keskiviikko 8. huhtikuuta 2009

Synergia-Areena odottaa

Oli tultava hehkuttamaan että lähden kohta 1.finaalipeliin JYP-Kärpät. Tänään on ollut kiireinen ja vilkas päivä ja se huipentuu lätkäpeliin! Aion huutaa ääneni käheäksi jotta JYP voittaisi :)




Mukavaa iltaa kaikille, palaillaan pelin jälkeen!

Kuva:
www.keskisuomalainen.net

tiistai 7. huhtikuuta 2009

Nail Art



Olen jo kauan haaveillut rakennekynsistä. Olisi helppoa kun voisi vain mennä laitattamaan kynnet ja käydä huollattamassa niitä säännöllisin väliajoin. Ei tarvitsisi itse tehdä mitään muuta kun ihailla upeita kynsiä :) Itselläni menee aina hermot kun saan vasemman käden tehtyä hienoksi. Vasemmalla kädellä kun pitäisi tehdä oikea käsi niin siitä taas ei meinaa tulla mitään :D

Haaveilen kynsistä joissa olisi jotain kivaa kimalletta, vaaleanpunaista ja valkoista. Sellaiset haluaisin ihan ensimmäiseksi jos rakennekynnet ottaisin. Myöhemmin voisi sitten kokeilla erilaisia värejä yms..

Tein kollaasin ihanista kynsistä. Nämä kaikki ovat Studio One paikan käsialaa.


Photobucket

Kuvien kynnet ovat upeita mutta hieman liian pitkät minun makuuni, ottaisin hieman lyhyemmät. Haluaisin kynsien kuitenkin olevan käytännölliset etteivät ne olisi jatkuvasti tiellä kun jotain tekee.

Ongelmana tässä on kuitenkin hinta. Jos kynnet olisivat edullisemmat ottaisin ne välittömästi. Voisin kyllä kerralla maksaa kynsien laittamisen eli paikasta riippuen n. 100€. Kynsiä täytyy kuitenkin huollattaa 4-6 viikon välein ja sekin maksaa n. 60€ kerta joten on hieman tyyristä opiskelijalle. Ratkaisu siihen olisi että ottaisin kynnet kesäksi kun käy töissä jne.. mutta veikkaan että luopuminen kynsistä syksyllä olisi tympeää. Uhmaan sitäkin että joudun kynsistä luopumaan ja otan ehkä rakennekynnet tulevaksi kesäksi, eli heti kun ensimmäinen palkka kilahtaa tililleni :D



Vaihtoehtona on myös että kävisin n. 4-6 viikon välein hoidattamassa kynnet koristelakkauksen kera. Tällainen lakkaus pysyy tosi hyvin jos siihen lisää itse LCN:n väritöntä "liimalakkaa". Tämä tekee lakasta kestävämmän. Koristelakkautin kynteni ylioppilasjuhliini ja tällä systeemillä lakat kestivät kolme viikkoa hienosti :) Tämä systeemi tulisi ehkä hieman edullisemmaksi.

Mitä mieltä olet rakennekynsistä? Onko sinulla koskaan ollut niitä?

Pink stuff

Olin lauantaina kaupungilla ja tarttui pari heräteostosta mukaan..

Photobucket


Photobucket

En voinut vastustaa tätä paitaa kun näin tämän Benettonilla. Niin minun värinen ja mulle sopiva :D Hintaa oli 19€ ja kassan kautta kiikutin tämän ihanuuden kotiin.

Photobucket

Tällaista juomapulloa olin etsinyt jonkun aikaa. Tiesin että Nikella on tällaisia ihania vaaleanpunaisia ja nyt se löytyi Intersportista hintaan 9€

maanantai 6. huhtikuuta 2009

Turhamaisuuksia

Jenna haastoi minut vastaamaan turhamaisuus kyselyyn. Ajattelin sitten heti täräyttää vastaukset tähän :)



1) Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
Kyllä ja en. Nyt teinivuodet ylitettyäni olen oppinut pitämään ulkonäöstäni sellaisena kuin se on. Välillä ja joskus vähän liiankin usein on kyllä niitä "olenmaailmanruminihminen" angsteja.


2) Mitä muuttaisit ulkonäössäsi?

Haluaisin isommat silmät ja hieman tummemman ihon tämän kalkkilaivankapteeni version tilalle.

3) Mitä muut ovat kehuneet ulkonäössäsi?

Hiuksia, jalkoja, kasvoja, hampaita.

4) Meikkaatko päivittäin?
Käytännössä kyllä. En tietenkään sellaisina päivinä jos olen vain kotona.


5) Perusmeikkisi?

Meikkivoide, ripsari, poskipuna, huulikiilto/huulirasva



6) Hiustesi väri & pituus?

Tumman ruskea ja puolipitkä

7) Kuinka usein...


...värjäät hiuksiasi?

noin 2kk:n välein

...peset hiuksesi?

useimmiten joka toinen päivä

...käyt suihkussa?

joka päivä tai joka toinen päivä


...kuorit ihoasi?

välillä useammin, välillä harvemmin


...käyt kosmetologilla?

en käy säännöllisesti, välillä tulee inspiraatio

...poistat ihokarvojasi?
talvella harvemmin, kesällä useamman kerran viikossa


...käyt solariumissa?
en ole koskaan käynyt, enkä tähän tietoon ole menossa


8) Miten pidät hiuksiasi?

Yleensä auki


9) Miten tukkasi on nyt?
Auki


10) Rasvaatko ihoasi?

Kasvot aina aamuisin ja iltaisin, muu vartalo lähes joka päivä.




11) Tyypillisimmät vaatteesi?

Farkut/farkkuleggarit, pitkä toppi ja neuletakki + joku koru kaulassa

12) Mitä sinulla on nyt ylläsi?

Farkkuleggarit, vaaleanpunainen toppi, luonnonvalkoinen vetoketjupaita

13) Millaiset alusvaatteet on ylläsi?

Mustat


14) Kuinka monet farkut omistat?

Neljät

15) Millaisia kenkiä käytit viimeksi?

Matalapohjaisia mustia saappaita



16) Millaista takkia pidit viimeksi?

Nahkatakkia

17) Minkälaisia rintaliivejä käytit viimeksi?

Mustia


18) Lempikorusi?

Vågan sydänkaulakoru + Kalevala Korun vanamot

19) Käytätkö kynsilakkaa?
Kyllä


20) Lempihajuvetesi?

Tällä hetkellä on kaksi huippusuosikkia. Escada -Sunset Heat ja Paris Hilton -Heiress


21) Shampoo ja hoitoainemerkkisi?

Tigi


22) Millaisia sormuksia löytyy sormistasi?
Valkokultainen kihlasormus yhdellä timantilla ja Kalevala korun Vanamo


23) Tarkkailetko painoasi?
Ajoittain kyllä. Yleensä sen tuntee kropassa ja vaatteissa onko laihtunut/lihonut


24) Viimeisin ulkonäköösi liittyvä kehu, jonka olet saanut?
"Ihanat kiharat sulla"


25) Menisitkö kauneusleikkaukseen?

Menisin jos naamani tai muu kroppani olisi pahasti mennyt pilalle jossain onnettomuudessa ja se olisi korjattavissa paremmaksi kauneuskirurgialla. Huvikseen en menisi koska leikkaus on aina leikkaus.




26) Minkälainen on meikkipussisi?
Marimekon pinkkisävyinen

27) Minkä värinen on hiusharjasi?
Musta


28) Käytätkö ryppyvoiteita?
En vielä, ehkä mun pikku hiljaa pitäisi kun ikä 22 alkaa lähestyä ;)


29) Montako käsilaukkua omistat?
Noin kymmenen

30) Onko sinulla lävistyksiä tai tatuointeja?

Ei ,muuta kun ihan normaalisti reiät korvissa

OLETKO MIELESTÄSI TURHAMAINEN?
Kyllä ja en. Jos Laurilta kysytään niin olen :D Riippuu vähän tilanteesta ja fiiliksestä :)


En nyt haasta ketään mutta kaikki jotka haluavat, saavat napata kyselyn mukaansa :)

Kuvat
www.studioone.fi, www.goldwell.fi, www.tigihaircare.com, www.biotherm.com + google kuvahaku

Opettele ulkoa ;)

Hengailin tässä päivänä eräänä koulun kirjastossa. Katselin huvikseni oman alani kirjoja kirjastossa ja silmiini osui mielenkiintoiselta kuulostava Mobiiliteknologiat kirja. Lainasin kirjan ja päätin lukea sen ennen kuin kesätyöni alkavat. Kirjan aihe liittyy niin paljon tulevaan kesätyöhöni että ajattelin että saan hyödyllistä tietoa ja kaiken lisäksi minua kiinnostaa asia paljon :) Koulussa emme ole ehtineet käydä vielä yksityiskohtaisesti mobiilijuttuja läpi. Yleinen langaton tiedonsiirto kurssi on ollut :)

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Joo ja uskokaa että minua oikeasti kiinnostaa nämä :)

sunnuntai 5. huhtikuuta 2009

Tosi päheetä!

Otsikko on lainaus Jorma Uotiselta kun katsoin äsken Tanssii tähtien kanssa ohjelmaa. Kuulosti niin kivalta lausahdukselta että oli pakko laittaa otsikoksi. Viikonloppu on kyllä ollut sellaista menoa että otsikko kuvaa sitä hyvin.

Nyt on luvassa paljon kuvia ja vähän tekstiä joten varautukaa :D





Perjantaina valmistauduttiin katsomaan JYPin peliä. Sarja oli katkolla Jypille ja niinhän siinä sitten kävi että JYP vei finaalipaikan Kalpan nenän edestä. Hehkutusta löytyy pari postausta alempana :D



Photobucket

Ennen peliä piti tietenkin syödä. Ranskalaisia, kanafile, ananasta ja Pepsiä. NAM!


Photobucket

Pelin katsomiseen vaaditaan tietenkin eväitä. Voin kertoa että ei päässyt ainakaan kesken loppumaan :D


Photobucket

Joku (en tunnusta että se olen minä ;) ) heilahtanut JYP fani on sitä mieltä että peli voitetaan! Ilme on ainakin sen mukainen ;) Samalla tässä näkyy perjantai-illan kuuminta hottia oleva asukokonaisuus.
Leggarit -VILA, sukat H&M, paita -JYP fanituotteet :D


Photobucket

Peliä! Peliä!


Näissä merkeissä hujahti perjantai-ilta erittäin mukavasti :) Toivottavasti naapurit eivät häiriintyneet huutamisesta kun JYP viiletti finaaleihin.







Lauantaina ohjelmassa oli kaupungilla hengailua ja illalla ystävämme tervetuloa partyt. Ystävämme oli vaihdossa Singaporessa ja tottakai paluukemut piti järjestää.


Photobucket


Olin päivällä ystävieni kanssa kaupungilla. Nälkä yllätti joten menimme pizzalle. Ja muutenkin ennen biletystä täytyy syödä koska tyhjällä mahalla tulee vain kärttyiseksi :D


Photobucket

Herkuttelun tarve saatiin sammutettua Spice Icessa. Minulla on edessäni päärynäpirtelöä.


Photobucket


Noniin, sitten alkoi bileet ja muikistelu :D


Photobucket

Joku ihme irvistys


Photobucket


Singstar on kova juttu!



Photobucket


..hit me baby one more time. Jep pitihän mun päästä laulamaan Britneytä. Fanitin tota biisiä joskus pikkutyttönä :D




Photobucket


Loppuillasta osa porukasta oli hyvin kasautunut poseeraamaan kauniisti ;) Tämän jälkeen suuntana oli baari. Kotiin päästiin kahden aikaan aamuyöllä. Oli tosi hyvät bileet!


Sellainen viikonloppu ollut. Huh huh. Tämä päivä onkin mennyt puhallellessa sitten vaikka en juonut kuin limsaa ja HUOM aikuisten oikeesti! Toinen osapuoleni joikin sitten vettä väkevämpää :D On se hyvä kun mua vaan väsyttää, olo on muuten hyvä.


Illan asu mikä vilahtelee kuvissa: toppi -VILA, farkkulegginssit -VILA, bolero -VILA, koru -VÅGA, korvikset -GLITTER Vaatteista tuli vähän sellainen fiilis että olen kävelevä Vilan mainos. Toisaalta ei haittaa yhtään koska Jyväskylän VILAssa on huippupalvelu!


Miten teidän viikonloppu on hujahtanut?

Rentoilua

Sunnuntai on rentoilupäivä joten sen kunniaksi esittelen herkullisia rentoiluvaatteita :) Voisin ottaa kaappia koristamaan kaikki alla olevat systeemit. Tein tämän Polyvorella.

Photobucket


Mielestäni hupparit ja tennarit ovat jotain niin ihanaa. Tämä toimii varsinkin sellaisina päivinä kun mikään vaate ei tunnu kivalta. Herkullisen värinen huppari ja ihanat tennarit pelastavat päivän. Niiden kaveriksi pillifarkut niin look on ihanan rento. Itse ainakin tarvitsen välillä sellaista.

perjantai 3. huhtikuuta 2009

"Valtakuntaa kummastuttaa taasko JYPPI tuulettaa?"

Otsikko on JYPin laulusta jonka voitte kuunnella postauksen lopusta :D

Nyt on pakko hehkuttaa! Me mentiin finaaliin! JYP JYP JYP! Fiilstelkää JYPin kannustuslaulua 80-luvun lopusta. Olen tästä haaveillut koko pienen ikäni! Uu jea. Meinaamme lähteä keskustaan vähän fiilistelemään. Riittää että vaan hengaillaan ja hehkutetaan! Okei okei, ei vielä mestaruus oo meillä mutta sinne päin ollaan. Ja onhan tämä upeaa kun JYP on finaalissa 17-vuoden jälkeen!








Lupaan että tästä ei ole tulossa jääkiekon hehkutus blogi mutta antakaa mulle anteeksi. Tätä tapahtuu Jykylässä niin harvoin :)

PS. Alla tämänpäiväinen kunnon postaus :)

Ihana hiusmalli vuodelta 2003

Muistan kun ihastuin vuonna 2003 Gimmelin Jennin hiusmalliin. Kyseiset hiukset hänellä oli ainakin Kaisaniemi POP tapahtumassa. Leikkasin kuvan Iltalehdestä irti koska ajattelin että voisin mallin ja värin toteuttaaa. En kuitenkaan tuolloin saanut aikaiseksi ja nyt minulla ei ole kuvaa tallessa. Parempaa kuvaa mikä alla on en löytänyt.

Eilen eksyin YouTubeen ja sieltä silmiini osui jostain ihme kautta Gimmelin esiintyminen vuonna 2003 Muistin tuon ihanan hiusvärin ja mallin. Tuli sellainen olo että tuo on pakko saada kesäksi. On tämä nyt ehkä hassua ihailla kuusi vuotta vanhaa tyyliä mutta minuun se jotenkin uppoaa.

Omalla kohdallani soveltaisin mallia siten että sävy olisi sama mutta sekä tummassa että vaaleassa osioissa hiukset olisivat hiukan tummemman sävyiset kuin Jennillä. Tällä hetkellä hiukseni ovat vain sen verran lyhyet että väritys ei näyttäisi niin kivalta. Tukkani kasvaa onneksi aika nopeasti joten kesän loppupuolella voisi tuollaista kokeilla..






Lauri on sitä mieltä että minulle sopisi juuri tuollainen vaaleampi sävy. Hän on nähnyt 7.luokan kuvani jossa minulla on tosi vaaleat hiukset ja se on kuulemma paras väri :D En ole itse ihan vielä lämmennyt sille.. :D

Mitä mieltä olette hiusihastuksestani?

Kuva: www.freeyourmind.fi

torstai 2. huhtikuuta 2009

Pöllöpäivä


Photobucket


Eli tällainen päivä sitten tänään! Miten voi saada tuollaisia ilmeitä kuten tuossa oikeanpuoleisessa kuvassa :D Ilmeet kuvastavat hyvin että tänään on ollut ihan pöllöpäivä. Ei mitään tajua mistään, ihan kun en olisi herännyt ollenkaan.. No tästä päästäänkin sopivasti päivän asuun..


Photobucket

Ajattelin että voisi pikku hiljaa siirtyä parvekkeelle kuvailemaan asuja. Tämä oli ihan testi ja siellä oli kylmä kun asu on kuvattu seitsemän aikaan illalla joten siirryin sisätiloihin..


Photobucket

Ja sitten sisällä, yritän kuitenkin tästä lähtien kuvata parvekkeella. Kuvista tulee niin paljon parempia.


Nahkatakki -ONLY
Farkkuleggarit -VILA
Neuletakki -VILA
Tunika -VERO MODA
Vyö -H&M
Huivi -Benetton
Nilkkurit -SPIRIT



Photobucket

Kävin ystäväni kanssa Memphisissä syömässä päivällä. Lounasaikana on edullista ja söin taas Chicken Burgerin.


Photobucket


Ystäväni osti hiuslakkaa ja samalla bongasimme Schwartzkopfin got2be "kimalle" lakan. Sokoksella oli testeri ja kyllä hiukset ainakin siellä kiilsi lakan laittamisen jälkeen. Täytyy testailla paremmin että kiiltääkö kunnolla ja kauan pysyy. Ostimme molemmat tällaiset heräteostoina :D Ja meillä oli hauskaa mokoman kimallelakan takia :D


Nyt on sellainen olo että olisi varmaan parempi mennä pikku hiljaa unille. Muuten huominenkin menee ihan hösöttäessä..

Kimalteleva ennakkoperintö

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Sain korun mummolta kun kävin siellä viime viikolla. Koru on peräisin vuodelta 1952 jolloin mummo ja pappa menivät kihloihin. Koru on vuorikristallia ja ollut tuohon aikaan todella arvokas. Mummo sanoi ettei hän pidä sitä enää ja antoi sen minulle ja sanoi "saat ennakkoperintönä". Ihastuin koruun, se näyttää kaulassa todella upealta ja sopii juhlatyyliini hyvin. Seuraavan kerran kun on isot juhlat laitan tämän korun kaulaani. Mummon ja papan mielestä on hyvä että pidän korusta jotta se säilyy suvussa eikä häviä muualle.

Sanoin papalle että hänellä on ollut hyvä tyylitaju silloin, ihan itse oli kuulemma ostanut. Mummo ei ollut mukana :)

Korulla on todella paljon tunnearvoa minulle ja aion käsitellä sitä hienosti ja varoen.

Mitä pidätte 57 vuotta vanhasta korusta?

keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

Onnenkylän ostosparatiisin ostoksia

Eilen lupasin että tänään tulee esittelyä eilisistä ostoksista. Nämä kaikki on ostettu Suomen suurimasta kyläkaupasta :)



Photobucket


Vero Modan Neuletakki, mulla on tämä myös mustana mutta tämä on niin kiva ja käytännöllinen.



Photobucket



Vero Modan tunika



Photobucket



Nike Studio treenipaita. Ihastelin tätä paitaa jo aikaisemmin tässä postauksessa.


Photobucket


Escadan Sunset Heat kesätuoksu hintaan 19€ Oli pakko ostaa kun oli niin edullinen!



Ostin myös Björn Borgin alushousut! Hah, pakko mainita koska mun urheilijaserkun mielestä ne on parhaimmat alusvaatteet.. Pakkohan minunkin on sitten testata :D Lisäksi löysin ihanaa kangasta josta Laurin äiti ompelee mulle ihanan kesätunikan. Yllättäen kankaan värityksenä on pinkki :D


Tänään on ollut todella ihana ja aurinkoinen ilma niin ja todella lämmin, jee!


Mitä tykkäätte Onnenkylän ostoksistani? :)