Hengailin tässä päivänä eräänä koulun kirjastossa. Katselin huvikseni oman alani kirjoja kirjastossa ja silmiini osui mielenkiintoiselta kuulostava Mobiiliteknologiat kirja. Lainasin kirjan ja päätin lukea sen ennen kuin kesätyöni alkavat. Kirjan aihe liittyy niin paljon tulevaan kesätyöhöni että ajattelin että saan hyödyllistä tietoa ja kaiken lisäksi minua kiinnostaa asia paljon :) Koulussa emme ole ehtineet käydä vielä yksityiskohtaisesti mobiilijuttuja läpi. Yleinen langaton tiedonsiirto kurssi on ollut :)




Joo ja uskokaa että minua oikeasti kiinnostaa nämä :)