on toinen finaalipeli Kärpät-JYP ja se pelataan Oulussa. Olen klo 18:30 tiukasti nenä kiinni TV-ruudussa karkkipussin ja muiden herkkujen kera!
Tässä siis tunnelmia keskiviikolta
Tunnelma hallissa oli mahtava heti pelin alusta alkaen. Kannustimme JYPiä uskollisesti koko pelin ja ääneni oli käheänä pelin jälkeen :D Peli oli aika tasaisen tiukkaa vääntöä. JYP vei ekassa erässä täysin mutta Kärpät pääsi pikku hilja paremmin mukaan. Lopulta tilanne oli se että mentiin jatkoerään. Minua jännitti tosi paljon ja mietin että mitenkähän käy. Tämä kääntyi meidän onneksemme kun jatkoerän ajassa 1:21 JYP teki maaliin ja Synergia-Areena räjähti! Se oli mieletön fiilis. Täytyy muistaa että sarjaa on vielä jäljellä ja se on pitkä. Tosin toivon mestaruutta JYPille niin paljon koska olen pienestä pitäen lätkää seurannut ja käynyt peleissä.
Ensimmäisen finaalipelin perusteella kaikki pelit ovat varmasti yhtä jännittäviä ja tiukkoja.
Hallilla jaettiin kaikille Valtran punaisia paperikypäriä. Lähes kaikki laittoivat sen päähän ja olihan minunkin pakko. Hyvä puoli oli se että kaikki näytti yhtä hölmöltä se päässä niin ei tarvinnut hävetä :D Pakko oli sitten saada kuva paperikypärä päässä ja hallilla maalautin taas hurrikaaniin poskeeni!
Pelissä oli kivaa!
torstai 9. huhtikuuta 2009
Uudet kengät ulkoilee
Edellisessä postauksessa esittelemäni kengät pääsivät sittenkin jo tänään ulkoilemaan. Ulos voi tietenkin katsoa ennen kuin manaa kuinka märkää ja rapasta siellä on :D Tiet olivat siis täysin kuivat joten asuni rakentui uusien tennareideni ympärille. Muutenkin tänään oli rentojen vaatteiden vuoro koska pääsiäisloma alkoi ja tänään ei ollut mitään erityisiä velvotteita mihinkään suuntaan.
Asukuvat on otettu ystäväni luona koska meillä tuli nopea lähtö sinne. Hänellä on uusi modeemi ja netti ei meinannut alkaa toimimaan joten hurautimme samalla reissulla apuun kun olimme matkalla kauppaan. No muutaman kerran piti tekniseen tukeen soittaa ja asentaa systeemit koneelle uudestaan.. Lopulta tekninen tuki tuli siihen tulokseen että modeemissa on vika. Jeejee uusi modeemi menee heti vaihtoon. Aluksi ystäväni luuli että hän ei vaan osaa asentaa sitä.. olisi hän osannut mutta ei voi onnistua jos modeemi ei toimi!
Tuli joku ihmeellinen inspiraatio tehdä asukuvaan tuollainen ihana musta-pinkki tausta. Tuli vähän rauhaton versio mutta ajattelin että vaihtelu virkistää :D
Loppuilta kului ystäväpariskunnan luona Buzzia pleikkarilla pelaillen. Se on ihan tajuttoman kiva peli kun itse rakastan kaikkia tietovisailuja. Seuraavaksi pelataan kyllä Trivial Pursuitia :)
Asukuvat on otettu ystäväni luona koska meillä tuli nopea lähtö sinne. Hänellä on uusi modeemi ja netti ei meinannut alkaa toimimaan joten hurautimme samalla reissulla apuun kun olimme matkalla kauppaan. No muutaman kerran piti tekniseen tukeen soittaa ja asentaa systeemit koneelle uudestaan.. Lopulta tekninen tuki tuli siihen tulokseen että modeemissa on vika. Jeejee uusi modeemi menee heti vaihtoon. Aluksi ystäväni luuli että hän ei vaan osaa asentaa sitä.. olisi hän osannut mutta ei voi onnistua jos modeemi ei toimi!
huppari -H&M
t-paita -Benetton
toppi -Gina Tricot
farkkuleggarit -Vila
tennarit -Puma
nahkatakki -Only
Huivi -Benetton
t-paita -Benetton
toppi -Gina Tricot
farkkuleggarit -Vila
tennarit -Puma
nahkatakki -Only
Huivi -Benetton
Tuli joku ihmeellinen inspiraatio tehdä asukuvaan tuollainen ihana musta-pinkki tausta. Tuli vähän rauhaton versio mutta ajattelin että vaihtelu virkistää :D
Loppuilta kului ystäväpariskunnan luona Buzzia pleikkarilla pelaillen. Se on ihan tajuttoman kiva peli kun itse rakastan kaikkia tietovisailuja. Seuraavaksi pelataan kyllä Trivial Pursuitia :)
Pink & White
Ihanaa, löysin ne! Halusin kesäksi valkoiset sirot tennarit jotka käy moneen tilanteeseen. Ehtona oli myös se että kengät eivät saa näyttää tyhmältä farkkulegginssien kanssa.
Nämä kengät löytyivät aivan vahingossa Top-Sportista hintaan 39€. Olin varma että joudun unelmatennareista maksaa n. 100€. Kerrankin kävi tuuri :) Kengät ovat ihan unelmat koska kaiken muun ihanuuden lisäksi niistä löytyy mikäs muu kuin vaaleanpunainen yksityiskohta :) Kengät ovat mallia Puma Ring.

Odotan malttamattomana että saan tassutella uusilla kenkäihanuuksilla kaduilla. En vain millään vielä raaski laittaa niitä jalkaan kun kadut ovat vielä märkiä ja kuraisia.. Sitten kun on ensimmäinen kuiva keli ja auringonpaiste niin nämä pääsevät ulkoilemaan! Sitä odotellessa. Mulla on jo muutama asukokonaisuuskin suunniteltu kenkien kanssa :D
Nämä kengät löytyivät aivan vahingossa Top-Sportista hintaan 39€. Olin varma että joudun unelmatennareista maksaa n. 100€. Kerrankin kävi tuuri :) Kengät ovat ihan unelmat koska kaiken muun ihanuuden lisäksi niistä löytyy mikäs muu kuin vaaleanpunainen yksityiskohta :) Kengät ovat mallia Puma Ring.
Odotan malttamattomana että saan tassutella uusilla kenkäihanuuksilla kaduilla. En vain millään vielä raaski laittaa niitä jalkaan kun kadut ovat vielä märkiä ja kuraisia.. Sitten kun on ensimmäinen kuiva keli ja auringonpaiste niin nämä pääsevät ulkoilemaan! Sitä odotellessa. Mulla on jo muutama asukokonaisuuskin suunniteltu kenkien kanssa :D
keskiviikko 8. huhtikuuta 2009
Bileet tiedossa
Olen ollut jo kahtena viikonloppuna peräkkäin bilettämässä ja jatkoa seuraa tulevana lauanataina. Bilettäminen on kivaa mutta olen aika laiska heilumaan esim. baarissa. Joten nyt on todella omituista että kolmas viikonloppu peräkkäin menee biletyksen merkeissä :D Hyvä jos puolen vuoden aikana eksyn baariin edes niin montaa kertaa :D

Bileiden tarkoitus on kyllä todella hyvä joten tottakai lähden. Ihana ystäväni täyttää 22v. joten juhlimme sitä. Aluksi olemme ihan pienellä porukalla, hengailemme ja laulamme ehkä Singstaria. Tämän jälkeen suuntana on varmastikin joku baari :)
Arvatkaa vain onko mulla vaatekriisi? Tai no tavallaan on ja tavallaan ei.. Toivottu asu olisi joku yyberkiva bilemekko. No on mulla yksi sellainen ihan kiva mutta haluaisin ehkä jonkun herkullisen kevään värisen mekon. Joudun ehkä huomenna käydä tsekkailemassa vaatekauppoja ja Visa Electron vinkuu ehkä tai sitten ei :D Yksi vaihtoehto on pitää pää kylmänä eikä mennä kaupoille vaan päättäväisesti pukea "vanha" mekko päälle. Siinä kun ei ole mitään vikaa! "Vanha" mekko on ostettu viime syksynä eli onhan se jo ihan epätrendikäs ;)

Tällaista meininkiä on tällä suunnalla tiedossa lauantaina. Pääsiäisen aikana tulee kaksi JYPin peliä joten niitä jännätään TV:n kautta. Ei ainkaan iske tylsyys pienen pääsiäisloman aikana. Täytyy myös yrittää nukkua ja laiskotella hieman :)
Minkälaisia pääsiäisohjelmaa sinulla on?
Kollaasien kuvat: www.istockphoto.com ja www.corbis.com
Bileiden tarkoitus on kyllä todella hyvä joten tottakai lähden. Ihana ystäväni täyttää 22v. joten juhlimme sitä. Aluksi olemme ihan pienellä porukalla, hengailemme ja laulamme ehkä Singstaria. Tämän jälkeen suuntana on varmastikin joku baari :)
Arvatkaa vain onko mulla vaatekriisi? Tai no tavallaan on ja tavallaan ei.. Toivottu asu olisi joku yyberkiva bilemekko. No on mulla yksi sellainen ihan kiva mutta haluaisin ehkä jonkun herkullisen kevään värisen mekon. Joudun ehkä huomenna käydä tsekkailemassa vaatekauppoja ja Visa Electron vinkuu ehkä tai sitten ei :D Yksi vaihtoehto on pitää pää kylmänä eikä mennä kaupoille vaan päättäväisesti pukea "vanha" mekko päälle. Siinä kun ei ole mitään vikaa! "Vanha" mekko on ostettu viime syksynä eli onhan se jo ihan epätrendikäs ;)
Tällaista meininkiä on tällä suunnalla tiedossa lauantaina. Pääsiäisen aikana tulee kaksi JYPin peliä joten niitä jännätään TV:n kautta. Ei ainkaan iske tylsyys pienen pääsiäisloman aikana. Täytyy myös yrittää nukkua ja laiskotella hieman :)
Minkälaisia pääsiäisohjelmaa sinulla on?
Kollaasien kuvat: www.istockphoto.com ja www.corbis.com
Synergia-Areena odottaa
Oli tultava hehkuttamaan että lähden kohta 1.finaalipeliin JYP-Kärpät. Tänään on ollut kiireinen ja vilkas päivä ja se huipentuu lätkäpeliin! Aion huutaa ääneni käheäksi jotta JYP voittaisi :)

Mukavaa iltaa kaikille, palaillaan pelin jälkeen!
Kuva: www.keskisuomalainen.net

Mukavaa iltaa kaikille, palaillaan pelin jälkeen!
Kuva: www.keskisuomalainen.net
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)






