sunnuntai 18. lokakuuta 2009
Valoa
Ostin muutama päivä sitten vihdoinkin sisustusvalot kotiimme. Olen todella usein ihaillut tutuillani valoja maljakossa ja nyt sain itsekin ihanat valot. Tässä on kivaa se kun nämä voi laittaa esille jo pitkästi ennen joulua ja tuovat ihanasti piristystä pimeyteen. Maljakko on saatu ylioppilaslahjaksi ja on Tommy Tabermanin sarjaa. Maljakko on mielestäni aivan ihana.
lauantai 17. lokakuuta 2009
Onko pakko keksiä otsikko?
Tulin ilmoittelemaan että täällä ollaan vielä. Jotenkin on vaan nyt ollut sellainen hankala vaihe koska sairastelu on kestänyt jo 4 viikkoa. On energiat aika lopussa. Sain onneksi antibioottikuurin maanantaina joten toivotaan että alkaisi helpottamaan tämä flunssa ja siihen liittyvät oireilut. Menin torstaina taas töihin mutta muutaman tunnin jälkeen tuli niin kauhean paha olo että oli pakko lähteä pois ja sain taas saikkua ensi keskiviikkoon asti. Lääkärin mukaan mun elimistö on jotenkin nyt tosi rasittunut pitkästä sairastamisesta. Sitten kun oikeasti pitää tehdä töitä ja keskittyä niin se ei jaksa..
Pahoittelen että tämä blogi on nyt tälläinen sairaskertomus blogi. Yritän tässä nyt kirjoitella mukavia juttuja tänne kunhan saan aikaiseksi ja jaksan inspiroitua. Minunkin aina niin iloinen, pirteä ja positiivinen asenne on alkanut kärsiä tästä sairastelusta. Tunnolliselle työntekijälle on aika tuskaista olla jatkuvasti sairaslomalla. Silti yritän kuitenkin mennä hyvällä mielellä eteenpäin :) Lääkäri sanoi että ei saa jäädä kotiin murehtimaan että jos vain jaksaa niin saa mennä ihmisten ilmoille ja hyvä niin!

Ottakaa mallia Puolenhehtaarin metsän asukeista ja pitäkää sateenvarjo mukana viikonloppuna. Voi olla että sitä tarvitsee, täällä näyttää aika märältä kun ulos katsoo.
Mukavaa lauantaita!
Pahoittelen että tämä blogi on nyt tälläinen sairaskertomus blogi. Yritän tässä nyt kirjoitella mukavia juttuja tänne kunhan saan aikaiseksi ja jaksan inspiroitua. Minunkin aina niin iloinen, pirteä ja positiivinen asenne on alkanut kärsiä tästä sairastelusta. Tunnolliselle työntekijälle on aika tuskaista olla jatkuvasti sairaslomalla. Silti yritän kuitenkin mennä hyvällä mielellä eteenpäin :) Lääkäri sanoi että ei saa jäädä kotiin murehtimaan että jos vain jaksaa niin saa mennä ihmisten ilmoille ja hyvä niin!

Ottakaa mallia Puolenhehtaarin metsän asukeista ja pitäkää sateenvarjo mukana viikonloppuna. Voi olla että sitä tarvitsee, täällä näyttää aika märältä kun ulos katsoo.
Mukavaa lauantaita!
sunnuntai 11. lokakuuta 2009
Vaaleanpunainen krokotiili
Mulla on uusi pipo! Maailman mahtavin pipo ikinä mitä voi olla! Se on täydellisen vaaleanpunainen. Etsin täydellisen vaaleanpunaista mun päähän sopivaa pipoa viime talvena enkä löytänyt mistään. Nyt osui ja upposi. Tarkoitus ei ollut välttämättä että se on jonkun tietyn merkkinen. Tämä täydellinen vaaleanpunainen sattui vain löytymään krokotiilimallistosta ja ihan vahingossa tuo ihanuus osui silmään. Täydellistä. Pidän tuota varmaan töissäkin sisällä. Olen ihan in löööv. Mulla on nyt krokotiilileima otsassa. Olkoon vain, vaaleanpunainen on ihana väri! Ostopaikkana Kekäle, hinta 34€.
Pahoittelen kuvissa esiintyvää levottomuutta, joskus tekee mieli irroitella.
Ihanaa syksyistä sunnuntaita!
lauantai 10. lokakuuta 2009
Mariskooli
Lauantai-ilta kuluu mukavasti Lontoon rakeiden, Tutti Frutti- Smoothie karkkien, Big Brotherin ja James Bond-leffan parissa. Kyllä, vanhemmat 007 leffat ovat ihan mahtavia!
Mitä teidän lauantaihin kuuluu tänään?
Lördag
Hellou! Tässä tulee nyt erittäin huonolaatuiset day's outfit kuvat. Parempia toivottavasti luvassa ensi kerralla. Lauantai on vierähänyt mukavasti. Kävimme serkkujeni luona ja kaupoilla. Nyt olisi päiväunifiilis.. Katsotaan malttaako mennä nukkumaan. Toisaalta tekisi mieli katsoa katsomo.fi:stä Kadonneen jäjillä sarjaa koska kaikkia osia en ole nähnyt.
Huisin mahtavaa lauantai-iltaa!
Huisin mahtavaa lauantai-iltaa!
torstai 8. lokakuuta 2009
Kaksikymmentäkaksi
Mulla oli tiistaina synttärit, täytin helposti muistettava iän eli 22-vuotta. Siksi tietenkin helppo että siinä on kaksi samaa numeroa ja ne on kakkosia :D
Asukuvatkin otettiin synttäripäivänä mutta mulle tuli kriisi niiden kanssa ja mielestäni näytin ihan kamalalta joten en voinut niitä sitten julkaista. Tässä luvassa nyt kuvaa synttärikakusta ja tämän päivän asusta.
Tein valkosuklaa-daim kakun Hellapoliisi.fi sivustolta löytyneen ohjeen mukaan. Voin kertoa että tuo oli todella hyvää mutta ei kuitenkaan liian makeaa vaikka niin voisi luulla. Kahvilla kävivät yksi kaveri ja mun + Laurin vanhemmat. Mulla oli jo sen verran hyvä olo että kakun jaksoin leipoa :) Tosin tuo on niin helppo ja vie vähän aikaa joten ei tarvinnut paljoa voimia siihen.
Asukuvatkin otettiin synttäripäivänä mutta mulle tuli kriisi niiden kanssa ja mielestäni näytin ihan kamalalta joten en voinut niitä sitten julkaista. Tässä luvassa nyt kuvaa synttärikakusta ja tämän päivän asusta.
Tein valkosuklaa-daim kakun Hellapoliisi.fi sivustolta löytyneen ohjeen mukaan. Voin kertoa että tuo oli todella hyvää mutta ei kuitenkaan liian makeaa vaikka niin voisi luulla. Kahvilla kävivät yksi kaveri ja mun + Laurin vanhemmat. Mulla oli jo sen verran hyvä olo että kakun jaksoin leipoa :) Tosin tuo on niin helppo ja vie vähän aikaa joten ei tarvinnut paljoa voimia siihen.
neule -H&M / leggarit -Gina / paita -H&M / kengät -Bianco / laukku -Benetton / takki -Only / huivi -Seppälä
Tässä tämän päivän asu jolla kävin kaupungilla ja töissä. Siis kävin oikeasti töissä, olin siellä 3h kunnes kuume nousi ja lähdin kotiin :/ Huomenna pääsen lääkärille, katsotaan mikä on tuomio. Toivottavasti mun kuumeilu ei johdu paikan sisäilmasta. Hermo menee koska kotona on ihan jees olo. No katsellaan ja yritetään olla ottamatta paineita tilanteesta. Enhän sille mitään voi. Korkeintaan voin saada vahvemmat allergialääkkeet.
Mukavaa torstai-iltaa!
Tässä tämän päivän asu jolla kävin kaupungilla ja töissä. Siis kävin oikeasti töissä, olin siellä 3h kunnes kuume nousi ja lähdin kotiin :/ Huomenna pääsen lääkärille, katsotaan mikä on tuomio. Toivottavasti mun kuumeilu ei johdu paikan sisäilmasta. Hermo menee koska kotona on ihan jees olo. No katsellaan ja yritetään olla ottamatta paineita tilanteesta. Enhän sille mitään voi. Korkeintaan voin saada vahvemmat allergialääkkeet.
Mukavaa torstai-iltaa!
perjantai 2. lokakuuta 2009
Kuinkas sitten kävikään..
Lupailin eilen aamuisessa postauksessa asukuvia. Valitettavasti niitä nyt ei tule koska ehdin jopa olla kolme tuntia töissä kun kuume nousi ja olo muuttui aivan kauheaksi. Ei sitten ollut voimia kuvata asua kun tulin lääkärin kautta kotiin. Nyt ollaankin sitten sairaslomalla ensi keskiviikkoon asti. Torstaina palaan töihin. Lääkäri pelkää että pitkittynyt flunssa johtuisi paikan sisäilmasta, muutama muukin oireilee (tai oikeastaan aika moni ) ja ala-asteella olin homekoulussa. Silloin altistuin kaikelle tuollaiselle todella pahasti. Lääkärin mielestä on nyt hyvä testata miten tilanne muuttuu jos olen niin kauan pois että flunssa olisi parantunut. Toivotaan että tämä olisi vain pitkittynyt flunssa eikä johtuisi muusta. No hei ei tästä pitänyt mitään sairaskertomusta tulla. Saan kuitenkin ensi viikon alussa käydä ihmisten ilmoilla, lääkäri antoi luvan :)
Nyt saatte eilisen asun vähän erilaisessa muodossa. Kaikki vaatteet paitsi takki ja huivi eivät ole suoraan samat mitä mulla oli. Kengät on ihanat ja neule mahtavan lämmin ja pehmä. Olisin tuossa asussa viihtynyt ihan koko päivänkin töissä jos olo ei olisi ollut niin huono.
neule -H&M / farkut Levi's / nahkatakki -Only / kengät Josefssons / huivi -Seppälä / laukku -Benetton Takki bongattu kuvaan Elloksen sivuilta ja huvi Googlettamalla.
Vaikka päivän asuja ei ahkerasti nyt tule niin mulla on muita juttuja mielessä. Kunhan saan inspiraation kun tää flunssa on sellanen että välillä ei jaksa mitään ja välillä on ihan hyvä olo.
Mukavaa viikonloppua!
Nyt saatte eilisen asun vähän erilaisessa muodossa. Kaikki vaatteet paitsi takki ja huivi eivät ole suoraan samat mitä mulla oli. Kengät on ihanat ja neule mahtavan lämmin ja pehmä. Olisin tuossa asussa viihtynyt ihan koko päivänkin töissä jos olo ei olisi ollut niin huono.
neule -H&M / farkut Levi's / nahkatakki -Only / kengät Josefssons / huivi -Seppälä / laukku -Benetton Takki bongattu kuvaan Elloksen sivuilta ja huvi Googlettamalla.
Vaikka päivän asuja ei ahkerasti nyt tule niin mulla on muita juttuja mielessä. Kunhan saan inspiraation kun tää flunssa on sellanen että välillä ei jaksa mitään ja välillä on ihan hyvä olo.
Mukavaa viikonloppua!
torstai 1. lokakuuta 2009
Hottia pinkkiä
Aika hienosti mun runosuoni kukkii tuossa otsikossa. Yritin hienosti keksiä sen liittyen aiheeseen :D
Iittala on julkaissut uuden värin HotCool laseista. Meillä on HotCool laseja isoina mustalla muoviosalla. Nyt tulisi oiva tilaisuus hankkia pienempiä ja pinkillä muoviosalla. Kaiken lisäksi tämä on roosa nauha tuote joten osa tuotosta menee hyvään tarkoitukseen. Mun täytyy varmaan ostaa nämä. Kaksi kappaletta laseja maksaa 19,90€ Mun talviaamut varmasti alkaa pirteästi kun saan juoda aamuteet pinkinsävyisestä lasista!
Tänään luvassa asukuvia koska olen lähtenyt yli viikon jälkeen ihmisten ilmoille!
Iittala on julkaissut uuden värin HotCool laseista. Meillä on HotCool laseja isoina mustalla muoviosalla. Nyt tulisi oiva tilaisuus hankkia pienempiä ja pinkillä muoviosalla. Kaiken lisäksi tämä on roosa nauha tuote joten osa tuotosta menee hyvään tarkoitukseen. Mun täytyy varmaan ostaa nämä. Kaksi kappaletta laseja maksaa 19,90€ Mun talviaamut varmasti alkaa pirteästi kun saan juoda aamuteet pinkinsävyisestä lasista! Tänään luvassa asukuvia koska olen lähtenyt yli viikon jälkeen ihmisten ilmoille!
keskiviikko 30. syyskuuta 2009
Välivuosi insinööriksi opiskelusta
Mulla on nyt sellainen tilanne että mun ei tarvitse mennä vuoteen kouluun. Aika kivaa ja helpottavaa. Olen ollut koulussa taukoamatta 7-vuotiaasta asti ja nyt alkoi tuntumaan siltä että riittää vähäksi aikaa. Haluan opiskella alani loppuun mutta tuntuu siltä että tarvitsin hengähdystaukoa. Koko ajan on menty kauheaa vauhtia eteenpäin ja nyt tuli sellainen olo että voisi vähän rauhoittua. Kaksi vuotta olen opiskellut ja kaksi olisi vielä jäljellä. Kaiken lisäksi olen kahden luokan ainoa tyttö joten pojat saavat olla nyt keskenään siellä :D Ymmärrätte varmaan että välillä tarttisin siellä hieman naisellistakin ymmärrystä. Tiesin kuitenkin että jos lähden opiskelemaan tietoverkkotekniikkaa, näin voi käydä eli on ainoa tyttö. Pidän kyllä alastani mutta minusta tulee insinööri nyt vähän suunniteltua myöhemmin :)

En suinkaan aio olla tekemättä yhtään mitään. Välivuoteen tuli mahdollisuus koska hain kesätyöpaikasta jatkosopimusta ja sain sellaisen vuodeksi. Kaiken lisäksi vuosi ei mene hukkaan koska saan tehdä opiskelualani töitä joten työkokemusta karttuu mukavasti.
Olen ajatellut että otan kaiken irti siitä että voin työpäivän jälkeen sanoa huihait sellaiselle pakolliselle tekemiselle. Tarkoitan siis sitä että ei läksyjä, tenttejä, fysiikan raportteja ja stressiä siitä että on naimisissa koulun kanssa. Ihanaa että voi hyvällä omalla tunnolla maata sohvalla katsomassa hömppäohjelmia vaikka koko illan jos siltä tuntuu. Työt jatkuvat vasta kun aamulla menen työpaikalle. Tällä hetkeltä tämä tuntuu aika makealta, työkaverit on mahtavia samoin se että rahaa tulee kivasti enemmän kuin opintotuki olisi. Mä niin tartten tätä taukoa, muuten voisi käydä huonosti.

Kuulostaa varmaan siltä että olen överitunnollinen opiskelija. Olen kyllä sitäkin, mutta kyllä meillä on koulunkäynti aika intensiivistä verrattuna siihen mitä olen muilta aloilta kuullut. Jos siis haluaa hyviä arvosanoja. Minä kun en ole superlahjakas älykkö niin joudun tekemään töitä oppimisen eteen.

Olen ajatellut viime aikoina että pitäisi osata rauhoittua jos siltä tuntuu. Jotenkin tämä yhteiskunta vaikuttaa niin suorituskeskeiseltä että oikein hirvittää. Mun mielestä kannattaa tehdä niin kuin hyvältä tuntuu ja olla rohkeasti oma itsensä jos tuleekin poikkeavia tilanteita esimerkiksi haluaa taukoa opiskelusta..

Kuvituksena vähän poseerauksia keväältä ja kesältä. Mulla on nyt niin vapautunut olo ja nuo kuvat kertoo kyllä aika hyvin mun fiilikset!
Mitä mieltä olette nykymaailman menosta? Onko tahti liian kiivasta ja osataanko rauhoittua jos siltä tuntuu?
Päivän vitsi: Mitä eroa on insinöörillä ja lyhtypylväällä? Lyhtypylvään päässä on valoa! Hihii.. Mulla varmaan sammuu sitten viimesetkin valot kun joskus valmistun ;)
PS. Flunssakin alkaa pikku hiljaa näyttää parempaa suuntaa. Ehkä oikeasti pääsen jo huomenna töihin!
En suinkaan aio olla tekemättä yhtään mitään. Välivuoteen tuli mahdollisuus koska hain kesätyöpaikasta jatkosopimusta ja sain sellaisen vuodeksi. Kaiken lisäksi vuosi ei mene hukkaan koska saan tehdä opiskelualani töitä joten työkokemusta karttuu mukavasti.
Olen ajatellut että otan kaiken irti siitä että voin työpäivän jälkeen sanoa huihait sellaiselle pakolliselle tekemiselle. Tarkoitan siis sitä että ei läksyjä, tenttejä, fysiikan raportteja ja stressiä siitä että on naimisissa koulun kanssa. Ihanaa että voi hyvällä omalla tunnolla maata sohvalla katsomassa hömppäohjelmia vaikka koko illan jos siltä tuntuu. Työt jatkuvat vasta kun aamulla menen työpaikalle. Tällä hetkeltä tämä tuntuu aika makealta, työkaverit on mahtavia samoin se että rahaa tulee kivasti enemmän kuin opintotuki olisi. Mä niin tartten tätä taukoa, muuten voisi käydä huonosti.

Kuulostaa varmaan siltä että olen överitunnollinen opiskelija. Olen kyllä sitäkin, mutta kyllä meillä on koulunkäynti aika intensiivistä verrattuna siihen mitä olen muilta aloilta kuullut. Jos siis haluaa hyviä arvosanoja. Minä kun en ole superlahjakas älykkö niin joudun tekemään töitä oppimisen eteen.
Olen ajatellut viime aikoina että pitäisi osata rauhoittua jos siltä tuntuu. Jotenkin tämä yhteiskunta vaikuttaa niin suorituskeskeiseltä että oikein hirvittää. Mun mielestä kannattaa tehdä niin kuin hyvältä tuntuu ja olla rohkeasti oma itsensä jos tuleekin poikkeavia tilanteita esimerkiksi haluaa taukoa opiskelusta..
Kuvituksena vähän poseerauksia keväältä ja kesältä. Mulla on nyt niin vapautunut olo ja nuo kuvat kertoo kyllä aika hyvin mun fiilikset!
Mitä mieltä olette nykymaailman menosta? Onko tahti liian kiivasta ja osataanko rauhoittua jos siltä tuntuu?
Päivän vitsi: Mitä eroa on insinöörillä ja lyhtypylväällä? Lyhtypylvään päässä on valoa! Hihii.. Mulla varmaan sammuu sitten viimesetkin valot kun joskus valmistun ;)
PS. Flunssakin alkaa pikku hiljaa näyttää parempaa suuntaa. Ehkä oikeasti pääsen jo huomenna töihin!
maanantai 28. syyskuuta 2009
Oliko pakko selata nettikauppoja?
Muutama hetki sitten selailin bubbleroom.fi nettikauppaa ja tälläinen ihanuus hyppäsi silmilleni. Aivan täydellisen ihana musta laukku. Tykkään tuosta pussimaisuudesta valtavasti. Hintaa on 63,90€ Joutuukohan tilaamaan.. Mietitään nyt vielä mutta aika kiva tuo olisi. Bubbleroomissa on kaikkea muutakin ihanaa..
Edelleen olen flunssan kourissa. Eilen meni ääni todella käheäksi ja olo hieman huononi, edelleen myös lämpöä. Lääkäri ystävällisesti kirjoitti kolme päivää sairaslomaa jos minä tästä torstaiksi selviäisin töihin. Eihän tästä tule mitään kun väsyttääkin kamalasti koko ajan. Mitään asukuvia ei edelleenkään ole luvassa. Muutamia juttuja on mielessä ja jos suinkin jaksan, kirjoittelen niitä sitten tässä alkuviikolla :)
Mukavaa viikkoa!
Kuva: www.bubbleroom.fi
Edelleen olen flunssan kourissa. Eilen meni ääni todella käheäksi ja olo hieman huononi, edelleen myös lämpöä. Lääkäri ystävällisesti kirjoitti kolme päivää sairaslomaa jos minä tästä torstaiksi selviäisin töihin. Eihän tästä tule mitään kun väsyttääkin kamalasti koko ajan. Mitään asukuvia ei edelleenkään ole luvassa. Muutamia juttuja on mielessä ja jos suinkin jaksan, kirjoittelen niitä sitten tässä alkuviikolla :)
Mukavaa viikkoa!
Kuva: www.bubbleroom.fi
perjantai 25. syyskuuta 2009
Rillipään haaveita
Tarvitsen uudet lasit ja tässä sairastaessa oli aikaa syventyä valikoimiin. Kaivoin netin syövereistä kivoja laseja. Sinne päin laseja löytyy mutta toivon että optikolta löytyy sitten ihan täydelliset yksilöt tai sitten joutuu metsästämään 100 vuotta.. Oon aika vaativa nimittäin :D
Ehdottomasti haluan jokapäiväiseen käyttöön hengettömät lasit. Sangat saa kuitenkin sivuilta olla paksut ja niissä pitää olla "timantteja" olen nyt mieltynyt sellaiseen malliin. Elämässä pitää olla vähän glitteriä.. eikun :D Mulla on aina ollut haaveena että olisi ainakin kahdet lasit mitä voisi käyttää. Joudun kuitenkin käyttämään laseja joka päivä ja piilareilla mun näköä ei voida voimakkaan hajataiton takia korjata kunnolla joten näillä mennään.
Kuvassa 1. ja 2. lasit ovat sitä tyyliä mitä nyt haluan. Ykkönen vielä enemmän oikeastaan. Täydelliset olisi mulle hengettömät ja sivusangoissa vaaleanpunaista ja niitä "timantteja". Ah ne olisi niin mua. Vaihtoehdoista 3. ja 4. on niitä sopivia kakkoslasi vaihtoehtoja. Neloslasit on Favopticilta jossa myydään todella edullisesti laseja, nuo irtoisi reilulla satasella joten aion tilata pinkit unelmat sovitukseen. Kun tästä paranen hyökkään optikkoliikkeeseen ihastelemaan laseja.
Päivän asuja tai muuta ihmisten ilmoilla olemista ei ole luvassa vielä pariin päivään. En tajua miten tää tauti voi kestää näin kauan. Nyt on viides päivä menossa eikä mitään tietoa parantumisesta. No ens viikolla jos pääsisi töihin olisi ihan jees :)
Kuvat: favoptic.com ja bestbuyeyeglasses.com
Ehdottomasti haluan jokapäiväiseen käyttöön hengettömät lasit. Sangat saa kuitenkin sivuilta olla paksut ja niissä pitää olla "timantteja" olen nyt mieltynyt sellaiseen malliin. Elämässä pitää olla vähän glitteriä.. eikun :D Mulla on aina ollut haaveena että olisi ainakin kahdet lasit mitä voisi käyttää. Joudun kuitenkin käyttämään laseja joka päivä ja piilareilla mun näköä ei voida voimakkaan hajataiton takia korjata kunnolla joten näillä mennään.
Kuvassa 1. ja 2. lasit ovat sitä tyyliä mitä nyt haluan. Ykkönen vielä enemmän oikeastaan. Täydelliset olisi mulle hengettömät ja sivusangoissa vaaleanpunaista ja niitä "timantteja". Ah ne olisi niin mua. Vaihtoehdoista 3. ja 4. on niitä sopivia kakkoslasi vaihtoehtoja. Neloslasit on Favopticilta jossa myydään todella edullisesti laseja, nuo irtoisi reilulla satasella joten aion tilata pinkit unelmat sovitukseen. Kun tästä paranen hyökkään optikkoliikkeeseen ihastelemaan laseja.
Päivän asuja tai muuta ihmisten ilmoilla olemista ei ole luvassa vielä pariin päivään. En tajua miten tää tauti voi kestää näin kauan. Nyt on viides päivä menossa eikä mitään tietoa parantumisesta. No ens viikolla jos pääsisi töihin olisi ihan jees :)
Kuvat: favoptic.com ja bestbuyeyeglasses.com
torstai 24. syyskuuta 2009
Shoppailua Asoksella
Olen vahvasti sitä mieltä että on vaarallista olla kipeänä kotona ja surffailla netissä. Ehtii tutkia nettikauppoja ja kuolata ihania vaatevalikoimia. Tilasin nyt tuon laukun mitä olen jo kauan halunnut ja bonuksena ihastuin tuohon aivan ihanaan Smurffiina paitaan. Milloin kasvan aikuiseksi? :D En voi sille mitään että tuollaiset vaatteet vaan on niin söpöjä.. Olisin halunnut tilailla Asokselta vaikka mitä ihanaa mutta yritin nyt hillitä itseni. Laukku on French Connectionin ja paita Junk Foodin. Katsotaan miten paita sopii mulle kun paketti saapuu.
Keräsin tässä vielä muutaman jutun mitkä jäivät harkintalistalle. Varsinkin tuo valkoinen neuletakki olisi aivan mahtava mutta sillä on hintaa noin. 150€ joten on aika arvokas. Mikki-hiiri paitakin on kiva mutta sekin maksaa 50€ ja teepparista se on aika paljon.. No minä tässä mietiskelen.. Katsotaan miten käy :D
Nyt aion yrittää tuleeko lapasten neulomisesta mitään.. Sen verran vielä on kuumeinen olo. Alkaa vaan kyllästyttää tämä tekemättömyys.
Palataan huomenna :)
Kuvat: www.asos.com
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
