sunnuntai 8. marraskuuta 2009

Isien juhla

Kuluvana viikonloppuna on juhlittu isiä ja pappoja oikein urakalla. Eilen olimme vanhempieni luona syömässä ja myös sisarukseni olivat siellä. Illalla menimme siitä vielä poikaystäväni vanhempien luokse ja juhlimme hänen isäänsä. Lauantaina piti juhlia omat isät koska nyt sunnuntaina kävimme muistamassa pappojamme. Olimme äitini vanhempien luona tänään ja siellä syötiin pitkän kaavan kautta. Aloitettiin kuoharilla ja siitä seurasi lämmin ruoka, jälkiruoka + kakkukahvit. Oli mahtavaa ja ihanaa kun kaikki oltiin koolla. Äidin sisarukset ja mun serkut ja kaikki. Meitä oli 15 paikalla ja joka vuosi on sama perinne. Aika kivaa. Kuvat ovat eiliseltä vanhempieni luota.

Asukuvia on vain yksi koska ihastuin kokonaisuuteen. Asu oli siis päällä eilen ja tänään :) Voi kamala sama asu kaksi päivää putkeen :D


Photobucket

neuletakki -Vero Moda / tunika -Vero Moda / leggarit -Gina / koru -Glitter



Photobucket

Isi oli tehnyt ruuaksi Lasagnea. Mun isin tekemä Lasagne on maailman parasta!

Photobucket

Jälkkäriksi oli äidin tekemiä pullia. Nams!


Huh, viikonlopun aikana on tullut syötyä ihan tajuttomat määrät. Ensi viikolla en syö mitään ;) Onneksi kävin eilen Elixialla tanssimassa teematunnilla Famea, jotta läskit sulaa ;). Oli ihan mahtavaa! Sarja tanssittiin tietenkin uusimman Fame biisin tahtiin.

perjantai 6. marraskuuta 2009

Paljetteja perjantaina

Photobucket

paljettihuppari -Vero Moda / farkkuleggarit -Vila / huivi -Seppälä

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Asukuva on otettu tänään klo 20 jälkeen joten muokkasin värejä että paljetit näkyisivät ehkä hieman paremmin. Huppu ja taskut ovat täynnä paljetteja jos tuosta sen verran näkisi. Huppari oli toista kertaa päälläni ja töissä huomasin että hihat ovat aivan nukkaantuneet. Aion käydä näyttämässä paitaa Vero Modassa että laatu ei ehkä ole ihan paras mahdollinen. Yleensä kuitenkin Vero Modan ja Onlyn vaatteet kestävät.

Olin töissäkin tänään ihan koko päivän ja vaihdoin paikkaa jotta en oireilisi mahdollisesta sisäilman ongelmasta. Toistaiseksi oli helpompi olla, katsotaan miten ensi viikko sujuu :) Hyvä kuitenkin että pyritään saamaan ratkaisu asialle.

Iltavuoron jälkeen tulin kaupan ja lähipizzerian kautta kotiin ja suoraan sohvalle katsomaan telkkaria.

Oli muuten huippu piristävää tulla ulos töistä kun oli tosi paljon lunta, oikein muutama sentti. Ihanaa miten kivalta näytti kunnon lumisade taas pitkästä aikaa! Enkä tietenkään tajunnut ottaa kuvaa, höhlä minä!

Ihanaa lumista viikonloppua!

keskiviikko 4. marraskuuta 2009

Lämmintä, johon kääriytyä talvipakkasella

Photobucket


Ihastuin palavasti tähän Nelly.comissa myytävään Koola Annan neuleeseen. Tuo on jotenkin ihanan värikäs mutta mielestäni ei kuitenkaan liian överi. Haluaisin tuon itselleni koska tämä toisi niin paljon piristystä talveen. No, näytin kuvaa miehelleni ja hänen mielestä tuo on aivan liian räikeä. No ei hänen sitä tarvitsisi käytää. Aion tyytyä kohtalooni koska sanelen itse aika tarkasti mielipiteitäni vaatteista joita hän haluaa / ostaa. Itsehän olen aloittanut, pakko kärsiä ;) Voisin kuitenkin vielä kysyä uudelleen että jos sittenkin vain testaisi.. :D





Photobucket


Jättiraidoilla varustettu neule pyörii päässäni joten aion toteuttaa itse hieman hillitymmän version tuosta ah niin ihanasta räikeästä versiosta. Tämä väritys on tietenkin yksi lemppareistani joten ei huono juttu ollenkaan. Kaipaan kuitenkin myös jotain värikkäämpää, jos neuloisin jossain vaiheessa hieman värikkäämmillä raidoilla varustetun neuleen.. Huh, taitaa talvi loppua kesken ennen kun kaikki haaveet on toteutettu.

Edellinenkin työ on vielä aivan kesken..

Kuvat: nelly.com ja novita.fi

Keskiviikko, keksiviikko..



Kuulumisia:


1. Olen ollut taas huonovointinen. Oireilen todennäköisesti työpaikan sisäilmasta ja minut määrättiin eilen saikulle ja menen perjantaina töihin. Arvatkaa vaan ottaako päähän?

2. Ei ole ollut siis voimia kuvailla päivän asuja. Maanantainakin painelin suoraan nukkumaan koska olo oli niin huono.

3. En todellakaan halua että tää on joku sairaskertomusblogi.

4. Saan kuitenkin hengailla ihmisten ilmoilla joten jos huomenna saisitte vaikka jotain kivoja kuvia.

5. Kävin tänään lähes kahden kuukauden tauon jälkeen Elixialla EasyStep -tunnilla. Otti hieman koville kun kunto on heikentyntyt sairastelusta mutta ihan jees meni. Nyt kerrankin kun ekaan kertaan pitkään aikaan oli hyvä olo.

6. Mulla on tosi paljon kaikkia postausideoita ja yritän nyt saada ne toteutettua.

7. Olen neulonut vaaleanpunaista neuletakkiani ja takakappale alkaa olla yli puolenvälin. Jee!

8. Tilasin Nelly.comista edellisen postauksen mekoista kakkosvaihtoehdon. Mielestäni se oli lopulta paras ehdokas ja sain teiltä tukea myös että se on hyvä vaihtoehto. Katsotaan miten käy, istuuko päälle ollenkaan.

9. Tälläisten listojen tekeminen on aika hauskaa..

10. Tänään tulee taas ihanaa hömppää telkkarista. Esim. Suomen unelmien poikamies

11. Kaikesta huolimatta pyrin siihen että pysytään iloisella mielellä eikä lannistuta!

12. Nyt alkaa tuntua ettei tässä ole päätä eikä häntää, eli jos kerrankin osaisi lopettaa
ajoissa

maanantai 2. marraskuuta 2009

Vaatekriisi vol. sataviisikymmentäkaksituhatta..

Photobucket



Photobucket


Photobucket

Kuten siis varmasti jo arvaatte mun pitäisi saada jotkut ihanat pikkujouluvaatteet. En kuitenkaan halua olla ylipukeutunut koska en ole tämän firman pikkujouluissa aikaisemmin ollut.


Vaihtoehto nro 2 on tällä hetkellä ykkössuosikki koska sen voisi laittaa mustien leggareiden ja upeiden kenkien kanssa. Silloin tunnelma olisi pikkujoulumainen ja juhlava. Veikkaan että sellainen asu olisi nappi meidän porukan pikkujouluhippoihin. Isot bileet on toki kyllä luvassa.

Ehdokas nro 1 on myös ihana mutta veikkaan että se on liian blingi, voisin kuitenkin ottaa sen muuten koristamaan kaappiani :D

4. vaihtoehto toimii mun mielestä aika hyvin koska tuon kanssa kävisi hyvin paljettijakku ja vaikka koristeelliset korkkarit.

Voisin pukeutua päästä varpaisiin paljetteihin ja kimalluksiin mutta se ei ehkä ole ihan tyylikästä kuitenkaan. Olen vaan niin täysin hurahtanut paljetteihin ettei mitään rajaa.

Auttakaa minua, mitä te valitsisitte näistä ja miten yleensä olette pikkujouluissa pukeutuneet?

sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Haluan olla yhtä suloinen kuin Minni-hiiri!

Ihanaa kun taas on sunnuntaisin kaupat auki. Mun mielestä sunnuntaishoppailu on kivaa ja tänään tietenkin lähdimme heti kaupoille kun siihen on taas mahdollisuus. Mun mielestä kaupat saisivat olla auki sunnuntaisin aina. Mä ainakin shoppailisin silloin! Me ei menty kaupungille ollenkaan vaan surffailtiin miehen kanssa kaupunginlaitamilla. Käytiin Kodin Ykkösessä, Kodin Terrassa, ABC:lla kahvilla ja Prismassa. Monissa paikoissa oli mahtavan paljon jo ihania joulukoristeita. Hillitsin vielä itseni mutta haluan ostaa tänä jouluna jotain kivaa joulukoristetta. Meillä ei ole joulukuusta, joten sellainen tekokuusi (ollaan törkeen allergisia oikealle) pitää hankkia. Kuusen tulee olla pieni pöydälle laitettava koska meillä ei ole isommalle tilaa.



Photobucket

Pikkusen ihana tämä Minni! Olisi tehnyt mieli ostaa mutta en raaskinut. Kodin Terrassa tuo asustelee ja hintaa on 29,90€

Photobucket

Mun kahvilla käynti on oikeasti limsalla ja pullalla käyntiä. Idea on kuitenkin sama! ABC oli just sopivasti Kodin Ykkösen ja Kodin Terran välissä :)



Photobucket
No joo piti tämä päivän asukin kuvata, huomatkaa mahtavat poseeraukset :D Perussettiä, tosin tykkään jotenkin nyt paljon harmaan ja vaaleanpunaisen yhdistelmästä. Näyttää tosi kivalta.

lauantai 31. lokakuuta 2009

Lauantain herkut

Tänään on ollut ihana herkuttelupäivä. Ystävämme S tuli meille tänään sitä varten että voimme tehdä lettuja. Paistoimme lettuja ja sen lisäksi teimme vielä ihan oikeaa ruokaa. Ensin söimme oikeaoppisesti lämmintä ruokaa ja sen jälkeen vasta jälkiruokaa. Hyvä me!

Monessa blogissa on viime aikoina vilahdellut ihana Chicken Nachos ohje. Minä päätin myös kokeilla sitä, koska ruoka näyttää niin herkulliselta. Muutenkin välillä on kiva syödä jotain erilaista eikä aina samoja perusjuttuja. Välillä on vain pää tyhjä keksimään mitään uutta. Ohje on otettu All That Glitters -blogista ja ohjeeseen pääset tästä.




Photobucket

Photobucket


Lettujen kanssa piti olla tietenkin kermavaahtoa ja äitini tekemää mansikkasosetta, nams!

Tälläinen päivä piristää pimeyden keskellä, tosin onneksi oli lunta satanut viime yönä. Ulkona oli hieman valoisampaa. Lisää lunta, jotta mielikin piristyisi! :)

Kevätvaatteita ennen talven alkamista..

Sorruin sitten minäkin tilailemaan kevätvaatteita H&M:ltä. On tämä vain jotenkin hassua että talvi ei ole kunnolla edes alkanut niin jo tilaillaan kesäjuttuja. No ei se mitään, onneksi osa vaatteista on käyttökelpoisia hieman viileämmällä säällä.



Photobucket


Monissa blogeissa huomasin että porukka ei ollut mitenkään innostunut H&M:n uusista vaatteista. Minä olin kerrankin innostunut. Parina viime vuonna Hennesin kuvastot eivät ensi silmäyksellä aiheuttanut minkäänlaisia pakko saada fiiliksiä. Nyt kuitenkin tuli sellainen fiilis. Veikkaan että se johtuu ihan siitä että tarjolla oli todella paljon vaaleanpunaisen eri sävyjä. Siinä tapauksessa minä olenkin sitten ihan myyty. Laitoin tilaukseen kollaasissa olevat vaatteet. Aika ihania ainakin minun mielestä :)


Kuvat: www.hm.com

keskiviikko 28. lokakuuta 2009

Katsokaa kun osaan leikkiä Photoshopilla!

Käyn varmaan vähän ylikierroksilla kun mun piti alkaa leikkiä Photarilla taas :D Oon aika mahtava kuvankäsittelijä, NOT! :D Tulin tunti sitten töistä joten johtuu varmaan siitä nämä mun Photari kikkailut.. No, tässä asua kuitenkin. Naama on sensuroitu koska olo ei ollut mitenkään hehkeä näin illalla.

Photobucket

Photobucket


neuletakki -Vero Moda / pooloneule -H&M / leggarit -Vila / kengät -Duffy / laukku -Benetton / -kaulakoru -Glitter


Nyt syön iltapalaa, katson Unelmien Poikamiehen ruutu.fi:stä ja neulon villatakkia.

tiistai 27. lokakuuta 2009

Rose Mohair

Photobucket


Noniin, sain langat ostettua. Nyt alkaa hillitön neulominen jotta saan vihdoin täydellisen ihanan vaaleanpunaisen neuletakin. Tänään viimeksi huomasin että sellaiselle olisi tarvetta. Pakko se on itse neuloa kun kaupat eivät tarjoa minulle sopivaa vaihtoehtoa. Toisaalta, ei siinä mitään koska neulominen on tosi kivaa :) En varmaan malta edes nukkumaan mennä...


Aion toteuttaa tämän mallin kokonaan vaaleanpunaisena.

maanantai 26. lokakuuta 2009

Viikonloppu ja Spumante

Photobucket

toppi -Vila / farkkuleggarit -Vila / korut -Glitter ja Pieces / kuohari -Spumante

Lauantai-iltana olimme ystäväni S:n synttäreillä. Meitä oli kerrostaloyksiössä ainakin 15 ihmistä. Hyvin mahduttiin ja hauskaa oli. Join ekan kerran yli vuoteen alkoholia, siis huiman yhden lasillisen Spumantea ja jotain 1/ 4 osa siideri tölkkiä. Aika paljon ;) Tuli taas todettua että en tykkää alkoholista. Olen tarpeeksi höhlä ilmankin kyseistä juomaa :D

Kummallista että juuri muita julkaisukelpoisia kuvia ei ole.. Mistä lie johtuu.. :D

Karibian aurinko, niin missä?

Maanantai-iltaa! Tulin reilu tunti sitten töistä ja ulkona on inhottavan pimeää ja syksyistä. Vettä sataa ja asfaltti kiiltää. Tulisi sitä lunta että olisi hieman valoisampaa. No ei kuitenkaan vaivuta synkkyyteen. Päätin sitten vähän piristää itseäni ja ostin uusimman Trendin kaupasta jotta voi uppoutua muodin maailmaan juoden Karibian aurinko teetä hunajan kera ja kuvitella olevansa siellä Karibialla..



Photobucket

neule -H&M / tunika -Vero Moda / leggarit -GT / kengät -dinSko / laukku -Benetton / takki -Only / huivi -Seppälä



Ajattelin vielä hölmöillä sateisen ja pimeän maanantain kunniaksi ja laittaa asukuvat vähän erilailla. Tietenkin mun piti tehdä pinkki tausta mutta olisi tietty hyvä osata lopettaa ajoissa.. No siitä tuli ihan hauska. Aina ei tarvitse olla niin vakavaa :)



Ihanaa viikonalkua. Palataan taas kun olen palannut todellisuuteen etten pääse ihanjustnytheti Karibialle..