maanantai 31. elokuuta 2009

Superpallo

Nyt on starttailtu taas uusi viikko käyntiin. Minulla vähän nuutuneissa merkeissä kun en hölmönä mennyt tarpeeksi ajoissa nukkumaan eilen ja menin kuitenkin klo 8 töihin. Paikkasin asiaa kahden tunnin päikkäreillä joten tilanne on nyt oikein hyvä :) Pahoittelen päivän asu kuvien hieman huonoa laatua koska otin ne nopeasti kun tulin kotiin eikä kuvaajani ollut paikalla. Eiköhän tuosta kuitenkin selvää saa :)


Photobucket

Photobucket

Photobucket
neule -edc, toppi -GT, farkkuleggarit -Vila, huivi -Benetton, kengät -Bianco

Otsikko on Maija Vilkkumaan yhden uusimman levyn kipaleen nimi. Kuuntelin sitä kun kirjoitin tätä ja oli pakko laittaa se sitten otsikoksi :)

Vaikka maanantai on viikon tympein päivä niin Huippikset piristää sitä. Tarvitsen juuri sellaista maanantaisin. Olen muuten koukuttunut Livin Shoppailumatkalla Jodien kanssa sarjaan. Se on ihan huippu ja yleensä siinä shoppaillaan isoimmissa kaupungeissa. Ihan mahtava. Suosittelen :)

sunnuntai 30. elokuuta 2009

Kimallepaita

Ostin keväällä valkoiset farkut mutta en ole montaa kertaa ehtinyt niitä käyttämään. Oli niin lämmin kesällä ja hyvä niin tietenkin :) Tänään päätin kaivaa farkut kaapista päälleni kun menin vanhempieni luokse käymään ja tapaamaan yhteistä ystäväämme. Ystävämme asuu Washingtonissa joten oli upeaa nähdä pitkästä aikaa. Puhuttavaa riitti niin paljon että aika loppui ihan kesken. Pääasia että ehdimme kuitenkin vähän näkemään :)

Photobucket
farkut -Josefssons, vetoketjupaita -Global, t-paita -Vila, huivi -Seppälä, kengät -Bianco, laukku -Benetton


Otin ensin itse kuvan peilin kautta mutta halusin kuitenkin vielä kunnon kuvan. Värit oli mielestäni oikeammat peilin kautta otetussa mutta salamalla otettu kuva on selkeämpi. En sitten osannut päättää kumman laitan niin laitoin molemmat :D Harmaa paitani kimaltaa hieman jos huomaatte kuvasta. Tämä on aivan ihana paita, olen ihan in lööv ja ostettu vasta kaksi viikkoa sitten Turun Stockmannilta joten aika uusi vaate :)


Mitä tykkäätte asustani? :)

keskiviikko 26. elokuuta 2009

"My Summer 2009"


Tein kuvapostauksen tästä kesästä kun jäi tuo bloggaaminen hieman vähemmälle. Paljon on ollut kivoja tapahtumia ja juttuja.

Kesäkuussa oli poikaystäväni serkun häät

Photobucket


Juhannus ja mato-ongelle menossa


Photobucket


SuomiPOP festarit oli meidän takapihalla.

Aika kivaa oli katsoa omalta parvekkeelta kun takapihalla esiintyi esim. Yö, Maija Vilkkumaa, Stella, Eppu Normaali ja Paula Koivuniemi



Photobucket










Neste Rally 2009

Oltiin tunnelmassa mukana vaikka ei tällä kertaa päästy pätkille katsomaan menoa. Tietenkin oli poseerattava lempikuskini Petter Solbergin tallin edustalla, maskotin kanssa ja saatiin me voittajistakin kuva! Oman kylän poika voitti! :)


Photobucket



Photobucket



Photobucket

Mummolan rannassa oli rivitaloyhtiön 30v. juhlat puutarhajuhlien tyylillä.

Minä melkein putosin laiturilta ja lapset kasteli mun housut.

Photobucket



Photobucket




Silja Europa Kävimme laivailemassa elokuun alussa :)


Photobucket







Kuvista näkyy aika hyvin se millainen kesä minulla on ollut. Vaikka olenkin ollut töissä koko kesän, silti on ehditty tehdä vaikka mitä! :) Ihanaa oli myös se että tänä kesänä oli aika ihanat ilmat ja aurinko paistoi :)

maanantai 24. elokuuta 2009

Oli vähän pitkä tauko..

Huh, nyt on todella huono omatunto. En ole saanut koko kesänä aikaiseksi mitään tämän blogin eteen. Olen vain käynyt töissä ja nauttinut kesästä. Tosin alkukesästä työt vei jonkun verran voimia joten siksi blogi jäi hieman taka-alalle. Olisin tietenkin jotain taukotiedotetta voinut tänne laittaa.. :) Mutta yritetään taas päästä langoille ihan kunnolla :)


Tätä postausta kirjoitan töissä ollessani joten mitään kuvia ei ehdi laittaa. Nyt tuli vain sellainen olo että haluan taas jatkaa blogia :)


Mukavaa viikonalkua!

keskiviikko 27. toukokuuta 2009

Raitapaita

Photobucket



Noniin täällä ollaan taas linjoilla hiljaiselon jälkeen :) Ihan ensimmäisenä esittelinkin päivän asun ja asussa on uusi H&M:n paketissa tullut ihana raitaneule. Tuo on aivan ihana päällä ja on kivanvärinen. Neule on kivunnut suosikkipaitojeni listalle :)


Olen tällä viikolla ollut kolme iltaa putkeen iltavuorossa joten aamuisin olen nukkunut pitkään ja laiskotellut. Lähtenyt töihin ja kun kahdeksan jälkeen illalla on kotona on tehnyt mieli laiskotella lisää. Loppuviikko on aamvuoroa ja ihanaa että viikonloppu odottaa jo nurkan takana. Viikonlopulle on luvattu myös huikeaa helleilmaa, ihanaa! Täytyy vain kaivaa hellevaatteet esille. Tällä viikollakin ollut välillä tosi lämmin, eilen sai lähteä töihin lyhythihasella, leggareilla ja pistokkailla. Mun selkä alkaa olla jo jees kunnossa (kiitos korkokenkien ;) ) korkkarit ja satulatuoli töissä auttaa selkeästi asiaa. Toivotaan että pysyy kunnossa :)


Viikonlopullekin on buukattu aika paljon ohjelmaa ja toivottavasti ehdin bloggailla. Nyt varmasti saisi ainakin ihania aurinkoisia kuvia. Nyt iltapalaa ja sitten unille. Huomiseen!


Tuleeko lämpimät ilmat sinun mielestä aina yhtä yllättäen joka kesä? Mun mielestä ainakin tulee. Aina on liikaa päällä :D

perjantai 22. toukokuuta 2009

Weekend start

Täällä olen taas hoodeilla kirjoittelemassa. Yritän viikonlopun aikana saada jotain järkevää aikaiseksi. Ilmoittelen vain että olen edelleen innokas kirjoittelemaan vaikka nyt on ollut muutaman päivän hiljaiseloa. Viikko on mennyt töitä tehden ja helatorstai vapaata vietellen. On ollut kaikenlaista hässäkkää, pappani joutui maanantaina sairaalaan mutta pääsi jo onneksi tänään kotiin eikä vaiva ollutkaan onneksi vakava. Vierailtiin sairaalassakin tässä muutamia kertoja ja pappa heitti sellaista huumorinkukalla varustettua juttua että ulkopuolinen olisi luullut hänen olevan täysin terve :D


Olen ollut koneella tosi vähän, kaikki suosikkibloginikin on lukematta. Toivottavasti tilanne taas rauhottuu ja pääsen bloggailun maailmaan paremmin kiinni viikonloppuna. Ei tästä nyt muutenkaan kannata ottaa mitään paineita kun tämä on mulle harrastus, mutta niin mukava että kirjoitan mielelläni :)

Mitä teille kuuluu?

maanantai 18. toukokuuta 2009

Clutch

Mulla on ollut jo jonkin aikaa innostus hankkia iso arkikäyttöön sopiva clutch. Varsinkin kesää kohden ajatus tuntuu koko ajan paremmalta. Aina ei jaksa kantaa kahvoista laukkua ja olan yli menevä laukku hiostaa helteellä. Oivallinen olisikin iso clutch jota voisi tyylikkäästi pidellä kädessä. Kokosin kollaasiin muutamia kivannäköisiä mitä voisin itsekin käyttää. Kaikki laukut ovat Asokselta. Aluksi kun nämä laukut alkoivat yleistymään pidin niitä epäkäytännöllisinä ja hankalina, nyt kuitenkin olen sitä mieltä että nämä toimii :)



Photobucket



Kaikki on jollain tapaa suosikkejani mutta mieluiten ottaisin jonkun isoista mustista. Valkoinen Guess teksteillä oleva laukku on aika rouhean kiva mutta en tiedä sopisiko se kuitenkaan ihan täydellisesti just mulle. Vaaleanpunainen olisi ihana ja kirkaaanpunainen piristäisi tummaa asua. Käytännöllisyys kuitenkin ratkaisee tällä hetkellä ja jompi kumpi mustista laukuista hyppäisi ostoskoriini. Bonuksena voisin ostaa jonkun erikoisemman myöhemmin :)


Mikä clutcheista on suosikkisi? Pidätkö yleisesti ottaen clutch tyyppisistä laukuista?

sunnuntai 17. toukokuuta 2009

Ihana Rölli

Olimme eilen siskoni luona katsomassa ihanaa hoitokoiraa nimeltä Rölli. Rölli on labradorinnoutaja ja aivan ihana, suloinen ja kiltti koira. Mulla on ollut hirmuinen koiran paijaus kuume jo pitkään. Siskollani oli aikaisemmin kaksi koiraa mutta molemmat on lopetettu koska ne olivat jo niin vanhoja ja höppänöitä. Siskoni perhe ei ole toistaiseksi ottanut vielä uutta koiraa, mutta koiria he hoitavat mielellään. Rölli on siskoni ystävän koira. Viimeksi olin nähnyt Röllin pentuna, nyt ikää on jo reilu kaksi vuotta. Omaa koiraa emme voi ottaa koska olemme molemmat Laurin kanssa sen verran allergisia. Koirien kanssa voi muuten välillä hengailla kunhan muistaa syödä allergialääkettä :)

Nyt on hieman kuvasaldoa Röllistä ja kuvissa vilahtaa välillä siskoni poika joka on mun kummipoika. Vaatetus oli rentoa, sopii juuri hyvin koiran paijaukseen :) (Kuvia saa suuremmaksi kilikkailemalla.)







Ja loppuun päivän random ilme. Jotain pelleilin ja heti pääsin kuvaan :D


Loppuilta menikin Euroviisuja katsoessa Laurin porukoiden luona. Päätettiin jo valmiiksi että jäädään yöksi, kun ei jaksa millään ajella kotiin enään keskellä yötä. Oltiin siis yökylässä :)



Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Nyt mun on aika mennä nukkumaan :)

perjantai 15. toukokuuta 2009

Pinkkiperjantai

Day's outfit:



Photobucket

Photobucket

neuletakki -Vila, pikeepaita -Gina Tricot, farkut -Gina Tricot, kengät -Bianco, huivi -Benetton

Tänään hengailin töiden jälkeen iltapäivän ystäväni kanssa. Ostettiin kaupasta pizzaa, jäätelöä ja karkkia. Syötiin meidän parvekkeella ja pelattiin Trivial Pursuitia. Päivän asukin kuvattiin ja kuvista tuli osittain hulvattomia. Tuli sellainen olo että välillä pitää poseerata jotenkin eri tavalla :D Loppuillasta laulettiin Singstaria ja kikateltiin. Ilmeisesti oltiin jo sokerihumalassa. Nyt väsyttää aika tavalla ja kohta painun nukkumaan.

Selkävaivastani vielä sen verran että olen kuullut korkokenkien auttavan selkävaivoihin. Se korjaa selän asentoa jne. Tepastelin tässä eilen ja tänään kotona korkkareilla ja ei muuten sattunut selkään niin paljon. Täytyy tästä lähtien käyttää enemmän korkkareita jos selkä kivut menisivät ohi. Äidin työkaverilla selkäkivut oli jäänyt siihen kun alkoi käyttää päivittäin korkkareita. Tässä siis täytyy unohtaa tennaripäivät kokonaan ;)

Kyllä kelpaisi kuvassa olevilla kengillä sipsutella :)


Mukavaa viikonloppua!

Kenkäkuva täältä

torstai 14. toukokuuta 2009

Aurinkoa luvassa!

Moikka! Täällä ollaan, en ole unohtanut blogiani. Olen vain ollut aika unelias väsyttävien lääkkeiden takia ja välttänyt turhaa koneella istumista selkäni takia. Parempaan suuntaan ollaan menossa ainakin toivottavasti. Viikonloppuna loppuu tulehduskipulääkekuuri joten katsotaan tilannetta miten selkä jaksaa kun en syö enää lääkettä. Olen nukkunut tällä viikolla töiden jälkeen 2-3h:n päiväunia ja nukkunut yöllä kuitenkin todella sikeästi. Asukuviakaan ei valitettavasti ole nyt tarjolla mutta toivon että asia korjaantuisi huomenna ja viikonlopun aikana :)

Jotta tämä ei menisi pelkäksi kirjalliseksi höpinäksi, tein Lookletillä pari kivaa kesäasua mitkä miellytti mua aika paljon. Ensimmäinen on arkeen ja toinen juhlaan.

Photobucket

Photobucket



Innostuin leikkimään kesäisillä asukuvilla kun katsoin tulevien päivien sääennustetta. Ainakin Jyväskylään on luvattu ihanaa ilmaa. Alkuviikosta lämpömittari hipoo melkein kahtakymmentä astetta tähän tietoon!


Viikonloppuna olisi tarkoitus nauttia ihanasta ilmasta ja lauantaina täytyy tietenkin katsoa Euroviisut. Uskon että Waldo voi jopa pärjätä ihan hyvin. Olen tässä nyt sivusilmällä katsonut semifinaalien esiintyjiä ja yksikään tämänpäiväisistä ei ole vielä vakuuttanut.

Nyt lähden pikku hiljaa unille koska töissä on oltava aamulla 7:45

maanantai 11. toukokuuta 2009

Relax



Bongasin Lookbookista ihanan rennon asun joka sopii sellaisiin päiviin kun tekee mieli jäädä vain nukkumaan. Tämä olisi myös täydellinen maanantaityyli :D Ihanan yksinkertainen ja rento mutta silti tyylikäs.


Mitä pidät asusta?

kuva: www.lookbook.nu

sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Mummolassa

Innostuin vähän kuvailemaan mummolan maisemia. Tässä muutamia kuvia ja lopuksi päivän asu.










Photobucket

bolero -Vila, t-paita -Vila, hame -Josefssons, kengät -Bianco, koru -Glitter

Asu on kuvattu omalla parvekkeella. Nyt on juhlat sitten juhlittu ja huomenna on paluu arkeen. Töihin meen 7:45 joten aikainen herätys on. Kohta ratkeaa Tanssii tähtien kanssa finaali ja sen jälkeen alkaa jääkiekon MM-kisojen finaali. Urheilufanina mun on pakko tsekata hieman peliä ja mennä sitten unille. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!



PS. Ostettiin isin kanssa äidille tällainen ihanan vihreänsävyinen Snö of Swedenin koru. Äidillä on vihreä villitys joten tämä koru oli ihan nappi ratkaisu ja vahingossa sattui nenän eteen. Äiti tykkäsi paljon :)